Nopeasti apua! Airpodit eivät toimi oiken.

Osaisiko joku kuka ymmärtää kuulokkeista, tai elektroniikasta ylipäätään auttaa Apple Airpods - kuulokkeiden kanssa. Vasemmanpuoleinen kuuloke kuuluu normaalisti, jos sen pistää vain puoliksi korvaan. Eli siis en voi painaa kuuloketta korvaani kunnolla. Jos painan sen siten kuin olen ennen painanut, eli kunnolla korvaan sisälle, vasemman eli tämän kyseisen kuulokkeen äänenvoimakkuus romahtaa, niin että juuri kuulee sieltä tulevan ääntä. Vika ilmeni yhtäkkiä, enkä käsitä mikä voisi olla vikana. Kokeilin putsata molemmat kuulokkeet, ei auttanut. Kokeilin sammuttaa myös puhelimeni, bluetoothin hetkeksi, ja yhdistää uudelleen airpodit puhelimeeni. Apua!

38

24580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Apple ei myy laata vaan kulutus tavaraa. Noiden akut ei kestä 6kk-1v (2v max vähässä käytössä) kauempaa sitten joudut ostaa uuden iteraation mikä on vanhaa kalliimpi vaikka valmistustapa ei ole juuri muuttunut.

      Olisit ostanut 5e nappikuulokkeet. Ei tarvii laittaa lataukseen kahdesti päivässä. Applen puhelimissa ei ole 3.5mm liitäntää eli jos omistat ei ole paras kokemus applen laitteilla. Stereo kuulokkeet tuottaa parhaan 3D surround äänen. Älä osta "gaming" brändäystä. RGB valot on turhia saa 100x voittomarginaalin kun myy ja laiskat ostaa.
      (pelaa cs 1.6 nappikuulokkeilla ei 7.1 stereo tai 5.1 vaan 2.0 stereo eika mono1.0) Kato netistä dolby atmos ja microsoftilta vastaava ilmainen windows kympissa ääni asetus oikea hiiren painike ja näet.

      • Anonyymi

        Aloittaja ei kysynyt paatuneen Android-fanin mielipidettä Applesta, hän kysyi apua ongelmaansa.


      • Noissa airpodeissa kestää akut kahdesta kolmeen päivään, kovalla käytöllä. Akusta ei ole kiinni meinaan vasemmassa kuulokkeessa on virtaa


    • Anonyymi

      Äkkiseltään veikkaisin, että kuulokkeen sisällä on likaa....

      Muuta en kyllä tähän hätään keksi, kuulostaa sen verran oudolta ongelmalta.

      • Jep. Samaa mietin kans et avais ja putsais kevyesti paineilmalla, mut tosiaan en hirveesti elektroniikan päälle ymmärrä niin en kehtaa yrittää avata kuuloketta kun menee varmasti rikki😅


      • Anonyymi
        Boyyyy kirjoitti:

        Jep. Samaa mietin kans et avais ja putsais kevyesti paineilmalla, mut tosiaan en hirveesti elektroniikan päälle ymmärrä niin en kehtaa yrittää avata kuuloketta kun menee varmasti rikki😅

        Älä mene avaamaan, mutta kevyttä paineilmaa voi ehkä kokeilla.

        AirPods-kuulokkeiden vedenkestävyys perustuu siihen, että elektroniikka on käytännössä valettu liimaan, mikä tekee kuulokkeiden avaamisesta todella vaikeaa.
        (Juu, ensimmäisen sukupolven airpodeilla ei ole ip-luokitusta, mutta testien perusteella ne kestävät jopa pyykinpesukoneen, kiitos korjaajien vihaaman liiman.)

        Suomessa myytävillä AirPodseilla on sitten myös kahden vuoden takuu, eikä kuulokkeiden omatoiminen ronkkiminen ole suotavaa, jos takuu on voimassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä mene avaamaan, mutta kevyttä paineilmaa voi ehkä kokeilla.

        AirPods-kuulokkeiden vedenkestävyys perustuu siihen, että elektroniikka on käytännössä valettu liimaan, mikä tekee kuulokkeiden avaamisesta todella vaikeaa.
        (Juu, ensimmäisen sukupolven airpodeilla ei ole ip-luokitusta, mutta testien perusteella ne kestävät jopa pyykinpesukoneen, kiitos korjaajien vihaaman liiman.)

        Suomessa myytävillä AirPodseilla on sitten myös kahden vuoden takuu, eikä kuulokkeiden omatoiminen ronkkiminen ole suotavaa, jos takuu on voimassa.

        Selvä. Kiitos avusta!


    • Anonyymi

      Minulla Airpodsin kuuloke sopii oikeaan korvaan aika hyvin . Ääni on hyvä ja bassot jytisee.

      Vasemmalla puolella on korvakäytäväni muoto erilainen. Ääni kuuluu vaimeana eikä bassoja ole lainkaan. Kuuloke myös putoaa pois hyvin helposti

      Saan kuulokkeen istumaan myös vasempaan korvaan kiertämällä sitä niin, että tavallisesti etuviistoon alas suuntautuva kuulokkeen "varsi" osoittaa takaviistoon ylös.

