Monitoimikeskus

Anonyymi

8

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päättäjät löivät kirveensä kiveen.

• Anonyymi

Kyllä meitin katuvalot ovat pikkurahoja tuohon verraten, ja vielä tarpeelisetkin.r

• Anonyymi

Aivan älyttömiä hankkeita. Forssa on kuoleva kylä, ja vielä yritetään vauhdittaa lopullista loppua. Karkkilan tie on näemmä Forssankin tie. Sitten on kiva olla valtion holhouksessa. Toisaalta sitä nopeammin valtuutetut tekevät itsestään työttömiä kun kaikki lähikunnat liitetään yhteen lössiin.

• Anonyymi

Kumpaakaan nyt tarkoitit, meidän kauvaloja, vai Karkkilanväylää?

• Anonyymi

Velka on veli otettaessa...

• Anonyymi

Onkohan forssaan suunnatut omaistenhoitoon tarkoitetut rahat pistetty monitoimikeskukseen jo jemmaan. Kattelin vaan lehdestä mitkä paikkakunnat on käyttäneet omaishoidolle. Forssa ei kuulunut niihin punainen oli neliö.

• Anonyymi

Minnuu ihmetyttää muutama asia. Alle kouluikäiset lapset menevät Monikylään päiväkotiin. Lähellä oleva päiväkoti jää tarpeettomaksi. Sieltä he sitten siirtyvät esikouluun Kehräämölle vuokratiloihin, päiväkoti on tehty vanhaan tehdassaliin. Tilat ovat yläkerrassa, rappusia riittää kuljettavaksi, käytävä kaikaa ja ruokailukin on alakerrassa. Tila vaikuttaa myös ulkoisesti tosi huonolta, on joen varressa, ei edes omaa pihaa. Lasten kuljettava ryhmissä ammattikorkeakoulun parkkipaikalle johtavan autotien yli, jotta pääsevät leikkialueelle.
      Mitähän kehräämön esikoulun vuokra maksaa kuukaudessa kaupungille?
      Sieltä he sitten taas eskarin jälkeen siirtyvät uudelleen Monikylään ala-asteelle?
      Onko tässä mitään järkeä? Lapsia liikutetaan edes takaisin. Eikö sitä vuokraeskaria voisi lopettaa, jos kerran saadaan uusi Monikylä? Eikö Monikylään saada eskaria mahtumaan? Ja vielä tapellaan salin koosta...

• Anonyymi

Vois poistaa meidän 4 lasta laskelmista, muutetaan Turkuun. Vaimo aloittaa työt ja opinnot syksyllä. Meidän pienet ihmiset menevät L'Hexagonen lastentarhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1937
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1620
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1176
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1101
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1046
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe