Ajatuksia Perhon kehittämisestä

-Yritetään hommata tänne liikenneasemaa. Neste rakentaa parhaillaan liikenneasemaketjua, on otettu sinne yhteyttä.

Perhoon on amk-opiskelija tehnyt tulevaisuuden suunnitelman. Tänne suunnitellaan nettikauppakeskittymää. On neuvoteltu Alibaban kanssa, joka on kiinalainen maailman suurin nettikauppa. Lisäksi on parikymmentä muuta ehdokasta.

Lisäksi pitäisi saada teollisuutta . Yksi mahdollisuus on biokomposiitista valmistetut erilaiset biotuotteet. Se on tulevaisuuden ala. Googlettakaa biokomposiitti, niin saatte enemmän siitä tietoa.

Tulkaa yrittäjät tänne keskustelemaan asioista. Itse olen Jyväskylästä ja minulla on sukulaisia Perhossa. Kohti valoisampaa tulevaisuutta!

11

168

Vastaukset

• Hei!

Karoliinalla on ihan hyviä ideoita, biotuotteilla on varmaan kysyntää laajemminkin.

Terveisiä Perhoon / Claudia.

• Kannattaisko Perhosta lähteä viemään pullovettä ainakin Suomen markkinoille, miksei Keski-Eurooppaankin. Täällä on hyvä vesi, tehokas markkinointi vain päälle.

Ylellä oli uutinen, että Lahdesta lähdetään viemään pullovettä Kiinaan. Se on 20 miljoonan investointi. Ikävä vain, että se on ulkomaalaisten käsissä.

• Ei pyörää kannata yrittää keksiä uudestaan, Toholammilla on jo FinnSpring, kyllä se Keskipohjanmaalle riittää. Yrittäkää keksiä jotain, eikä vain kopioida jotain.

• Paras liikeidea on rautatien vetäminen Möttösen läpi, ja Perhon kunta maksumieheksi!

• Anonyymi kirjoitti:

Paras liikeidea on rautatien vetäminen Möttösen läpi, ja Perhon kunta maksumieheksi!

AINASKIN TAKAAJAKSI!

• Anonyymi kirjoitti:

AINASKIN TAKAAJAKSI!

Hieno homma, että saataisiin Perhon kunta takaamaan muitakin kuin Antti Hietaniemeä! Mitä mieltä on Perhon keskustamafia? Tuliko syntejä tunnolle?

• Anonyymi kirjoitti:

Hieno homma, että saataisiin Perhon kunta takaamaan muitakin kuin Antti Hietaniemeä! Mitä mieltä on Perhon keskustamafia? Tuliko syntejä tunnolle?

Tästä yksityisen lainan takaamisesta ei tullut kenellekään Perholaiselle hallituksen- tai valtuuston jäsenelle synnintuntoa. Teillä on täällä Perhossa omalakinen eriseura.

• Sensori haluaa siis, että Perhon asioista keskustellaan nimineen muualla kuin Perhon sivustolla. Kyllä me Perholaiset osataan - ainakin joku meistä.

• Eipä löydy perholaisilta liikoja Perhon kehittämiseksi!!!

• Ei, ei niin! Kun on teelusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia...Ja näköala kun on sontaluukusta suolle tai tunkiolle...

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aamun kolari ja tienhoito

Aamulla tapahtui kuolonkolari hiljaisten risteyksen kohdalla. Ajettiin juuri ennen kolaria Kuusamo-Suomusalmi väliä. Ehdittiin Suomussalmelle kun alk
    Suomussalmi
    45
    1237
  2. Oliko autokolarissa ollut...

... lapsia? Tämän aamusessa.
    Suomussalmi
    1
    635
  3. Sun katseessa on jotain mikä ei sovi sinne

Sellaista surumielisyyttä. Vaikka muuten vaikutat olevan iloinen ja puhelias. Kerran aiemmin ajattelin, että se on voisi olla halveksuntaa mua kohtaan
    Ikävä
    31
    508