Kovaääninen kansanauto idästä: Skoda Octavia

Kauppalehti

Kovaääninen kansanauto idästä: Skoda Octavia
KOEAJO VAG-konsernin myyntimenestysmallin, Skoda Octavian uusin versio on kasvanut aiempaa isommaksi. Tsekkiläisen kansanauton päivitys olisi muuten jotenkin onnistunut, mutta oudon kova ajomelu ärsyttää.

Peruseurooppalainen kansanauto Skoda Octavia on päässyt jo neljänteen sukupolveensa.

Nyt uutuutta kokeilleet Auto Bildin ja Ilta-Sanomien koeajajat ovat yhdestä asiasta yksimielisiä. Volkswagen Golfin alustalle rakennetusta ja VAG-konsernin "hukkapaloista" kootusta perheautosta.
ajomelu on edelleenkin aikaajoin jopa ärsyttävää.

26

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paniikkia pukkaa kun kohta tulee uusi Octavia ja Golf.
      Ei sulla olisi vanhempiin malleihin liittyvää juttua ja mielellään myös 0-sarjalaisesta jota ei ole tullut sellaisenaan tuotantoon??
      Muista kuitenkin, että Toyota Corolla on todella meluisa auto, useita desibelejä meluisampi.
      Olet kovin epätoivoinen.

    • Anonyymi

      Tylsä aloitus ja tylsä palsta. Jos luulet olevasi nokkela, niin erehdyit.
      Vitsisi eivät naurata nyt, eivät naurattaneet eilenkään ja tuskin jatkossakaan.
      Mitä jos hankkisit jonkin harrastuksen tai menisit töihin, niin voisit joskus saada sen Skodasi hankittua.

    • Anonyymi

      Vuosikausia mielikuvitustarinoita.
      Mikähän hänellä on mennyt pieleen elämässään?

    • Samasta aiheesta oli myös Taloussanomissa juttua. On se skeida tosi meluisa ruppana, hävettävä mötky koko kippana.

    • Anonyymi

      Jos vuodesta toiseen kirjoittaa samoja muunnellun totuuden juttuja, eikä hätkähdä mistään todellisuuteen liittyvästä kommentista, silloin on kaiken yläpuolella ja oikeassa? Taistelu tuulimyllyjä vastaan on voitettu.

      Niinkö se on?

    • Anonyymi

      Melutoosiahan noi on aina olleet ja ovat. Ei jatkoon! Jyrkkä tuomio skeidalle!

    • Anonyymi

      Ja vanhalla valheella Tero yrittää taas kerran.
      Jokainen voi tarkastaa autolehtien sivuilta kuinka hiljainen Skoda on, luokkansa hiljaisin.
      Tuo otsikko on kaivettu jostain 0-sarjalaisesta ja oliko se ainakin 2 sukupolvea vanhemmasta mallista.
      Miksi kirjoitat noita kun ne tiedetään valheeksi ja tyrmätään heti?

      • Anonyymi

        Terot on Teroja, niitten oma Tojo tulee Turkista ja on meluisimpia autoja nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terot on Teroja, niitten oma Tojo tulee Turkista ja on meluisimpia autoja nykyään.

        Mitä höpötät? Tuohan oli kauppalehden toteamus ärsyttävästä punakoneen ärsyttävästä melusta. Eihän nuo muutkaan vanhan sosialistisen itäeuroopan valmisteet ole koskaan olleet mistään hiljaisimmista päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä höpötät? Tuohan oli kauppalehden toteamus ärsyttävästä punakoneen ärsyttävästä melusta. Eihän nuo muutkaan vanhan sosialistisen itäeuroopan valmisteet ole koskaan olleet mistään hiljaisimmista päästä.

        Ja valehtelu jatkuu, pelottaako noin paljon Toyotan tulevan kyykyn syvyys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja valehtelu jatkuu, pelottaako noin paljon Toyotan tulevan kyykyn syvyys?

        Skodistit vaan jatkaa solvauksia. Pitäisiköhän ilmoittaa ylläpidolle vai annetaanko toteuttaa itseään?


    • Anonyymi

      Pelttorit tulee mukaan kun skoodan ostaa. Koko perheelle ja lemmikeille.

      • Anonyymi

        Pitäisi kyllä saada se radiomallipeltor että pysyisi jotekin ajan tasalla ja kuulo tallella


    • Anonyymi

      Työkoneessa on työkoneen melu, kaalivankkurissa kaalivankkurin melu. Skoda on työkone, kaalivankkuri.

      Mitä ihmeellistä tässä nyt on? Toyota sen sijaan on virheetön auto, jossa ei ole koskaan vikoja, eikä melua. Fakta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Taloustaito: "Toyota (Corolla Hybrid) kuulosti sen verran meluisalta, että oli mielenkiintoista katsoa, paljonko sen sisällä oli desibelejä. Kehä ykkösellä sisämelu vaihteli 75–81 dB:n välillä. Hämeenlinnan moottoritiellä 120 km/t vauhdissa melu nousi 80–85 dB:n tasolle, ja se oli yhdistelmä rengasmelua ja melkoista tuulenhuminaa."

      https://www.taloustaito.fi/vapaalla/toyota-corolla-ajaa-muotoilu-edella/#ee8f7cee

    • Anonyymi

      Skoda on meluisa auto.

      • Anonyymi

        Onhan Skoda meluisin auto, jonka TM tulee koskaan mittaamaan, siis ylittämätön meluisuus kyseessä.

        Tätä faktaa skodisti vain ei hyväksy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan Skoda meluisin auto, jonka TM tulee koskaan mittaamaan, siis ylittämätön meluisuus kyseessä.

        Tätä faktaa skodisti vain ei hyväksy.

        Hienoa kun mielikuvituksessaan ja hölmöyttään kehtaa kirjoitella ihan mitä sattuu ja omista valheita muodostuu omassa kotelossa rinnakkaistodellisuus.
        Oletko tai onko äitisi huomannut, että sinut kannattaisi tutkituttaa ihan tulevaisuuden varalta vai onko se jo tehty?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Octavia 81 dB.

      • Anonyymi

        Octavia 67db


      • Anonyymi

        Älä valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele.

        Itse valehtelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Octavia 67db

        Tämä 67 dB siis joutokäynnillä.


    • Anonyymi

      Oudot korvat sulla, mutta ei faktaa vaihdoin juuri volvon s60 sunnumin octaviaa koska skoda on hiljaisempi , mukavampi ja taloudellisempi.

      toinen vaihto ehto oli ford mondeo sitten passat mutta niitä on jo nitä monta ollut , mitään toyotaa en ota, kun ei ole neliveto automaatti dieseliä mukavilla varusteilla ja ominaisuuksilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe