Moi! Ketä homo tubettajia kotimaisia/ ulkomaisia seuraatte? Mulla kotimaisia Janne Naakka, Valtteri Sandberg, Joona Hellman, Hermanni, Joona Vainio, Joni Hesselgren, Tuure Boelius, Arttu Wakashuko, Mikael Renwall, Denis Lippert. Ulkomaisista tulee seurattua Nick Totedaa, Anthony Cushionia, Wineholicseja, Jake Wardenia, Jayllinia ja Cardoa, James Charlesia. Huh, onhan noita, nyt kun alkoi listaa tekemään.... Kotimaisista eniten tykkään tällä hetkellä Mikael Renwallista ja ulkomaisista Wineholicseista.
Homo tubettajia
10
10368
Vastaukset
Ainakin Tuure Boelius, Mikael Renwall ja Janne Naakka
- Anonyymi
Jenkkiläinen tubettaja/ onlyfans- stara Reno Gold on uskomattoman komea, seksikäs ja mukava, ihan timanttinen tyyppi.
- Anonyymi
Odotusten mukainen!
- Anonyymi
Hjalliksella oli seksuaalisia tunteita Jammu Siltavuorta kohtaan
- Anonyymi
Sillä jolla on melko huomaamaton leuka implantti?
Äiti on terävänäköinen ja uskon hänen sanaansa siinä asiassa.😅
- Anonyymi
Cum and dumb
Sivuston tulisi tyhmentää ja kasvattaa lihaksia. Ei vain toimi. - Anonyymi
Mikael renwall on cute
- Anonyymi
Miksi pitäisi neitihomppeleiden kanavia seurata, noloa touhua.
- Anonyymi
Menisivät oikeisiin töihin, kinuavat vaan ilmaisia tuotteita mitä sitten mainostavat.
- Anonyymi
Miksi ylipäätään pitäisi seurata näitä nettipellejä. Minulla ei joutavaa aikaa tähän, mutta minähän käyn töissä ja nautin elämästä suurimmalta osin netin ulkopuolella.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791816Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va731428Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352- 471108
- 991011
- 110896
- 46843
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843