VW: Design icon

Anonyymi

Aika harvalla autonvalmistajalla on näin monta muotoilu-ikonia kuin VW.llä. Kupla, Bus, 911, Karmann- Ghia.
Aivan omassa luokassaan kansanautojen hintaluokassa.

https://www.youtube.com/watch?v=sSr2DsZfKSw

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika harvalla on Hitlerin suunnittelema auto valikoimissa.

      • Anonyymi

        VW on legenda monella saralla. Kun valitaan ikonisia autoja niin VWllä on vahvat näytöt.
        Kupla
        911
        Bus
        Karmann Ghia


    • Anonyymi

      Aika harvalla automerkillä on myös noin paljon teknisiä ongelmia, kuten VW:llä....

      • Anonyymi

        No mitä sitten? Itse ainakin osta jatkossakin VW:n, koska pihakoristeeni kaipaa aika-ajoin kohennusta.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sitten? Itse ainakin osta jatkossakin VW:n, koska pihakoristeeni kaipaa aika-ajoin kohennusta.....

        Niin jos haluaa vaihtaa pihakoristetta ja siinä pitää olla vw merkki keulassa niin ok, mutta jos on ostamassa hyvää autoa, n8n vw on ehdottomati huonoin vaihtoehto. Elämä on valintoja, toiset ostaa pihakoristeita ja lesoilee hankinnoillaan, toiset ostaa toimivia laitteita jotka helpottaa elämää. Se miltä auto näyttää, tulee sijalla 3 (jälleenmyyntiarvo etc), tärkeintä on luotettava tekniikka ja auton käytettävyys. Näihin haasteisiin vw ei vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos haluaa vaihtaa pihakoristetta ja siinä pitää olla vw merkki keulassa niin ok, mutta jos on ostamassa hyvää autoa, n8n vw on ehdottomati huonoin vaihtoehto. Elämä on valintoja, toiset ostaa pihakoristeita ja lesoilee hankinnoillaan, toiset ostaa toimivia laitteita jotka helpottaa elämää. Se miltä auto näyttää, tulee sijalla 3 (jälleenmyyntiarvo etc), tärkeintä on luotettava tekniikka ja auton käytettävyys. Näihin haasteisiin vw ei vastaa.

        VWn Luotettavuus ja käyttövarmuus on oman teilusti yli 20 buodem kokemuksen mukaan vähintään riittävällä tasolla. Koko ajan korjauskudtannukset ovat olleet 230 euroa

        Tojon huoltoihin olisi mennyt paljon isompi raha vaikka se olisi toiminut 100%.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VWn Luotettavuus ja käyttövarmuus on oman teilusti yli 20 buodem kokemuksen mukaan vähintään riittävällä tasolla. Koko ajan korjauskudtannukset ovat olleet 230 euroa

        Tojon huoltoihin olisi mennyt paljon isompi raha vaikka se olisi toiminut 100%.

        Aina voi väittää mitä tahansa, netistä voi lukea niin paljon miljoonien volkkarien isoista vioista, että sulla on käyny mäihä. Mutta kun mäihä ei käy, kaikkien muidenkin pitäisi saada yhtä hyvää samalla rahalla, mutta näin ei ole, onko ne kaikki hyvät jo myyty?

        Laadunvaihtelu on volkkarin suurin ongelma, täyttä arpapeliä. Monet pitkäaikaiset asiakkaat saaneet myös kuralaatua ja vaihtaneet merkkiä, minulle kolmas volkkari oli jo uutena susi öljypoltin, en sulattanut sitä lainkaan, käytetty voi olla susi, mutta uusi ei saa olla.

        Nut saarnaan ikuisesti tätä ilosanomaa, kohta 10 vuotta jatkettu ja tulosta on tullu, kansa vaihtoi Toyotaan ja K- Auto YT neuvottelee 10% väestä pihalle. Revi siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi väittää mitä tahansa, netistä voi lukea niin paljon miljoonien volkkarien isoista vioista, että sulla on käyny mäihä. Mutta kun mäihä ei käy, kaikkien muidenkin pitäisi saada yhtä hyvää samalla rahalla, mutta näin ei ole, onko ne kaikki hyvät jo myyty?

        Laadunvaihtelu on volkkarin suurin ongelma, täyttä arpapeliä. Monet pitkäaikaiset asiakkaat saaneet myös kuralaatua ja vaihtaneet merkkiä, minulle kolmas volkkari oli jo uutena susi öljypoltin, en sulattanut sitä lainkaan, käytetty voi olla susi, mutta uusi ei saa olla.

        Nut saarnaan ikuisesti tätä ilosanomaa, kohta 10 vuotta jatkettu ja tulosta on tullu, kansa vaihtoi Toyotaan ja K- Auto YT neuvottelee 10% väestä pihalle. Revi siitä.

        Vapaa maa, saarnaa kaikessa rauhassa.
        Suomalaiset ostabat vuodesta toiseen yli kaksi kertaa enemmän VWn valmistamia autoja kuin Toyotan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaa maa, saarnaa kaikessa rauhassa.
        Suomalaiset ostabat vuodesta toiseen yli kaksi kertaa enemmän VWn valmistamia autoja kuin Toyotan.

        Pointtisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointtisi?

        Pointti on se että VW on ollut vuosikymmeniä erittäin suosittu. Kuluttajat käyttäytyvät niinkuin sinäkin eli vaihtavat valmistajaa heti jos tulee ongelmia. Se on luontainen tapa toimia, juuri niinkuin sinäkin vaihdoit.
        Jos VW:n ongelmat olisivat vakavia niin se olisi tehnyt opelit jo kauan kauan sitten. Sen sijaan se on Suomessa vuodestas toiseen ja vuosikymmenestä toiseen yli kaksi kertaa suositumpi kuin Toyota ja noussut maailmanlaajuisesti kaikkein suurimmaksi autonvalmistajaksi.
        Aika outoa olisi että huonolaatuisella tuotteella pystyisi näin pitkään ja näin suureen menestykseen.
        Ja nyt kupla ja Golf ovat saaneet arvoisensas seuraajan ID.3sta. Suurinpiirtein jo koko ensi vuodenkin tuotanto on varattu ja sitä tullaan valmistamaan suuria määriä sitä mukaa kun tuotantolaitoksia saadaan valmiiksi. Koko voimalinjassa on parikymentä liikkuvaa osaa kun bensiksessä luku on noin 2.500. Valtava harppaus yksinkertaisempaan ja vähähuoltoiseen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaa maa, saarnaa kaikessa rauhassa.
        Suomalaiset ostabat vuodesta toiseen yli kaksi kertaa enemmän VWn valmistamia autoja kuin Toyotan.

        Höpö höpö, kukaan täysjärkinen ei volkkaria osta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, kukaan täysjärkinen ei volkkaria osta.

        Järjestä en tiedä mutta ylivoimaisen suosittuja autoja vuosikymmenestä toiseen. Kansan lompakkoäänestyksen kuningas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti on se että VW on ollut vuosikymmeniä erittäin suosittu. Kuluttajat käyttäytyvät niinkuin sinäkin eli vaihtavat valmistajaa heti jos tulee ongelmia. Se on luontainen tapa toimia, juuri niinkuin sinäkin vaihdoit.
        Jos VW:n ongelmat olisivat vakavia niin se olisi tehnyt opelit jo kauan kauan sitten. Sen sijaan se on Suomessa vuodestas toiseen ja vuosikymmenestä toiseen yli kaksi kertaa suositumpi kuin Toyota ja noussut maailmanlaajuisesti kaikkein suurimmaksi autonvalmistajaksi.
        Aika outoa olisi että huonolaatuisella tuotteella pystyisi näin pitkään ja näin suureen menestykseen.
        Ja nyt kupla ja Golf ovat saaneet arvoisensas seuraajan ID.3sta. Suurinpiirtein jo koko ensi vuodenkin tuotanto on varattu ja sitä tullaan valmistamaan suuria määriä sitä mukaa kun tuotantolaitoksia saadaan valmiiksi. Koko voimalinjassa on parikymentä liikkuvaa osaa kun bensiksessä luku on noin 2.500. Valtava harppaus yksinkertaisempaan ja vähähuoltoiseen suuntaan.

        Olishan se volkkarilta askel oikeaan suuntaan kun ei hallitse monimutkaista tekniikkaa. Ei söisi öljyä eikä olisi jakopäämurheitakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti on se että VW on ollut vuosikymmeniä erittäin suosittu. Kuluttajat käyttäytyvät niinkuin sinäkin eli vaihtavat valmistajaa heti jos tulee ongelmia. Se on luontainen tapa toimia, juuri niinkuin sinäkin vaihdoit.
        Jos VW:n ongelmat olisivat vakavia niin se olisi tehnyt opelit jo kauan kauan sitten. Sen sijaan se on Suomessa vuodestas toiseen ja vuosikymmenestä toiseen yli kaksi kertaa suositumpi kuin Toyota ja noussut maailmanlaajuisesti kaikkein suurimmaksi autonvalmistajaksi.
        Aika outoa olisi että huonolaatuisella tuotteella pystyisi näin pitkään ja näin suureen menestykseen.
        Ja nyt kupla ja Golf ovat saaneet arvoisensas seuraajan ID.3sta. Suurinpiirtein jo koko ensi vuodenkin tuotanto on varattu ja sitä tullaan valmistamaan suuria määriä sitä mukaa kun tuotantolaitoksia saadaan valmiiksi. Koko voimalinjassa on parikymentä liikkuvaa osaa kun bensiksessä luku on noin 2.500. Valtava harppaus yksinkertaisempaan ja vähähuoltoiseen suuntaan.

        Niin no joo jos lasketaan tosiaan konsernin merkit niin kyllä.
        Mutta vuosittainen maailmanlaajuinen myynti lähes samoissa tojon kanssa.
        En sano että vw olis paskin auto.kokemusta on senverran että tiedän.kuten myös tojosta ja monesta muustakin merkistä.
        Joka automerkissä on vikoja ja volkkaria ja tojoja tehdään ja myydään niin paljon että jos samassa suhteessa huonoja kuin esim volvossa on 5 huonoa niin tojoja on 50.
        Sähköautot tulee kyllä myymään lähivuosina hyvin,mutta vielä polttis ja hybridit vie myyntitilastoja vuosia.
        Eikö volkkari tee jotain 300tuhatta sähköautoa vuodessa,että eihän tuo hirvee määrä vielä toistaiseksi ole.tulee toki kasvamaan.
        Ensvuonna tulee tojolta sähköauto,on jo esitelty ja ladattavia myös muitakin kuin prius.
        Kyllä nämä kaksi merkkiä tulee hallitsemaan automyyntiä meni kehitys mihin suuntaan tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no joo jos lasketaan tosiaan konsernin merkit niin kyllä.
        Mutta vuosittainen maailmanlaajuinen myynti lähes samoissa tojon kanssa.
        En sano että vw olis paskin auto.kokemusta on senverran että tiedän.kuten myös tojosta ja monesta muustakin merkistä.
        Joka automerkissä on vikoja ja volkkaria ja tojoja tehdään ja myydään niin paljon että jos samassa suhteessa huonoja kuin esim volvossa on 5 huonoa niin tojoja on 50.
        Sähköautot tulee kyllä myymään lähivuosina hyvin,mutta vielä polttis ja hybridit vie myyntitilastoja vuosia.
        Eikö volkkari tee jotain 300tuhatta sähköautoa vuodessa,että eihän tuo hirvee määrä vielä toistaiseksi ole.tulee toki kasvamaan.
        Ensvuonna tulee tojolta sähköauto,on jo esitelty ja ladattavia myös muitakin kuin prius.
        Kyllä nämä kaksi merkkiä tulee hallitsemaan automyyntiä meni kehitys mihin suuntaan tahansa.

        Ei nyt kovin paljoa kiinnosta kui nka paljon mikäkin valmistaja myy eri merkkisiä autoja kun en sitä valmistajaa ostaisi vaan laadukkaan ja luotettavan auton. Vw ei ole vaihtoehto, eikä ole ollut enää kymmeneen vuoteen. Jos euromerkki ei yksin myy aasialaista paremmin suomessa niin jotain ongelmiahan siinä silloin on jos ei euroopan kotikentällä pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt kovin paljoa kiinnosta kui nka paljon mikäkin valmistaja myy eri merkkisiä autoja kun en sitä valmistajaa ostaisi vaan laadukkaan ja luotettavan auton. Vw ei ole vaihtoehto, eikä ole ollut enää kymmeneen vuoteen. Jos euromerkki ei yksin myy aasialaista paremmin suomessa niin jotain ongelmiahan siinä silloin on jos ei euroopan kotikentällä pärjää.

        Ei mullakaa kiinnosta myyntitilastot.
        Meillä emännällä uus 2.0 hybrid farkku corolla ja itsellä euromerkki..
        Emannus ei tykkää yhtää ajaa mun autolla.nää on näitä makuasioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt kovin paljoa kiinnosta kui nka paljon mikäkin valmistaja myy eri merkkisiä autoja kun en sitä valmistajaa ostaisi vaan laadukkaan ja luotettavan auton. Vw ei ole vaihtoehto, eikä ole ollut enää kymmeneen vuoteen. Jos euromerkki ei yksin myy aasialaista paremmin suomessa niin jotain ongelmiahan siinä silloin on jos ei euroopan kotikentällä pärjää.

        Pitää olla melkoinen paukapää jos ymmärrä sitä että VW myy Suomessa autoja huomattavasti laajemmalla paletilla kun Tojon myynti keskittyy käytännössä yhteen merkkiin ja neljään malliin.
        Kokonaisuus ratkaisee ja siinä VW on vienyt tojoa kuin mätää kukkoa jo vuosikausia. Merkki ja mallikohtaiset tilastot ovat hippohiihto-mitaleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla melkoinen paukapää jos ymmärrä sitä että VW myy Suomessa autoja huomattavasti laajemmalla paletilla kun Tojon myynti keskittyy käytännössä yhteen merkkiin ja neljään malliin.
        Kokonaisuus ratkaisee ja siinä VW on vienyt tojoa kuin mätää kukkoa jo vuosikausia. Merkki ja mallikohtaiset tilastot ovat hippohiihto-mitaleja.

        Kyllä yhteen pittää alkaa konsernin eri merkkejä laskemaan ennen kuin toyotan ostosuosiolle pärjää. Jos eri merkkejä joutuu ynnäämään ennen kuin pärjää toyotalle niin enpä juurikaan menestyksellä kehuisi. Ennemminkin itsensä pettämistä. Malleistakin corolla on piikkipaikalla nyt ja historian myydyimpänä, rehellisesti Ilman mitään yhteenlaskukusetusta ja konsernivenkoilua. Todellinen hippohiihtomitalli tuli volkkarille autobildin julkaisemassa laatu ja luotettavuustutkimuksessa jossa sijoitus oli mahtava, viimeistä edellinen. Autobild ei tosin laskenut eri konsernimerkkejä yhteen, olisi saattanut sijoitus parantua. Nyt oli kyllä pohjasakkaa pahimmillaan. Ei laajassa tutkimuksessa pärjännyt kuin surullisen kuuluisalle fiatille., Kaikkien muiden mennessä ohi. Ahdistavaa koettavaa ja luettavaa ja masentaa kun jo muutenkin media uutisoi vilunkimeiningistä melkein jo kuukausittain.


    • Anonyymi

      Corolla ja Camry jyränny volkkarit, vain jotku eläkeläiset ostaa enää volkkareita, volkkareits ei huolita enää edes työsuhdeautoiksi.

    • Anonyymi

      "Kyllä yhteen pittää alkaa konsernin eri merkkejä laskemaan ennen kuin toyotan ostosuosiolle pärjää. "

      Kun on mitä laskea. Jos haluaa seurata sitä isointa peliä eli valmistajien välisiä voimasuhteita niin silloin tietysti lasketaan yhteen kaikki valmistajan merkit. Tojolla niitä on neljä ja VW:llä 12.

      Corolla on vain mallinimi jota on lätkäisty vuosikymmeniä erilaisiin autoihin joilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Ensin oli takavetoisia ja nyt etuvetoisia, ei mitään yhteistä.

      Kuplassa oli koko sen elinkaaren sama perusrakenne. Samoin Golf on aina perustunut samaan konseptiin.

      • Anonyymi

        Nyt on oljenkorsi jo seitinohut kun toyotan mallien kehittymisestä verrattuna volkkarin mallien jämähtämiseen on tullut trollille ongelma. Suurennettiinhan kuplassakin ikkunoita jotta olisi paremmin nähnyt kuinka kehittynyt corolla meni ohi ja golffissakin kulmia on pyöristetty niinkuin kantti kertaa kanttiautoissa jo autoilun varhaishistoriassa on tehty. Eikös se toyotan tekniikka pitänyt olla jostain 80-luvulta? Minusta aika ristiriitaista! Huomenna taas onkin jo päivä jolloin kuohujuomapullot otetaan kylmästä nautittavaksi toyotasenttereissä ja vaginaattorimyyjät viskovat turhautuneina taskulaskimia seinään. Silloin on tojomiehen hymy herkässä. Nuutonaurultakaan tuskin vältytään. Kamala paikka. Tasan ei aina mene nallekarkitkaan. Voi harmi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on oljenkorsi jo seitinohut kun toyotan mallien kehittymisestä verrattuna volkkarin mallien jämähtämiseen on tullut trollille ongelma. Suurennettiinhan kuplassakin ikkunoita jotta olisi paremmin nähnyt kuinka kehittynyt corolla meni ohi ja golffissakin kulmia on pyöristetty niinkuin kantti kertaa kanttiautoissa jo autoilun varhaishistoriassa on tehty. Eikös se toyotan tekniikka pitänyt olla jostain 80-luvulta? Minusta aika ristiriitaista! Huomenna taas onkin jo päivä jolloin kuohujuomapullot otetaan kylmästä nautittavaksi toyotasenttereissä ja vaginaattorimyyjät viskovat turhautuneina taskulaskimia seinään. Silloin on tojomiehen hymy herkässä. Nuutonaurultakaan tuskin vältytään. Kamala paikka. Tasan ei aina mene nallekarkitkaan. Voi harmi!

        Aika hukkaan on tojon insinöörien Corollan kehittäminen mennyt kun uunituore Corolla hävisi TM:n vertailussa poistuvalle Octavia-sukupolvelle. Siis sille halpisversiolle Golfista.
        Isolohko-Corolla ei pärjännyt edes perus-Octavialle suorituskyvyssä. Corollassa oli pienemmät tilat ja lisäksi se oli porukan meluisin auto.
        Jos Toyotakin keskittyisi teknisten ominaisuuksien kehittämiseen eikä vain esittelemään erilaisia irvistyksiä vanhan tekniikan ympärillä ja huonolla äänieristyksellä niin sekin voisi joskus pärjätä.

        Tämä siis polttispuolella. Tojo sähköautot ovat sitten täysi eri fiasko. Niin monta vuotta jäljessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hukkaan on tojon insinöörien Corollan kehittäminen mennyt kun uunituore Corolla hävisi TM:n vertailussa poistuvalle Octavia-sukupolvelle. Siis sille halpisversiolle Golfista.
        Isolohko-Corolla ei pärjännyt edes perus-Octavialle suorituskyvyssä. Corollassa oli pienemmät tilat ja lisäksi se oli porukan meluisin auto.
        Jos Toyotakin keskittyisi teknisten ominaisuuksien kehittämiseen eikä vain esittelemään erilaisia irvistyksiä vanhan tekniikan ympärillä ja huonolla äänieristyksellä niin sekin voisi joskus pärjätä.

        Tämä siis polttispuolella. Tojo sähköautot ovat sitten täysi eri fiasko. Niin monta vuotta jäljessä.

        Tm ei osta autoja. Ottaneekohan rahaa vastaan vertailun lopputuloksesta, jonka perusteella kaikilla olisi suomessa skoda tai volkkari? Mutta kun ei näin ole. Täyspäisillä oma kokemus kun ratkaisee niin yhtään vikavaagenmerkkiä ei myydä yhtä paljon kuin toyotaa. Ei suomessa, eikä koko maailmassakaan. Näin se vaan on eikä venkoilemalla muutu miksikään.


      • Anonyymi

        Säälittävää..volkkarin 12 merkkiä myy maailmassa muutaman auton enemmän vuodessa kuin tojo muutamalla merkillä.
        Kehitys kehittyy ja autojenkin pitäis kehittyä.
        Volkkari huijaa päästöissä,turvavyöt ei pysy kiinni,dsq nykii edelleen,bensamoottorit epäluotettavia.
        Autot vuodesta toiseen samannäköisiä sisältä että päältä..
        Ja sisältä ihan sama onko aufi tai seat niin samannäköisiä.
        Käyttäisivät pikkuisen mielikuvitusta tai ehki eri muotoilijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävää..volkkarin 12 merkkiä myy maailmassa muutaman auton enemmän vuodessa kuin tojo muutamalla merkillä.
        Kehitys kehittyy ja autojenkin pitäis kehittyä.
        Volkkari huijaa päästöissä,turvavyöt ei pysy kiinni,dsq nykii edelleen,bensamoottorit epäluotettavia.
        Autot vuodesta toiseen samannäköisiä sisältä että päältä..
        Ja sisältä ihan sama onko aufi tai seat niin samannäköisiä.
        Käyttäisivät pikkuisen mielikuvitusta tai ehki eri muotoilijaa.

        "Ja sisältä ihan sama onko aufi tai seat niin samannäköisiä.
        Käyttäisivät pikkuisen mielikuvitusta tai ehki eri muotoilijaa."

