Olen lukenut jostain, että usein puukottajalle tulee omaan käteen jälkiä, puukon lipsuessa. Anneli Auerilla ei ollut niitä. Oliko jollain epäillyistä tekijöistä niitä?
Ulvilamurhaajalla varmaan viiltohaavoja kädessä puukoteltuaan?
22
129
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin äärilaitojen miehellä oli haavoja käsivarsissaan murhaa seuranneena päivänä. Moniko aikuinen lapsiperheen isä harrastaa itsensä viiltelyä nuin vaan?
- Anonyymi
Äärilaitojen mies?
- Anonyymi
Miksi pedomurhaaja auerskalle oli tullut viiltoja käsiin kun tökki hanskat kädessä pikku haavoja Jukkaan ja kerraan tissiläskeihinsä. Ei tainnut tulla edes tikkuja halosta ja vasraran varresta.
Vastaapa uudestaan, mutta selvinpäin.
Vai oliko tuo suolle todella parasta , mihin pystyt?- Anonyymi
OTLMaxPilkun-Nussila kirjoitti:
Vastaapa uudestaan, mutta selvinpäin.
Vai oliko tuo suolle todella parasta , mihin pystyt?Ryypänneetkö annulistit jo yli 10 vuotta, kun yhtäkään syytekohtaa ette ole kyenneet kumoamaan. No, mahdotontahan se olisi selvin päinkin, että ottakaa toki ryyppy murheeseen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15357739/oikeus-todisti-auerskan-syylliseksi-murhaan Anonyymi kirjoitti:
Ryypänneetkö annulistit jo yli 10 vuotta, kun yhtäkään syytekohtaa ette ole kyenneet kumoamaan. No, mahdotontahan se olisi selvin päinkin, että ottakaa toki ryyppy murheeseen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15357739/oikeus-todisti-auerskan-syylliseksi-murhaanPitäisikö tuohon linkin esittämään sekoiluun muka ottaa kantaa. Senhän on kirjoittanut joku selkeästi harhainen hölmö, joka ei tiedä eikä ymmärrä mitään oikeudesta ja oikeudenkäytöstä. Miksi kenenkään netissä pitäisi ottaa kantaa syytekohtiin, kun kerran oikeudessa tuomarit ovat sen tehneet?
Kehottaisin kirjoittajaa lopettamaan liiallisen päihteiden käyttönsä, oli se sitten heroiinia tai kiljua.- Anonyymi
OTLMaxPilkun-Nussila kirjoitti:
Pitäisikö tuohon linkin esittämään sekoiluun muka ottaa kantaa. Senhän on kirjoittanut joku selkeästi harhainen hölmö, joka ei tiedä eikä ymmärrä mitään oikeudesta ja oikeudenkäytöstä. Miksi kenenkään netissä pitäisi ottaa kantaa syytekohtiin, kun kerran oikeudessa tuomarit ovat sen tehneet?
Kehottaisin kirjoittajaa lopettamaan liiallisen päihteiden käyttönsä, oli se sitten heroiinia tai kiljua.Niinpä, oikeus tuomitsi auerskan peräti kahdesti noilla syytekohdilla, eikä niitä kukaan ole pystynyt todistamaan vääriksi, että turhaan tietysti yrittäisittekin.
- Anonyymi
Eli Auer ei sitten tällä kertaa vetänyt käteen.
- Anonyymi
Haavat käsissä on ilkeä soudella.
- Anonyymi
Puolen kilometrin päässä asui Ari Vihavainen joka pyrki peittelemään surman jälkeisinä päivinä viiltelyhaavoja käsissään ja kasvoissaan väittämällä muka tehneensä ne itsetuhoisuudessaan.
- Anonyymi
Oletko noin katkera?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko noin katkera?
Miksi hänen pitäisi olla katkera? Oletko AV?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hänen pitäisi olla katkera? Oletko AV?
Itse olen ainakin ärsyyntynyt, kun en pääse kirjautumaan sisään murhainfoon. Joku voisi tiedustella, miksi Pienellä liekillä on esto sivustolle päällä, vaikka tietoa mahdollisesta porttikiellosta ei näy missään. Näin helppoa on hiljentää meidät eri mieltä asioista olevat ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen ainakin ärsyyntynyt, kun en pääse kirjautumaan sisään murhainfoon. Joku voisi tiedustella, miksi Pienellä liekillä on esto sivustolle päällä, vaikka tietoa mahdollisesta porttikiellosta ei näy missään. Näin helppoa on hiljentää meidät eri mieltä asioista olevat ihmiset.
