Ruiskulakkaus

Anonyymi

Hei!

Kokemuksia ja neuvoja kaipailisin kokeneemmiltä sepiltä, että mikä lakka/lakkamerkit sopivat parhaiten ruiskukäyttöön? Huonekalujen lakkaukseen olisi siis tulossa

1

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Kokemuksia ja neuvoja kaipailisin kokeneemmiltä sepiltä, että mikä lakka/lakkamerkit sopivat parhaiten ruiskukäyttöön? Huonekalujen lakkaukseen olisi siis tulossa"

Enpä haluaisi projektia tyrmätäkään mutta kokemus on kyllä sellainen että ruiskulla maalaamien/lakkaaminen on varsin kinkkistä hommaaa.

Jotakin suoraa levyä on tietysti vähän helpompi lakata mutta huonekalu ei tahdo sellainen olla. Jos yrittää joka paikkaan lakkaa saada niin johonkin sitä menee liikaa ja tulee valumajälkiä.

Itse olen parhaat tulokset saanut ihan pensselillä tai telalla. Ja sitten kun on pitkään kuivunut, hionta ja puunaus. Jos kiiltävää pintaa ei halua niin pääsee paljon vähemmällä käyttämällä hyvää hienojakoista telaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      3138
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2961
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      45
      2616
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      51
      2430
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2177
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      2065
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1035
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      115
      976
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      950
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      924
    Aihe