Meneekö tämän päivän nuorilla...

Anonyymi

Meneekö tämän päivän nuorilla niin huonosti, että heillä ei ole varaa ostaa uusia vaatteita, kun vanhat menee rikki. Tänään Kevinillä on jalassaan tuhannen reikäiset housut. Jos itse menisin televisioon esiintymään, ostaisin vaikka kirpputorilta ehjät ja siistit vaatteet.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan. Ihmiset täällä chatissa voivat olla v*tun ulkona ajastaan tai he voivat olla TROLLEJA! :):):):):):):):)

      • Anonyymi

        Ja sinä olet selkeästi keskenkasvuinen märkäkorvainen räkänokka.

        Kasva aikuiseksi, hanki oma elämä ja lopeta tuon huuhaa paska ohjelman tuijotus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet selkeästi keskenkasvuinen märkäkorvainen räkänokka.

        Kasva aikuiseksi, hanki oma elämä ja lopeta tuon huuhaa paska ohjelman tuijotus.

        Olet muuten ihan oikeassa. Kerran olin kaupassa ja sieltä joku penteleen pikkupoika tuli pyytämään karkkirahaa. En antanut saa äitiltänsä pyytää jos karkkia haluaa. Eikös nykyään ole ihan laissa säädetty karkkipäivät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet selkeästi keskenkasvuinen märkäkorvainen räkänokka.

        Kasva aikuiseksi, hanki oma elämä ja lopeta tuon huuhaa paska ohjelman tuijotus.

        Sovitaan sitten, että olen "keskenkasvuinen märkäkorva" vaikka minulla on ikää 50 vuotta. Aikuiseksi tunnen kasvaveeni jo aikaa sitten, mutta suon sinulle mielipiteesi minusta, Ohjelma on minunkin mielestäni "paska", mutta katselen sitä silti, mutten kuitenkaan kovin aktiivisesti.


    • Anonyymi

      On kyllä kamalaa tämä rikkinäisten vaatteiden käyttö. Meillä Joensuussa on kyllä ihan eri meininki täällä. Meillä on vaateliikkeitä ja sieltä saa korjattuja vaatteita.

    • Anonyymi

      On kyllä. Meilläkin täällä Mäntässä avattiin liike, jossa oikein mainostettiin, että muotia antlantin toiseltapuolelta. Ja kaikki housut ja takit revitty?! Mikä ihme niitä Kashdarnieta vaivaa?!

    • Anonyymi

      Oli muuten suuri ihmetyksen aihe kun näin kuinka nuorisojoukko poltti tupakkaa kaupan ovella. Ei sinne voinut mennä kun tukkivat savupatsaalla koko kaupan oven. Vankeutta tuommoisille kuuluisi, kun normaalien ihmisten kulku estetään kauppaan lähes valtion tason kemiallista asetta.

    • Anonyymi

      Minulla meni kerran ihan yli, kun yksi tyttö selitti jostain netistä ja tubeista ja chateista ja keskustelu palstoista. Aivan sama minulle. Pitäkööt nettinsä, minä en ainakaan koskaan tule käyttämään.

      • Anonyymi

        Kyllä minäkin olen pysynyt kaukana netistä, enkä koskaan aio sinne mennä, eihän meillä ole vielä sähköjäkään, öljylampun valossa pittää olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin olen pysynyt kaukana netistä, enkä koskaan aio sinne mennä, eihän meillä ole vielä sähköjäkään, öljylampun valossa pittää olla.

        Taivahan tosi. Se se viimeisin paikka se netti on. Ja vielä mainoksessakin huutavat, että kuka siellä netissä on! Joku vielä sinnekkin siinä mainoksessa mennyt?


    • Anonyymi

      Jossain etelässä ei nin väliä, vaikka sielläkin voi olla yöllä kylmää, mutta Suomessa talvella on idioottimaista käyttää revittyjä farkkuja. Ja eihän niissä järkeä ole milloinkaan, mutta nuoria on helppo höynäyttää mihin tahansa muotiin ja joitakin vanhempiakin.

    • Anonyymi

      miks kaikkien pitäs olla niinkuin milla ja kevin ,siinä kaks tiukkapipoa

    • Anonyymi

      Taitaa tuo latvapalon sammuttajakin olla ihan perse_aukinen, ja ei mitään suvaitsevaisuutta heroja kohtaan, niissä on aina jotain vikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe