Mikä olisi kätevin kulkuväline Orlyn kentältä keskustaan? Metro/bussi?
Orly yhteydet
4
416
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kysyt kätevintä, niin toki se on silloin taksi tai uber. Ovelta ovelle vaivattomasti. Varsinkin jos isoja ruumalaukkuja mukana , niin uber hinta kannattaa tarkistaa. Jos lähdet julkisilla, tsekkaa montako kertaa joudut matkalla vaihtamaan metroa.
- Anonyymi
Kätevin on varmasti limusiini, joka hotellilta tulee sinut noutamaan.
Mutta jos et ole majoittunut viiden tähden hotellissa, niin itse arvostan Pariisin metroa, jolla pääsee Orlylta ja de Gaullelta helposti keskustaan. - Anonyymi
Metrolla itse olen liikkunut Pariisissa. Pariisin metro on selkeä, helppokäyttöinen turistillekin. Tosin liikun kaikissa suurkaupungeissa, missä olen käynyt aina metrolla.
- Anonyymi
Denfert Rochereau-aukiolta Pariisin Montparnassen kaupunginosasta pääsee Orlyn lentokentälle Orlybus busseilla. Bussit numero 4-6 pysähtyy aukiolla olevalla metroasemalla. Aikataulu: Orlysta a Pariisiin kello 05.35h - 00.00h ja Pariisista Orlyyn kello 06.00h - 00.30h.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35840Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15482