Miksei nyt käydä

Anonyymi

🍕☕🍫missään kaupoissa? Yhteen aikaan oli paljon aloituksia kauppaan menosta! Syöttekö nyt mäkkärissä niin ettei kotiin tarvitse mitään hommata?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Röllillä on puuminsa millä trollailee. Kauppa oli joskus, mut nyt en tiedä.

      Kaupassa käy jokainen ihminen ainakin kerran viikossa jos asuu omillaan. Se on normi rutiini. ei sitä jaksa kailottaa kuin maailman seitsemattä ihmettä

      Jos nyt kuitenkin kaupasta haluat puhua niin mä meen huomenna giganttiin ostoksille

      • Anonyymi

        Ok. Mä meen ens viikolla prismaan (aloittaja)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Mä meen ens viikolla prismaan (aloittaja)

        Eikö se Prisma ollut sen pohjanmaan röllin lempimesta. Helkutin kallis kauppa. Varmaan rölli on joku porvari. Ootko säkin joku ökyrikas? Limusiinilla prisman eteen ja lakeijat hakee ruokaa kun itse surffaat 2000 euron älypuhelimellasi suomi24/ikävä-palstalla?


      • Anonyymi
        Ajattelijan_osa kirjoitti:

        Eikö se Prisma ollut sen pohjanmaan röllin lempimesta. Helkutin kallis kauppa. Varmaan rölli on joku porvari. Ootko säkin joku ökyrikas? Limusiinilla prisman eteen ja lakeijat hakee ruokaa kun itse surffaat 2000 euron älypuhelimellasi suomi24/ikävä-palstalla?

        Pohjanmaan rölli vähän sotki mun prismajuttuja. Itellä pk-seudun prisma. Puhelinkin on niin vanha halpisversio, että mobiilipankki ja tunnuslukusovellus ei siinä toimi. Välillä on pakko käydä prismassa koiran ruokien ja kotimaisten omenien takia. Niin ja juuston sekä pekan leipien ja gefilus piimän 😂 ja keiju rasvan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pohjanmaan rölli vähän sotki mun prismajuttuja. Itellä pk-seudun prisma. Puhelinkin on niin vanha halpisversio, että mobiilipankki ja tunnuslukusovellus ei siinä toimi. Välillä on pakko käydä prismassa koiran ruokien ja kotimaisten omenien takia. Niin ja juuston sekä pekan leipien ja gefilus piimän 😂 ja keiju rasvan.

        Mä itse ökyilin tänään, sillä laitoin 560 euroa haiseen tänään Gigantissa. Kortti vinku.

        Mä oon muutenkin sellainen ostaja että selailen nettiä rauhassa kotona ja otan selvää mitä haluan. Harkitsen tarkkaa törsäänkö vai en ja sitten käveleen kauppaan sisään. Haluan nähdä sen tuotteen livenä ja sitten jos se on yhtä pätevä napautan myyjälle että, mä otan tän 5 minuuttia kestää se shoppailu.

        Totakin hankintaa olen miettinyt huhtikuusta lähtien ettei sekään mikään spontaani päätös ollut.


        Jokos sä ökyilit Prismassas?


      • Anonyymi
        Ajattelijan_osa kirjoitti:

        Mä itse ökyilin tänään, sillä laitoin 560 euroa haiseen tänään Gigantissa. Kortti vinku.

        Mä oon muutenkin sellainen ostaja että selailen nettiä rauhassa kotona ja otan selvää mitä haluan. Harkitsen tarkkaa törsäänkö vai en ja sitten käveleen kauppaan sisään. Haluan nähdä sen tuotteen livenä ja sitten jos se on yhtä pätevä napautan myyjälle että, mä otan tän 5 minuuttia kestää se shoppailu.

        Totakin hankintaa olen miettinyt huhtikuusta lähtien ettei sekään mikään spontaani päätös ollut.


        Jokos sä ökyilit Prismassas?

        Gigantin ostot ei minusta ole törsäystä vaan siellä on ihan asiallista tavaraa. Netti on siitä hyvä, kun voi tutustua tuotteisiin rauhassa. Usein etsin vielä testituloksia jos tuotteita on testattu. Hintavertailunkin voi tehdä netissä. Joskus sattuu vielä löytymään tarjouksia. Minä kävin tänään vain kaatopaikalla, vesipisteellä ja smarketissa. Prisma on liian kaukana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Gigantin ostot ei minusta ole törsäystä vaan siellä on ihan asiallista tavaraa. Netti on siitä hyvä, kun voi tutustua tuotteisiin rauhassa. Usein etsin vielä testituloksia jos tuotteita on testattu. Hintavertailunkin voi tehdä netissä. Joskus sattuu vielä löytymään tarjouksia. Minä kävin tänään vain kaatopaikalla, vesipisteellä ja smarketissa. Prisma on liian kaukana.

        Oon ainakin tosi tyytyväinen ostokseeni! Ilta mennyt käyttöön otossa ja käytön opettelussa, mutta tää on täydellinen valinta ! Ehdottomasti hintansa arvoinen!


      • Ajattelijan_osa kirjoitti:

        Oon ainakin tosi tyytyväinen ostokseeni! Ilta mennyt käyttöön otossa ja käytön opettelussa, mutta tää on täydellinen valinta ! Ehdottomasti hintansa arvoinen!

        Kiva juttu et ostos tuntuu onnistuneelta!


    • Anonyymi

      Kyl mä käyn melkein joka päivä kaupassa kyl.

      • Mä käyn yleensä pari kertaa. Alkuviikosta kerran ja sit pe ja/tai la toisen kerran. Jos jotakin tärkeetä puuttuu niin sit tietysti useammin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1387
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1121
    3. 37
      782
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      756
    5. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      742
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      151
      722
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      702
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      685
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      659
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      612
    Aihe