Tässä taas yksi, kyllä on paljon Pitkänniemen jälkeläisiä, aina Nokia uutisissa milloin mitäkin idiotistimia, no onnea murjottaville kateuden ja katkeruuden tyyssijalle.
Karmea temppu Nokialla: Joku oli tökännyt neulan Sirpan tarjolle laittamiin omenoihin
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Teknisen vedenkö takia noita idiootteja näyttäisi olevan Nokialla enempi kuin muualla?
- Anonyymi
Ja Ylöjärvellä, nulikat ruuvailee irti lasten keinuista kiinnitysruuveja. Sairasta.
- Anonyymi
Älä hyvä lapsi siirrä valokeilaa naapurikaupunkiin,
vaan pysy asiassa,
juuri kommunistin tyyli siirtää ongelmat aina muille ja yleensä menestyjien syyksi joilla menee paremmin.
( Nyt Nokialla on enemmän ongelmia ja esim. vesiongelma joka oli laadultaan ainutlaatuinen)
Valokeilan siirtäminen,
on tyyli jolla totuttu lakaisemaan oikeat ongelmat muuhun asiaan,
joka menee vain ja ainoastaan typerien työläisten kanssa läpi,
jota olette tottuneet oppimattomien työläisten kanssa iät ja ajat,
ja sillä pärjänneet hölmöläisten työläiskylässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hyvä lapsi siirrä valokeilaa naapurikaupunkiin,
vaan pysy asiassa,
juuri kommunistin tyyli siirtää ongelmat aina muille ja yleensä menestyjien syyksi joilla menee paremmin.
( Nyt Nokialla on enemmän ongelmia ja esim. vesiongelma joka oli laadultaan ainutlaatuinen)
Valokeilan siirtäminen,
on tyyli jolla totuttu lakaisemaan oikeat ongelmat muuhun asiaan,
joka menee vain ja ainoastaan typerien työläisten kanssa läpi,
jota olette tottuneet oppimattomien työläisten kanssa iät ja ajat,
ja sillä pärjänneet hölmöläisten työläiskylässä.Vesikriisistä on muuten aikaa jo miltei 12 vuotta. Turha tyrkyttää sitä selitykseksi kaikelle Nokialla tapahtuneelle. Vielä naurettavampaa on yrittää sotkea tähän politiikkaa.
- Anonyymi
Miksi heittelette kiviä lastenhuoneen ikkunoihin?
Ei kai kukaan voi kieltää että Pitkänniemen touhu on lyönyt leimansa tähän kommarikylään, aika touhua koko ajan jotain idiotismia.
Tähän nyt taas jonkun älynväläytys puolustamaan ..............- Anonyymi
Se oli varmaan joku Tampereelta eksynyt hörhö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli varmaan joku Tampereelta eksynyt hörhö.
Tyypillinen nokialainen, syyttää aina muita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849