Ulvilamurhaajalla varmaan viiltohaavoja kädessä puukoteltuaan?

Olen lukenut jostain, että usein puukottajalle tulee omaan käteen jälkiä, puukon lipsuessa. Anneli Auerilla ei ollut niitä. Oliko jollain epäillyistä tekijöistä niitä?

22

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin äärilaitojen miehellä oli haavoja käsivarsissaan murhaa seuranneena päivänä. Moniko aikuinen lapsiperheen isä harrastaa itsensä viiltelyä nuin vaan?

      • Anonyymi

        Äärilaitojen mies?


    • Anonyymi

      Miksi pedomurhaaja auerskalle oli tullut viiltoja käsiin kun tökki hanskat kädessä pikku haavoja Jukkaan ja kerraan tissiläskeihinsä. Ei tainnut tulla edes tikkuja halosta ja vasraran varresta.

      • Vastaapa uudestaan, mutta selvinpäin.

        Vai oliko tuo suolle todella parasta , mihin pystyt?


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Ryypänneetkö annulistit jo yli 10 vuotta, kun yhtäkään syytekohtaa ette ole kyenneet kumoamaan. No, mahdotontahan se olisi selvin päinkin, että ottakaa toki ryyppy murheeseen.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15357739/oikeus-todisti-auerskan-syylliseksi-murhaan

        Pitäisikö tuohon linkin esittämään sekoiluun muka ottaa kantaa. Senhän on kirjoittanut joku selkeästi harhainen hölmö, joka ei tiedä eikä ymmärrä mitään oikeudesta ja oikeudenkäytöstä. Miksi kenenkään netissä pitäisi ottaa kantaa syytekohtiin, kun kerran oikeudessa tuomarit ovat sen tehneet?
        Kehottaisin kirjoittajaa lopettamaan liiallisen päihteiden käyttönsä, oli se sitten heroiinia tai kiljua.


      • Anonyymi
        OTLMaxPilkun-Nussila kirjoitti:

        Pitäisikö tuohon linkin esittämään sekoiluun muka ottaa kantaa. Senhän on kirjoittanut joku selkeästi harhainen hölmö, joka ei tiedä eikä ymmärrä mitään oikeudesta ja oikeudenkäytöstä. Miksi kenenkään netissä pitäisi ottaa kantaa syytekohtiin, kun kerran oikeudessa tuomarit ovat sen tehneet?
        Kehottaisin kirjoittajaa lopettamaan liiallisen päihteiden käyttönsä, oli se sitten heroiinia tai kiljua.

        Niinpä, oikeus tuomitsi auerskan peräti kahdesti noilla syytekohdilla, eikä niitä kukaan ole pystynyt todistamaan vääriksi, että turhaan tietysti yrittäisittekin.


    • Anonyymi

      Eli Auer ei sitten tällä kertaa vetänyt käteen.

      • Anonyymi

        Haavat käsissä on ilkeä soudella.


    • Anonyymi

      Puolen kilometrin päässä asui Ari Vihavainen joka pyrki peittelemään surman jälkeisinä päivinä viiltelyhaavoja käsissään ja kasvoissaan väittämällä muka tehneensä ne itsetuhoisuudessaan.

      • Anonyymi

        Oletko noin katkera?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko noin katkera?

        Miksi hänen pitäisi olla katkera? Oletko AV?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hänen pitäisi olla katkera? Oletko AV?

        Itse olen ainakin ärsyyntynyt, kun en pääse kirjautumaan sisään murhainfoon. Joku voisi tiedustella, miksi Pienellä liekillä on esto sivustolle päällä, vaikka tietoa mahdollisesta porttikiellosta ei näy missään. Näin helppoa on hiljentää meidät eri mieltä asioista olevat ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen ainakin ärsyyntynyt, kun en pääse kirjautumaan sisään murhainfoon. Joku voisi tiedustella, miksi Pienellä liekillä on esto sivustolle päällä, vaikka tietoa mahdollisesta porttikiellosta ei näy missään. Näin helppoa on hiljentää meidät eri mieltä asioista olevat ihmiset.