    • Anonyymi

      Kokeile pestä korvat voi olla ihan vaan vaikun syy

      • Anonyymi

        Voi olla joku korvatulehdus sitä ei välttämättä huomaa


      • Anonyymi

        Mulla on täysin sama ongelma eikä johdu korvistani. Aluksi luulin että se tosiaan olisi korvastani kiinni ja meinasin jo kysyä lääkäriltä apua mutta sitten testasin kuulokkeita päittäin. Laitoin siis vasemman kuulokkeen oikeaan korvaan ja oikean vasempaan. Sama ongelma jatkui ja toisesta kuulokkeesta kuuluu todella heikosti. Kuulokkeille ei ole tapahtunut mitään ja vika ilmeentyi aivan yhtäkkiä. Täälä yritän selvitellä et mikä siinä vois olla.


    • Anonyymi

      mulla sama ongelma

    • Anonyymi

      Mulla ilmeni viikko sitten sama ongelma! Tosi ärsyttävää kun ei oo varmaan takuu enää voimassa :(

      • Anonyymi

        Sama mulla!!


    • Anonyymi

      Itellä alko toimimaan kun päivitin käyttöjärjestelmän, vähän putsailin ja puhaltelin kuulokereikiin.

    • Anonyymi

      Itellä oli sama onglema mutta imasin suulla sie vedet ulos ni alko toimimaa

      • Anonyymi

        KIITOS!!! Mulla oli sama ongelma, ja nyt imasin suulla siitä kaiutinreiän kohalta mahdolliset vedet tms. pois ja nyt toimii tavallisesti!!


      • Anonyymi

        Ai siis miten se imastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siis miten se imastaan

        Miullakin toimi tuo imaseminen silleen vedät sisäänpäin suulla.


      • Anonyymi

        Mmitä?! Kiitos! Minulla oli sama ongelma ja se ihmeen kaupalla toimi!


      • Anonyymi

        Sama😂


      • Anonyymi

        TOIMIIIII!!!!! jeeeee


    • Anonyymi

      Veikkaan, että kuulokkeen sisässä on jotain nöyhtää. Se voisi ainakin teoriassa aiheuttaa kuvailemasi ongelman.

    • Anonyymi

      Mulla ihan sama homma mutta vaan molemmissa kuulokkeissa

    • Anonyymi

      Minulla oli molemmissa kuulokkeissa sama ongelma. Puhdistus ja reilu imaisu kuulokkeiden kaiutinreiästä auttoi ongelmaan. Nyt soi kuin uutena. Kuulokkeet olivat siis vasta n. 1,5 kk vanhat.

      • Anonyymi

        Mmitä, kiitos paljon mulla sama ongelma oli ja kun imaisin niin johan rupes soimaan! Oispa tajunnu aikasemmin kokeilla :S


    • Anonyymi

      Tiedättekö onko airpodini rikki, koska musiikki kuuluu läpi? Korvissani ei ole kuitenkaan mitään vikaa, ja joudun kuuntelemaan musiikkia melkein täysillä. Minua aina huomautetaan siitä että musiikkini kuuluu läpi. Mikä ongelma?

      • Anonyymi

        ihan normaalii jos kuuntelee kovalla


    • Anonyymi

      Mulla on melko sama tilanne tällähetkellä mutta huonompi. Oikeanpuoleisesta ei kuulu mitään mutta vasemmanpuoleisesta kuulu hyvin. Lakkasi toimimasta yhtä-äkkiä. Putsasin ja nollasin ne mutta ei auttanut!

      • Anonyymi

        Itsellä oli täysin sama ongelma ja menin kauppaan mistä olin airpodit ostanut ja kerroin ongelmasta kassalla ja myyjä sanoi että se on kuulemma tyyppi vika ja sain ottaa sieltä uudet mukaan!


    • Anonyymi

      Sama ongelma.

    • Anonyymi

      iPodit ei toimii hyvin kun puhuun puhelinta

    • Anonyymi

      Onko muut huomannut että airpodeista kuuluu läpi. Kaveri kysyi multa mistä toi musiikki kuuluu niin mun podeista kuulu musiikki niin kovaa läpi. Onko normaalia?

    • Anonyymi

      Minulla on ongelma että kun tippui lapseltani kuuloke lattiaan niin se kuulokseen osa irtosi miten saan takaisin sen paikoilleen? koska lapsi ei voi käyttää tällä hetkellä kuulokkeitaan.kiitos jos autat.

    • Anonyymi

      Vasen kuuloke oli tukossa ja hiljalleen hiipui ja lopulta kuului aivan ohuesti mutta... Huikea ohje tuo kuulokkeen imaisu! toimii! Olin jo ostamassa uusia mutta enpä ostakkaan :)

    • Anonyymi

      Siis vaikka kuinka typerältä kuulostaa niin se imasu toimii aina!!

    • Anonyymi

      Tuleeko kännyyn viestit perille jos saman kännyn kautta radio ohjelma airpods kautta kuuluu

    • Anonyymi

      Mitä minullakin alkoi toimimaan pelkällä imaisulla kiitos❤️❤️

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe