Mihin saarelle helmikuussa

Anonyymi

Mikä kanarian saarista olisi kelien puolesta ystävällisin eli lämpimin helmikuussa? Nähtävää ja koettavaa saisi myös löytyä aikuisille eli luontoa tai historiaa.

14

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Inglesissä on parhaat lämmöt ympäri vuoden. Ingles on ykkönen, kuten on myös Inglesin paras pihviravintola Karhu.

      • Anonyymi

        Luontokohde? Nähdä Karhu ja torakka ;-)


      • Anonyymi

        Pihvi karhussa on tuntematon. Silti loistava makkaraperunapaikka yönälkäisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihvi karhussa on tuntematon. Silti loistava makkaraperunapaikka yönälkäisille.

        Karhussa ole kuin otsoni aukko!


    • Anonyymi

      Helmikuu ei ole Kanarian lämpimimpiä kuukausia, mutta sateilta ja pilviltä välttyy todennäköisimmin Gran Canarian ja Teneriffan eteäosissa, esimerkiksi Playa del Inglesissä, Puerto Ricossa ja Playa de las Americasissa. Näistä Puerto Rico on pienin ja Playa del Ingles suurin.

      Inglesissä myös tuulee eniten, mistä syystä itse kierrän sen kaukaa. Rannalla saa usein silmät ja korvat täyteen hiekkaa. Inglesin ranta ei laineineen ja merivirtoineen sovi pienille lapsille. Puerto Ricon ranta on suojainen, joten laineita ei ole.

      Gran Canarialla on isompia tavarataloja ostoksia varten kuin Teneriffalla. Las Palmas on varsin iso kaupunki, mutta sen sää on usein pilvinen.

      • Anonyymi

        Kiitos, juuri tämän kaltaisia asioita halusinkin kuulla ihmisiltä jotka itse ovat eri paikoissa olleet, helpottaa päätöksen tekoa kovasti.


    • Anonyymi

      On noi ihan mahtottomia noi A. ja Ep.
      Ihan mahrottomiaa ovattten.

    • Sää vaihtelee,helmikuu on "talvea", tosin olen silloin itsekin Las Palmasissa oli sää mikä vaan,täytyy seurata Canarian säätiedotuksia,paras minun mielestä on Gran Canaria,varsinkin Las Palmas jossa on kaikki ja lähellä.

      • Anonyymi

        Siis valittu kolmen parhaan grillikioskin joukkoon jo kolmena vuotena peräkkäin.
        Kolmehan niitä grillikioskeja siellä onkin.
        Onnittelut Kaitsulle!


      • Syksy oli 2019,sateinen Canarialla nyt on 20ja ollut aurinkoista pian olen taas Las Palmasissa ,ihanaa.


    • Anonyymi

      Inglesiin tietysti

    • Anonyymi

      Las Palmas kutsuu taas kerran ,olen käynyt 1969 eka kerran ja aina uudelleen . Helmikuussa taas menossa .

    • Anonyymi

      Kap verdellä on varmimmat auringonottokelit helmikuussa. Luontoa ja historiaa on saman verran kuin muillakin saarilla eli 0

    • Nyt lähden Las Palmasiin ja on luvattu aurinkoista 22-25,loistavaa,ihanaa lähteä taas koti kaupunkiin ,upea paikka,käyn joka vuosi ja viihdyn,no minua auttaa sujuva espanjan kieli,se auttaa kaikki pelaa paremmin.¡Hasta luego!

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe