Noin saastuttaviako ne nuo pikkuturbot ovat

Anonyymi

36

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän naiseudella on saastojen kanssa tekemistä?

      • Anonyymi

        Sen verran, että naiset ajattelevat asioita useimmin kauemmaksi tulevaisuuteen kuin miehet, joille jälkikasvun alullepano on omien halujen tyydyttämistä. Pieni pili vähän värisee ja sitten katoaa seuraavaa koloa etsimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran, että naiset ajattelevat asioita useimmin kauemmaksi tulevaisuuteen kuin miehet, joille jälkikasvun alullepano on omien halujen tyydyttämistä. Pieni pili vähän värisee ja sitten katoaa seuraavaa koloa etsimään.

        Heh heh! Nyt on havaittavissa suurta miesvihaa. No me miehet emme vain mahda sille mitään, että olemme kaikessa ylivertaisia naisiin nähden, myös rakastelussa, olimme sitten antavana tai ottavana osapuolena.


    • Anonyymi

      Ajoin juuri muutaman päivän uudella Skoda Fabialla. Kulutus seitsämän litraa satasella ja ääni sisällä kuin vanhassa traktorissa. Avaimeton käynnistys ja hyvä peruutustutka, siinä plussat. Kolmekymmentä vuotta vanha Skoda 110:kin oli uutena parempi vastine rahalle.

      • Anonyymi

        Muisteletkohan tuossa kommentissasi kumminkin sitä kolmentonnin Corollaa..


      • Anonyymi

        No tottakai ajelit muutaman päivän uudella Fabialla, niinhän sinä tee jatkuvasti, oi PenttiHolistiOsssssZkosaGooooollljne….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tottakai ajelit muutaman päivän uudella Fabialla, niinhän sinä tee jatkuvasti, oi PenttiHolistiOsssssZkosaGooooollljne….

        Mä ajelen mahdollisimman saatuttavalla autolla eli mulla on AMG mersu. Ei ihan uusi muttei ihan vanhakaan. Päästelen päästöjä usean pikkuauton verran ja kaasuttelen pitkin kyliä melkeen kaikki illat. Viimeisen kuukauden sisällä on tullut 6000km pelkkää huviajoa ja on mennyt varmaan 1500-2000e bensaan kuussa. Kivaa ja hauskaa. Kulutus näyttää 20 litran puolin toisin 98 tietty.


      • Anonyymi

        Skodaholisteille ottaa koville totuuden kuuleminen. Anonyymit Skodistit on ryhmä, joka auttaa irti riippuvuudesta ja helpottaa siirtymistä oikeisiin autoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skodaholisteille ottaa koville totuuden kuuleminen. Anonyymit Skodistit on ryhmä, joka auttaa irti riippuvuudesta ja helpottaa siirtymistä oikeisiin autoihin.

        Toki. Välillä totuus on AMG Mese ja v'tut päästöistä, toisinaan hybridi Tojo ja maailman pelastaminen.

        Samahan se kun sitä "kriitikon" autoa ei ole eikä tule...


      • Parempiahan noi takatuuppari skeidat oli suhteellisesti, mitä nämä nykyiset. Itse asiassa silloin kasariluvulla pidettiin skeidaa itäautoista parhaana, nykyään tilanne juurikin päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ajelen mahdollisimman saatuttavalla autolla eli mulla on AMG mersu. Ei ihan uusi muttei ihan vanhakaan. Päästelen päästöjä usean pikkuauton verran ja kaasuttelen pitkin kyliä melkeen kaikki illat. Viimeisen kuukauden sisällä on tullut 6000km pelkkää huviajoa ja on mennyt varmaan 1500-2000e bensaan kuussa. Kivaa ja hauskaa. Kulutus näyttää 20 litran puolin toisin 98 tietty.

        Hiilidioksidi ei ole saastetta. Ajele vaan enemmän niin minäkin teen bensa V8:lla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muisteletkohan tuossa kommentissasi kumminkin sitä kolmentonnin Corollaa..

        Olet vain katkera koska olet taas kerran mennyt ostamaan kalliin auton joka ei loppujen lopuksi vastaakaan toiveitasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ajelen mahdollisimman saatuttavalla autolla eli mulla on AMG mersu. Ei ihan uusi muttei ihan vanhakaan. Päästelen päästöjä usean pikkuauton verran ja kaasuttelen pitkin kyliä melkeen kaikki illat. Viimeisen kuukauden sisällä on tullut 6000km pelkkää huviajoa ja on mennyt varmaan 1500-2000e bensaan kuussa. Kivaa ja hauskaa. Kulutus näyttää 20 litran puolin toisin 98 tietty.