        On selkeää että VW on panostanut paljon enemmän tekniikan ja käytännöllisen ja aikaa kestävän muotoilun kehittämiseen kuin Toyota.
        Toyota paketoi vanhaa 90-luvun höpöhybridi tekniikkaa oudon näköisiin pokemonivirityksiin. Sen sijaan VW on panostanut MEB-konseptin luomiseen joka on oikeasti tekninen kehitysaskel eikä pelkästään yhden muovisen maskin vaihtaminen toisennäköisen muovihärpäkkeeseen.
        Siksi VW on noussut maailman suurimmaksi ja seuraava askel on valloittaa kasvavat sähköautomarkkinat. Kahden vuoden päästä VW voi olla sekä suurn polttisten valmistaja että suurin sähköautojen valmistaja. Katsotaan kuinka käy.


    • Anonyymi

      "yhtään vikavaagenmerkkiä ei myydä yhtä paljon kuin toyotaa. Ei suomessa, eikä koko maailmassakaan."

      Ei myydä merkkinä, mutta VW on sotkenut jalkoihinsa pikkusintti Toyotan valmistajana maailmanlaajuisesti ja varsinkin Suomessa. Ei tojo pääse edes puoleenväliin VW:n menestyksestä kansalaisten lompakkoäänestyksessä.
      Ja vertailussahan Tojo ottaa aina kuokkaansa VWltä joten tojot autoinakin ovat vähän sinnepäin tehtyjä. Sieltä yli mistä aita on matalin; tuhnuinen kone, epäkäytännölliset tilat ja kaupanpäälle ulvova kone ja rengasmeteli.

      • Anonyymi

        Kyllä vw on sotkeutunut ihan itse omiin jalkoihinsa ja omaan näppäryyteensä ihan täydellisesti ja nyt on maksun aika koittanut. Vain idiootti voi kuvitella toyotaa haukkumalla selviävän törkeästä huijauksesta kuiville. Nyt vielä tämä tsekin joukkokanne lisäämässä tuskaa. Mitä seuraavaksi? Sanoisin että kova paikka ja kansa alkaa karttamaan yhä enemmän. Seurauksia voi vain arvailla. Typerintä on toyotaa ostavien haukkuminen ja nimittely. Luuserilta nyt voi odottaa mitä tahansa vaikka sekin on jo kääntynyt itseään vastaan kun vikavaagen ui kärsä yhä syvemmällä omissa liemissään. Onko huomenna kansanautokeskokaarassa surupäivä? Varovainen arvioni on että on. Niin ja ne yyteetkin vielä tuskaa lisäämässä. Aina ei voi mene niinkuin Strömsösä. Alkosta joku ellipsikuvalippispää haki laatikollisen kuohujuomaa jonnekkin . Meni kuulemma firman piikkiin .....


    • Anonyymi

      Kyllä vw on ihan vihoviimeinen kaikessa, ikinä en moista vikapesäkettä hanki. Kiva seurata kun ID.3 laitteet hyytyy suomen pakkasissa.

      • Anonyymi

        Tässä kiteytyy hienosti tojomiehen maailma ja asenne. Kun itsellä ei ole mahdollisuuksia tai eväitä oukein mihinkään niin ainoaksi henkireiäksi jää toivoa muille ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kiteytyy hienosti tojomiehen maailma ja asenne. Kun itsellä ei ole mahdollisuuksia tai eväitä oukein mihinkään niin ainoaksi henkireiäksi jää toivoa muille ongelmia.

        Tossa kiteytyy hienosti vw miehen maailma, ei ole asiakkaita autoja ostamassa, niin on aikaa roikkua netissä rääkymässä ja paskalaatua puolustamassa. Ite ajan Ooppelilla ja vain ajan, en myy niitä.

        K-Auto on menneen talven Nokia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa kiteytyy hienosti vw miehen maailma, ei ole asiakkaita autoja ostamassa, niin on aikaa roikkua netissä rääkymässä ja paskalaatua puolustamassa. Ite ajan Ooppelilla ja vain ajan, en myy niitä.

        K-Auto on menneen talven Nokia.

        Ajan itsekin vähän vanhemmalla autolla mutta ei siitä vielä ole tullut Opelia. Saa nähdä monta vuotta on vielä armonaikaa.


    • Anonyymi

      "Ottaneekohan rahaa vastaan vertailun lopputuloksesta"

      Corollan häviö on aiheutettu Tojon suunnitteluosastolla ja kebabinleipojien kokoonpanolinjoilla. Corolla oli hitaampi, pienempi ja ennenkaikkea meluisampi kuin muut. Ja kun vielä hintaakin oli 4.400 enemmän kuin Oculla niin Ocun voitto oli täysin ansaittu. Ei perustunut mielipiteisiin vaan mitattuihin Corollan heikkouksiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe