Tunnustelut ja nimillä raivoaminen

Anonyymi

palstoilla. Mitä ajatuksia tuosta herää ???

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunnistelut*

    • Anonyymi

      Pilaavat joka ketjun omilla vainoharhaisilla kuvitelmillaan.

    • Tunnisteluista ärsyttää se joku, joka yrittää joka välissä väittää minua mieheksi. Nimillä raivoaminen täällä on melko turhaa, koska tuskin kenenkään ex tai naapuri sattuu samaan aikaan palstalle.

      Aloituksia kirjoittelevat hyvin monet ihmiset. Vaikka asia olisi sellainen, että on sen tunnistavinaan, niin se suurella todennäköisyydellä on vain ihmiseltä jolla on samanlainen tilanne, ei siis keneltäkään tuttavalta.

      • Anonyymi

        Johtuu varmaan asiasisällöttömästä hymiöitä täynnä olevasta tavastasi viestiä täällä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johtuu varmaan asiasisällöttömästä hymiöitä täynnä olevasta tavastasi viestiä täällä

        Ai. En tiennytkään, että tälläisella palstalla pitää olla asiasisältöä juuri minun kirjoituksissani. Toisekseen hymiöt ovat nykyaikainen tapa ilmaista mielentilaa. On helpompi klikata kirjoitukseen 😂 kuin kirjoittaa, että naurattaa tuollaiset kommentit! Sen lisäksi aloituksissani on ollet kolme emojia tekstiosan alussa sen tähden, että niitä ei hymiökammoisten ja asiatekstiä haluavien tarvitse avata 😊


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ai. En tiennytkään, että tälläisella palstalla pitää olla asiasisältöä juuri minun kirjoituksissani. Toisekseen hymiöt ovat nykyaikainen tapa ilmaista mielentilaa. On helpompi klikata kirjoitukseen 😂 kuin kirjoittaa, että naurattaa tuollaiset kommentit! Sen lisäksi aloituksissani on ollet kolme emojia tekstiosan alussa sen tähden, että niitä ei hymiökammoisten ja asiatekstiä haluavien tarvitse avata 😊

        Koiran tekemisistä, auton korjaamisesta ja mökillä puutarhanhoidosta tehdyt aloitukset useiden hymiöiden kera, saa kuvaa trollista, jolla on tylsää. Ei oikein ole asiaa, mutta kirjoittaa tekee mieli, sitten täytetään tekstikenttä koiran kuonosta, pissaus tyylistä ja auton peräkontista kirjoittamalla 24 hymiön kera


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koiran tekemisistä, auton korjaamisesta ja mökillä puutarhanhoidosta tehdyt aloitukset useiden hymiöiden kera, saa kuvaa trollista, jolla on tylsää. Ei oikein ole asiaa, mutta kirjoittaa tekee mieli, sitten täytetään tekstikenttä koiran kuonosta, pissaus tyylistä ja auton peräkontista kirjoittamalla 24 hymiön kera

        Aloitus on : tunnistelut ja nimillä raivoaminen. Minun kirjoitustapani arvosteleminen ei kuulu siihen asiaan millään tavalla vaan kertoo enemmänkin arvostelijan luonteesra (ja äosta) kuin minusta.. Onpa sinua kovasti ärsyttänyt kerran viikossa olleet aloitukseni, joissa muuten yhdessäkään ei ole 24 hymiötä. Niinkuin olen jo maininnut niin sinun kannattaa jättää avaamatta aloitukseni joiden alussa on juuri sentähden kolme hymiötä. Useimmiten 😊👓👜.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Aloitus on : tunnistelut ja nimillä raivoaminen. Minun kirjoitustapani arvosteleminen ei kuulu siihen asiaan millään tavalla vaan kertoo enemmänkin arvostelijan luonteesra (ja äosta) kuin minusta.. Onpa sinua kovasti ärsyttänyt kerran viikossa olleet aloitukseni, joissa muuten yhdessäkään ei ole 24 hymiötä. Niinkuin olen jo maininnut niin sinun kannattaa jättää avaamatta aloitukseni joiden alussa on juuri sentähden kolme hymiötä. Useimmiten 😊👓👜.

        Valitit että sinua haukutaan usein. Siinä syy. Sinua luullaan pelle trolliksi tekstisisällön ja hymiö määrän takia


    • Anonyymi

      En tykkää.
      Henkilökohtaisia asioita en toisi tänne, niitä parisuhde ongelmia, jotka voisi hoitaa muuten kuin tulla "julkisesti" toista tänne haukkumaan.
      Tarkoitus vain häpäistä toinen täällä, tehdä kiusaa. Lapsellista.
      En ota kantaa kenenkään asioihin, on omissakin ihan tarpeeksi.
      Asioilla tahtoo olla aina kaksi puolta, jos on kyse parisuhteesta tms.
      Samalla sitten pilataan muidenkin päivä.
      Lisäksi jos täällä käy myös lapsia/nuoria.
      Haluaisin ajatella, että aikuiset näyttäisi hyvää esimerkkiä ja olisivat aikuisia..
      Tietysti ne tunteet joskus myllertää meilläkin...

      • Anonyymi

        Silti joku/jotkut kirjoittaa tänne kuin pitäisi omana henkilökohtaisena kanavana kirjoituksiinsa.
        Kiusantekoa ja haukkumista täällä kyllä riittää joten en pitäisi suomi24 palstaa kenellekään minkäänlaisena mallina, en lapsille, nuorille enkä aikuisille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silti joku/jotkut kirjoittaa tänne kuin pitäisi omana henkilökohtaisena kanavana kirjoituksiinsa.
        Kiusantekoa ja haukkumista täällä kyllä riittää joten en pitäisi suomi24 palstaa kenellekään minkäänlaisena mallina, en lapsille, nuorille enkä aikuisille.

        Kyllähän tämä voi hyvinkin olla joillekin ihan viestien vaihtopaikkakin. Älkäämme unohtako, että ikävöiviä ihmisiä voi olla monissa tilanteissa. Haukkuminen ja kiusaaminen ja liian yksityiskohtainen anatomian kuvaaminen ei kylläkään ole hyväksyttävää!


    • Anonyymi

      Ei yhtään mitään. Vain teot, ja puheet irl merkitsee.

    • Anonyymi

      Just tämä, kun jotain kirjoittaa luullaan mieheksi, tutuksi, exäksi ja sitten tämä ihme oikeuden kaaressa aikanaan 😳. Miksi pitää omia toisten juttuja, jotka on kirjoitettu ei kenenkään.

    • Anonyymi

      Ikävä ei asu aivoissa, jos niin yrität tungetella.

    • Anonyymi
    • Minusta se on ärsyttävää kun joku alkaa täällä tunnisteleen ja vänkäämään siitä kuka joku toinen on. Varmaan huomannutkin joku sen miten mua se alkaa ärsyttään. Se toisaalta voi olla ihan trollausta tai sitten ei.

      Yleisesti ajateltuna jos oikeassa elämässä ei ole mitään viitteitä ollut että jokin ihminen olisi ilkeämielinen, pettäjä, ihastunut, vainova, juoruja levittelevä, kiusaava tms. Niin musta on jopa loukkaavaa että täällä hänen luullaan olevan joku vittuilija ja riehuja.

      Itselle tulee silloin ekana mieleen muutama kysymys:

      Miksi joku haluaa mukavasti käyttäytyvästä tehdä jonkun palstan riehujan? Kateus? Vaiko kyvyttömyys sitoutua jonka takia etsitään vikoja toisesta jotta voisi saada tekosyyn olla lähestymättä?

      Minusta se yleensäkin on hirveän loukkaava tapa katsella muita ihmisiä että tullaan suurennuslasilla kyttään vain mikä kaikki ko. Ihmisessä on viallista.

      Usein vielä unohdetaan kokonaan ne hyvät asiat nähdä tai miettiä ne itsensä viat.

      Oon törmännyt joskus tilanteeseen kun mua tuomittiin siitä etten halua suhteeseen vaan elää yksin sinkkuna. Mut haukuttiin erään miehen toimesta aivan yliampuvin väittein horoksi joka hakee vaan jotain panoja.

      En edes viitsinyt oikaista asiaa sillä satuin tietää että väite joka musta heitettiin ei pitänyt paikkaansa ollenkaan mutta sen ilmoille heittäjään se piti. Hän nimittäin oli piirien kuuluisi yhden yön seksiä harrastava panomies.

      Se on niin hassua että on niin helppoa syyttää ja levittää jopa perättömiä luuloja muista mutta ikinä ei osata samoin kritisoida omia virheitä. Tai edes nähdä niitä tai pitää niitä vikoina kun ne omassa itsessä.

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus. Saman olen kokenut.
        Minun tapauksesta on kauan.

        Kyseinen "panomies" oli keskeyttänyt koulut. Itse halusin keskittyä 100% kouluun ja töihin. En käyttää aikaa seurusteluun ja hengailuun, vaikka mies muuten ok olikin. Sain myös kuulla miehen kehittämiä juttuja, joissa tilanne oli käännetty toisin päin. En kadu yhtään että hänet jätin. Arvot ei sopineet yhteen omien arvojeni kanssa. On silti harmi että tällaisilla psykopaateilla saattaa olla yllättävän paljon valtaa, on kavereita ja harrastuksia. Ei ole yhtään kiva tilanne ja saada kyseenalainen maine juuri kun yrittää rakentaa uraa ja elämää parempana suuntaan.


      • Anonyymi

        Olet sinäkin haukkunut täällä toisia kirjoittajia suuressa viisaudessasi joten vesität sillä omaa kirjoitustasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinäkin haukkunut täällä toisia kirjoittajia suuressa viisaudessasi joten vesität sillä omaa kirjoitustasi.

        Tämä tälle "ajattelijan osalle"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tälle "ajattelijan osalle"

        Mä en ole tuonut tänne oikean elämän ihmisiä ja tunnistellut niitä nimillä ja veikkaillut mitään! Joka niin väittää valehtelee !

        Se mitä olen tehnyt niin on vieraan kirjoittajan vihaan mua kohtaan vastaaminen että haista sinä horo vittu ja lähde meneen siitä psykoottisia harhojasi luomasta vitun paska!


        Minulla menee hermot tuntemattomien pääsairaisiin harhoihin. Tarpeeksi kärsinyt omissa parisuhteissa ja siksi olen sinkku ettei tartte tota suunsoittoa kuunnella. Palstalla sitten tuli tuntematon joku sekottaan johonkin omaan draamaansa väkisin. Niin alkaa vituttaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tälle "ajattelijan osalle"

        Sullekin vinkkinä tämä: Jos haluan riitaisaan parisuhteeseen kuunteleen miten paska kaikessa olen, miten pet'än, miten otan kakkosia, panen millon ketäkin, olen narsisti, ruma, kamala, lihava, mielisairas jne jne jne.


        Niin menen suhteeseen oikeassa elämässä sitä kuunteleen. Jos en ole haluamassa kuunnella sitä paskaa, niin olen sinkku.


        Minä en halua joten olen valinnut sinkkuuden. Siksi en tykkää että joku tuntematon ihminen tulee väkisin yrittään mun elämään tuoda just niitä asioita joiden takia haluan olla sinkku

        Joku ei miakin täältä jatkuvasti yrittää tuoda sitä paskaa vieraiden ihmisten naamalle mitä just sinkut karkaa eikä halua siksi suhdetta!

        Miksi??


      • Anonyymi
        Ajattelijan_osa kirjoitti:

        Sullekin vinkkinä tämä: Jos haluan riitaisaan parisuhteeseen kuunteleen miten paska kaikessa olen, miten pet'än, miten otan kakkosia, panen millon ketäkin, olen narsisti, ruma, kamala, lihava, mielisairas jne jne jne.


        Niin menen suhteeseen oikeassa elämässä sitä kuunteleen. Jos en ole haluamassa kuunnella sitä paskaa, niin olen sinkku.


        Minä en halua joten olen valinnut sinkkuuden. Siksi en tykkää että joku tuntematon ihminen tulee väkisin yrittään mun elämään tuoda just niitä asioita joiden takia haluan olla sinkku

        Joku ei miakin täältä jatkuvasti yrittää tuoda sitä paskaa vieraiden ihmisten naamalle mitä just sinkut karkaa eikä halua siksi suhdetta!

        Miksi??

        Eimia mielestäni tunnistelee täällä kirjoituksia tuntemiensa ihmisten kirjoittamiksi! Hänestä ei kannata välittää. Vaikka kyllä muakin ärsyttää kun on kirjoittanut itse ihan asiallisesti niin sitten tulee yhtäkkiä palautteeksi jotakin sättimistä asiasta josta itsellä ei ole höykäsen pöläyksen aavistusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eimia mielestäni tunnistelee täällä kirjoituksia tuntemiensa ihmisten kirjoittamiksi! Hänestä ei kannata välittää. Vaikka kyllä muakin ärsyttää kun on kirjoittanut itse ihan asiallisesti niin sitten tulee yhtäkkiä palautteeksi jotakin sättimistä asiasta josta itsellä ei ole höykäsen pöläyksen aavistusta.

        Mulle se aiheutti aikaisemmin paljon ahdistuneisuutta kun aikaisempi suhde sisälsi samaa paskamaista haukkumista ja aivan överi mustasukkaisuutta. Ei parantanut oloani kun samalla surin ystäväni itsemurhaa jonka takia täällä olin. Eimian suunsoitto oli yksi syy miksi parisuhde kielteisyyteni lisääntyi.

        Malliesimerkki parisuhde helvetistä jossa saa kuunnella päivästä toiseen kuinka vitun paska ihminen kokonaisuudessaan on! Ei paljon houkuta suhteet kun tota sen sekoamista täältä lukee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle se aiheutti aikaisemmin paljon ahdistuneisuutta kun aikaisempi suhde sisälsi samaa paskamaista haukkumista ja aivan överi mustasukkaisuutta. Ei parantanut oloani kun samalla surin ystäväni itsemurhaa jonka takia täällä olin. Eimian suunsoitto oli yksi syy miksi parisuhde kielteisyyteni lisääntyi.

        Malliesimerkki parisuhde helvetistä jossa saa kuunnella päivästä toiseen kuinka vitun paska ihminen kokonaisuudessaan on! Ei paljon houkuta suhteet kun tota sen sekoamista täältä lukee.

        Siis miks toi laitto mun tekstin anonyyminä?

        Siis ylempi on multa, mutta vaikka oon kirjautunut niin se laitto ton noin.. mä en taas osaa.


      • Anonyymi
        Ajattelijan_osa kirjoitti:

        Siis miks toi laitto mun tekstin anonyyminä?

        Siis ylempi on multa, mutta vaikka oon kirjautunut niin se laitto ton noin.. mä en taas osaa.

        Siinä on se anonyymi vaihtoehto lähetysnapin yläpuolella. Voi siis laittaa anonyymia kommenttia vaikka on kirjautunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on se anonyymi vaihtoehto lähetysnapin yläpuolella. Voi siis laittaa anonyymia kommenttia vaikka on kirjautunut.

        Oon varmaan sitten osunut siihen kädelläni vahingossa


      • Anonyymi
        Ajattelijan_osa kirjoitti:

        Mä en ole tuonut tänne oikean elämän ihmisiä ja tunnistellut niitä nimillä ja veikkaillut mitään! Joka niin väittää valehtelee !

        Se mitä olen tehnyt niin on vieraan kirjoittajan vihaan mua kohtaan vastaaminen että haista sinä horo vittu ja lähde meneen siitä psykoottisia harhojasi luomasta vitun paska!


        Minulla menee hermot tuntemattomien pääsairaisiin harhoihin. Tarpeeksi kärsinyt omissa parisuhteissa ja siksi olen sinkku ettei tartte tota suunsoittoa kuunnella. Palstalla sitten tuli tuntematon joku sekottaan johonkin omaan draamaansa väkisin. Niin alkaa vituttaa!

        Se, että huorittelet ja leimaat vieraita ihmisiä sairaiksi palstalla niin mitä se kertoo sinusta? Tämä tuohon edelliseen kirjoitukseesi liittyen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se, että huorittelet ja leimaat vieraita ihmisiä sairaiksi palstalla niin mitä se kertoo sinusta? Tämä tuohon edelliseen kirjoitukseesi liittyen.

        Teen niin vain kun psykoottinen tulee väittään että petän sitä tai sen miehen kanssa


        Kerro sinä oletko parisuhteessa kanssani palstalla mielestäsi?

        millä oikeudella tulet vierasta määräileen ?

        Sen eimian takia näin painajaisia paljon
        Aivan sairas kusipää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se, että huorittelet ja leimaat vieraita ihmisiä sairaiksi palstalla niin mitä se kertoo sinusta? Tämä tuohon edelliseen kirjoitukseesi liittyen.

        Mielestäni koko se palstalainen saisi kokea vaikka kuoleman heti. On sen verran mulle pahaa täällä aiheuttanut ja niin paljon paskaa musta kirjoitellut tuntematta

        Haukkunut jo kun olin anonyymi. Jos joskus näkisin livenä niin tulisi kunnon tappelu meidän välille. En jättäisi asiaa puimatta


    • Anonyymi

      Mä en ylipäätään oo koskaan ymmärtänyt miks tulla haukkuun tänne ketään tai paljastamaan asioita. Mä en oo koskaan täällä tuommoista tehnyt, en kenestäkään. Mutta kyllä tiedän täällä tuommousta tapahtuvan ja ihan tapahtumittain.

    • Anonyymi

      Kerran viikossa tehty aloitus ? Oletettua pahempi muisti sairaus. Kirjoittajan aloitukset täyttävät palstan, jotkut saavat jatkoa, toiset jäävät kommentoimatta. Kannattaa merkata itselle aloitusten määrä tikuilla, riittävän suuri vihko käyttöön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4916
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2721
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1955
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1648
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1513
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1367
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      61
      1361
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1360
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1314
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe