Krisu voi sitten tatskaa käpylehmän takapuoleen, hauska persoona kyllä ! Toivottavasti voittaa, mut onkohan liian " normaali kundi" voittajaks ???
Käpylehmä...
10
73
Vastaukset
- Anonyymi
Normaali perusihminen aina parempi, kuin joku teennäinen feikkityyppi.
- Anonyymi
Lapset leikkivät käpylehmillä ja toiset vieläkin lapsellisemmat lapset haaskaavat aikaansa katsomalla tuollaista typerää huuhaata ja paskaa.
- Anonyymi
Haittaako se sinua ?
- Anonyymi
Tää "Anonyymi" on kyllä hulvaton. Sama ip-ossa lähes joka ketjun kommentoijana kuka haukkuu katsojia. Looool..... Ankee on elämäs.... Kannattasko mennä töihi? Eikun joo älä, lakkaa muuten yhteiskunta pyörimästä ku eteläsuomen mies rupee töhöileen :Ddd Hups!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää "Anonyymi" on kyllä hulvaton. Sama ip-ossa lähes joka ketjun kommentoijana kuka haukkuu katsojia. Looool..... Ankee on elämäs.... Kannattasko mennä töihi? Eikun joo älä, lakkaa muuten yhteiskunta pyörimästä ku eteläsuomen mies rupee töhöileen :Ddd Hups!
Märkäkorva se taas siellä huutelee sillä teinikielellään.
- Anonyymi
Tämä edellinen kirjoittaja ilmeisesti katsoo itse BB :tä kun tietää millainen se on.
Hanki elämä !! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Märkäkorva se taas siellä huutelee sillä teinikielellään.
On varmaan kiva vastata itselleen jatkuvasti joka ketjussa :D Äly hoi, älä jätä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä edellinen kirjoittaja ilmeisesti katsoo itse BB :tä kun tietää millainen se on.
Hanki elämä !!Ei, minä kieltäydyn katsomasta tuollaista lapsellista paskaa.
Tännekin kirjoitan vain kettuilumielessä.
Katsokaa te märkäkorvat, koska teillä syrjäytyneillä raukoilla ei selvästikään ole lainkaan omaa elämää.
- Anonyymi
LAAVUN NUKKUMAJÄRJESTYS ON VARMAANKIN KÄSIKIRJOITUKSESSA.
POIKIA KOVASTI NAURATTAA.
Tuntuu niin teennäiseltä eikä miltään ”tosi TV:ltä”
Onko pakko tuollaista potaskaa syöttää katsojille? Eikö muuten saa ihmisiä kiinnostumaan ohjelmasta?- Anonyymi
En tiedä katsojien kiinnostuksesta. Mutta uskoisin tuolle porukalle raikkaan ulkoilmassa oleilun ja yöpymisen tekevän hyvää. Tosin herkimmät ja näin pitkään ulkoiluun tottumattomat, taatusti saavat tehtävän aikana, tai sen päätteeksi kunnon flunssan.
Ne terassilämmittimet laavun lähellä, voisi estää vilustumisiakin.
Mutta jos ohjelmaa tehdään kääpiöbudjetilla niin eihän sellaisiin ole varaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049284
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021956Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421801- 241590
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131331Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371260Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30873