        Trollit ja murhaajien puolustelijat pitäisikin hiljentää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hänen pitäisi olla katkera? Oletko AV?

        Taidat olla sama pelaaja joka puhuu ulvila aiheesta ruskoplastalla, olet ammattiavun tarpeessa. Minä tiedän kyllä todellisen syyn, et miksi siellä esiinnyt. Siksikö että joku näistä vaikka kävisi lukemassa? ja pelästyisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla sama pelaaja joka puhuu ulvila aiheesta ruskoplastalla, olet ammattiavun tarpeessa. Minä tiedän kyllä todellisen syyn, et miksi siellä esiinnyt. Siksikö että joku näistä vaikka kävisi lukemassa? ja pelästyisi?

        Hahhah, taas meni väärin. Olet näköjään hullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhah, taas meni väärin. Olet näköjään hullu.

        Saatananpalvojat näkyy olevan asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen ainakin ärsyyntynyt, kun en pääse kirjautumaan sisään murhainfoon. Joku voisi tiedustella, miksi Pienellä liekillä on esto sivustolle päällä, vaikka tietoa mahdollisesta porttikiellosta ei näy missään. Näin helppoa on hiljentää meidät eri mieltä asioista olevat ihmiset.

        Kysymyksessä oikeus ja kohtuus.

        PieniLiekki....elikkäs tämä nettisaittiemme pikku PiLi... on suoltanut kaikki tuutit täyteen lapsenraiskausista, pahoinpitelyistä ja Jukka S Lahden murhasta ihannoivaa tekstiä...ja tämä kaikki ns. "oma torttu märkänä"

        Jos muutoinkin kuvailisi kyseisen "ympäristökatastrofin" habitusta, niin se loukkaisi ensisijaisesti "norsunvittua" jota PiLi muistuttaa yksyhteen niin henkisesti kuin fyysisestikin.

        Lopuksi: Kun PiListä joskus aika jättää, niin miksi PiLin arkussa on porattuja reikiä?
        No tietysti siksi, että madot pääsevä oksentamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyksessä oikeus ja kohtuus.

        PieniLiekki....elikkäs tämä nettisaittiemme pikku PiLi... on suoltanut kaikki tuutit täyteen lapsenraiskausista, pahoinpitelyistä ja Jukka S Lahden murhasta ihannoivaa tekstiä...ja tämä kaikki ns. "oma torttu märkänä"

        Jos muutoinkin kuvailisi kyseisen "ympäristökatastrofin" habitusta, niin se loukkaisi ensisijaisesti "norsunvittua" jota PiLi muistuttaa yksyhteen niin henkisesti kuin fyysisestikin.

        Lopuksi: Kun PiListä joskus aika jättää, niin miksi PiLin arkussa on porattuja reikiä?
        No tietysti siksi, että madot pääsevä oksentamaan.

        Siksi ja siksi minä epäilen tuota ylimmäistä 18:28 kaiken takana olevaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyksessä oikeus ja kohtuus.

        PieniLiekki....elikkäs tämä nettisaittiemme pikku PiLi... on suoltanut kaikki tuutit täyteen lapsenraiskausista, pahoinpitelyistä ja Jukka S Lahden murhasta ihannoivaa tekstiä...ja tämä kaikki ns. "oma torttu märkänä"

        Jos muutoinkin kuvailisi kyseisen "ympäristökatastrofin" habitusta, niin se loukkaisi ensisijaisesti "norsunvittua" jota PiLi muistuttaa yksyhteen niin henkisesti kuin fyysisestikin.

        Lopuksi: Kun PiListä joskus aika jättää, niin miksi PiLin arkussa on porattuja reikiä?
        No tietysti siksi, että madot pääsevä oksentamaan.

        Onko muuten parempi päätyä matojen ruuaksi sellaisenaan vai savuna taivaalle ja tuhkat hyötykäyttöön?


    • Anonyymi

      Kukaan ei halua saada pikkupierun tuhkaa kehoonsa ilmasta, kasvien tai eläinten kautta, toivottavasti hautaavat maahan mahdollisimman pian.

      • Anonyymi

        On se sen verran kiero tapaus, että se haudataan ruuvaamalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe