Joka on auttanut kaikessa hirveästi ja on ollut tuki ja turva???? Ideoita
Mitä lahjaksi kaasolle???
6
2100
Vastaukset
- Jaana
Itse annan kaasolleni kauniin jättimeikkilaukun täynnä luonnonkosmetiikkaa: pussukka tulee sisältämään mm. hyväntuoksuisia hierontaöljyä, kuorintavoidetta, kasvo-, käsi-, jalka- ja vartalovoiteet, kynsinauhavoidetta, erivärisiä pastellisävyisiä kynsilakkoja, kasvo- ja hiusnaamiot, jalkakylpysuolaa, jonkun kesäisen tuoksun, pari aromaterapiakynttilää yms. yms.
Aion kerätä sellaisen muhkean ja tyttömäisen hemmottelupaketin - tiedän että kaasoni arvostaa juuri tämänlaista lahjaa.
Mukavia häitä sinulle! :-) - Janna
Minä annoin kaasoille kopiot omasta, pukuuni teetetystä pussukasta. Eli molemmat kaasot saivat samanlaiset kauniin pienet pussit, joissa oli myös henkilökohtaisin kaiverruksin koristeltu pieni, hopeinen korurasia. Kaasoni rakastavat häitä, niiden järjestelyä ja suunnittelua ja halusin antaa sellaisen muiston, joka kiinnittyy selkeästi häihin. Pukuni kankaasta tehty pussukka oli tällainen.
- jaana
* suullinen kiitos ja ylistyssanoja kahden kesken tai
* Illallinen luonasi häiden ja häämatkan jälkeen
tai
* uintireissu kylpylään- jaana2
oho, täällä oli jo joku muukin jaana, noh eri olen kuitenkin kuin eka vastaaja..
- vaimo-99
Minä annoin käsin maalatun kaasonkannun. perinteinen juttu.
- nasu
Minun kaasollani oli kaksi pientä lasta, joten päätin antaa hänelle vapaapäivän ja lahjakortin kaupungin parhaaseen ravintolaan.
Minä ja mieheni hoidimme kaasoni lapsia koko päivän. Kaasoni ja hänen miehensä saivat hieman yhteistä aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3096682Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653719- 2033066
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242737- 741912
- 1461652
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2041630Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201518Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631511- 891398