Trollit ja murhaajien puolustelijat pitäisikin hiljentää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hänen pitäisi olla katkera? Oletko AV?
Taidat olla sama pelaaja joka puhuu ulvila aiheesta ruskoplastalla, olet ammattiavun tarpeessa. Minä tiedän kyllä todellisen syyn, et miksi siellä esiinnyt. Siksikö että joku näistä vaikka kävisi lukemassa? ja pelästyisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla sama pelaaja joka puhuu ulvila aiheesta ruskoplastalla, olet ammattiavun tarpeessa. Minä tiedän kyllä todellisen syyn, et miksi siellä esiinnyt. Siksikö että joku näistä vaikka kävisi lukemassa? ja pelästyisi?
Hahhah, taas meni väärin. Olet näköjään hullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhah, taas meni väärin. Olet näköjään hullu.
Saatananpalvojat näkyy olevan asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen ainakin ärsyyntynyt, kun en pääse kirjautumaan sisään murhainfoon. Joku voisi tiedustella, miksi Pienellä liekillä on esto sivustolle päällä, vaikka tietoa mahdollisesta porttikiellosta ei näy missään. Näin helppoa on hiljentää meidät eri mieltä asioista olevat ihmiset.
Kysymyksessä oikeus ja kohtuus.
PieniLiekki....elikkäs tämä nettisaittiemme pikku PiLi... on suoltanut kaikki tuutit täyteen lapsenraiskausista, pahoinpitelyistä ja Jukka S Lahden murhasta ihannoivaa tekstiä...ja tämä kaikki ns. "oma torttu märkänä"
Jos muutoinkin kuvailisi kyseisen "ympäristökatastrofin" habitusta, niin se loukkaisi ensisijaisesti "norsunvittua" jota PiLi muistuttaa yksyhteen niin henkisesti kuin fyysisestikin.
Lopuksi: Kun PiListä joskus aika jättää, niin miksi PiLin arkussa on porattuja reikiä?
No tietysti siksi, että madot pääsevä oksentamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymyksessä oikeus ja kohtuus.
PieniLiekki....elikkäs tämä nettisaittiemme pikku PiLi... on suoltanut kaikki tuutit täyteen lapsenraiskausista, pahoinpitelyistä ja Jukka S Lahden murhasta ihannoivaa tekstiä...ja tämä kaikki ns. "oma torttu märkänä"
Jos muutoinkin kuvailisi kyseisen "ympäristökatastrofin" habitusta, niin se loukkaisi ensisijaisesti "norsunvittua" jota PiLi muistuttaa yksyhteen niin henkisesti kuin fyysisestikin.
Lopuksi: Kun PiListä joskus aika jättää, niin miksi PiLin arkussa on porattuja reikiä?
No tietysti siksi, että madot pääsevä oksentamaan.Siksi ja siksi minä epäilen tuota ylimmäistä 18:28 kaiken takana olevaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymyksessä oikeus ja kohtuus.
PieniLiekki....elikkäs tämä nettisaittiemme pikku PiLi... on suoltanut kaikki tuutit täyteen lapsenraiskausista, pahoinpitelyistä ja Jukka S Lahden murhasta ihannoivaa tekstiä...ja tämä kaikki ns. "oma torttu märkänä"
Jos muutoinkin kuvailisi kyseisen "ympäristökatastrofin" habitusta, niin se loukkaisi ensisijaisesti "norsunvittua" jota PiLi muistuttaa yksyhteen niin henkisesti kuin fyysisestikin.
Lopuksi: Kun PiListä joskus aika jättää, niin miksi PiLin arkussa on porattuja reikiä?
No tietysti siksi, että madot pääsevä oksentamaan.Onko muuten parempi päätyä matojen ruuaksi sellaisenaan vai savuna taivaalle ja tuhkat hyötykäyttöön?
- Anonyymi
Kukaan ei halua saada pikkupierun tuhkaa kehoonsa ilmasta, kasvien tai eläinten kautta, toivottavasti hautaavat maahan mahdollisimman pian.
- Anonyymi
On se sen verran kiero tapaus, että se haudataan ruuvaamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
