Mitä käyttöä ehdottaisitte yleiskaava-alueella olevalle kiinteistölle, missä ei ole rakennuspaikkaa eikä täten myöskään rakennusoikeutta? Poikkeuslupaakaan kiinteistölle ei saa rakentamiseen. Kiinteistön pinta-ala on noin 6000 neliöä ja se on ns. metsämaakiinteistö eli ei metsätila. Omaa rantaa ei ole eikä oikeuksia yhteisiin ranta-alueisiin. Myynti ei tule kysymykseen.
Rakennuspaikaton ja -oikeudeton kiinteistö
8
159
Vastaukset
- Anonyymi
Jalasmökille.
- Anonyymi
Lahjoita jollekin ulkomaalaiselle. Esim. lahjoita maahanmuuttajalle, niin hän saa oleskeluluvan, kun omistaa kiinteää omaisuutta Suomessa.
- Anonyymi
Perusta pieni luonnonsuojelualue kiinteistöstä.
- Anonyymi
Metsätilalle saa kyllä yleensä rakennusluvan jollekin pienelle taukotuvalle, tyyliin alle 20 m2, ja siinä voi olla tulisijakin..
- Anonyymi
Yleiskaava-alueella tulisijalliseen rakennukseen vaaditaan rakennuslupa. Kun ei ole rakennuspaikkaa eikä -oikeutta kiinteistöllä, niin ei voida luvittaa eikä poikkeuslupaa voida myöskään myöntää kaavamääräysten takia. Sitä paitsi kiinteistö ei ole metsätila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleiskaava-alueella tulisijalliseen rakennukseen vaaditaan rakennuslupa. Kun ei ole rakennuspaikkaa eikä -oikeutta kiinteistöllä, niin ei voida luvittaa eikä poikkeuslupaa voida myöskään myöntää kaavamääräysten takia. Sitä paitsi kiinteistö ei ole metsätila.
Jos ei ole metsätila, niin mikä silloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole metsätila, niin mikä silloin?
Metsätilan minimi pinta-ala on 2ha. Silloin ei tarvitse maksaa kiinteistöveroa. Tämä on alle 2ha:n kiinteistö, missä ei ole kaavassa rakennuspaikkaa eikä -oikeutta. Kiinteistö on merkitty kaavaan merkillä M eli se on ns. metsämaata. Jotta kiinteistö voi saada rantaosayleiskaavassa r-paikan ja oikeuden niin sen on täytettävä kaavamääräysten minimivaatimukset. Tässä ne eivät kaikilta osin täyty.
- Anonyymi
Asuntovaunua vois käyttää taukotupana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591938- 401597
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311423Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281330Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107889Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762