        Eihän noi kilometrit ole mitään. Ajappa 4 päivään 5600 km -kuorma-autolla...😉


    • Anonyymi

      Olen oikeassa että Skodan pikkuturbot ovat äärimmäisen saastuttavia pommeja. Nämä itäblokille haisevat sikakiikut kannattaa jättää kauppaan ja ostaa Auto.

    • Anonyymi

      Jos ympäristöasiat kiinnostavat ja ovat kriteerinä autovalinnalle niin suosittelen Skodasta kaasuversiota tai nollapäästöistä ID.3:sta. Näitä vaihtoehtoja VW:llä on tarjota, toisin kuin muilla valmistajilla.
      Kyse on vain kuluttajan painotuksista. Itse olen siirtyämässä nollapäästöiseen sähköautoon. Ei tarvitse enää miettiä litroja tai grammoja kun ajaa autolla.

      • Anonyymi

        Päästötöntä sähköä ei ole olemassakaan. Aina sekin saastuttaa, tavalla tai toisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästötöntä sähköä ei ole olemassakaan. Aina sekin saastuttaa, tavalla tai toisella.

        Sen akun tekeminen tuottaa paljon saasteita. Saasteetonta autoa ei ole olemassa. Sähkön tekeminen tuottaa myös saasteita. Mikäli haluaa liikkua saasteettomasti polkupyörä on ainut vaihtoehto. Se on kiistatta myös ekologisin.


    • Anonyymi

      Entä noin miehenä?

    • Anonyymi

      ...ja kun ne pikkuturbot muka olivat niin pienikulutuksisia. Asia onkin nyt WLTP-mittauksissa paljastunut. Huijausta sekin.

      • Anonyymi

        Muista että skodaa pidetään itäautona. Skoda ei kuulu ns normaalimerkkeihin vaan se luokitellaan halpuutus autoihin kuten dacia. Skodatehdas haluaa entistä enemmän brändätä skodan itäautoksi ja esim selkeästi dacian kilpailijaksi. Toki tämä on hyvä idea. Dacia myy hyvin jokapaikassa ja asiakkaat ovat kiinostuneita myös ostamaan itäauto skodaa kunhan hintaa saadaan nyt pudotettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista että skodaa pidetään itäautona. Skoda ei kuulu ns normaalimerkkeihin vaan se luokitellaan halpuutus autoihin kuten dacia. Skodatehdas haluaa entistä enemmän brändätä skodan itäautoksi ja esim selkeästi dacian kilpailijaksi. Toki tämä on hyvä idea. Dacia myy hyvin jokapaikassa ja asiakkaat ovat kiinostuneita myös ostamaan itäauto skodaa kunhan hintaa saadaan nyt pudotettua.

        Kukaa pitää itäautona? Ei ainakaan kukaan täysipäinen.
        Itäblokki sortui kauan sitten viime vuosituhannella.


    • Kyllä auto on imagokysymys. Monelle, muttei kaikille... onneksi!

    • Anonyymi

      Ennen autoissa ei ollut juuri mitään vikaa , sitten tuli venyviä ja paukkuvia osia , tuli diiselkohu ja nyt autoissa tulee olemaan , äppivikoja , ja kosteissa oloissa , sähkö ym.vikoja jotka johtavat äppivikaan , akun vikaisuuskin on äppivika.
      Autoliike sanoo , auto on ihan kunnossa , takuu ei korvaa äppivikaa , olet saanut aids vian järjestelmääsi .

      Sähköautouunot sanoo aina että ajan niin vähän että pieni akusto riittää , mutta mitä väliä sitten olisi polttomoottoriauton kulutuksella tai päästöillä kun siirrytään kortelissa 5 kilometriä.
      Itse harjoittelin sähköautoon siirtymistä siten että pidin tankin koko ajan täynnä " latasin" sinne koko ajan kulutetun energian. Kävin 15 kertaa "lataamassa " tankin täyteen. Akut pitää olla aina täynnä , muuten niiden elinikäodote romahtaa.
      Jalkakäytävän reunassa on latausasemat niin pistokepaikka on kuskin lokasuojassa , paskanen johto joko maassa tai nokkapellin päällä
      Jaksoin tätä humppaa 2.5 päivää , kokeilkaa ihmeessä ennen päätöstänne

      • Anonyymi

        Polttismies kykenee kytkemään kylä lohkolämppärin joka talvi-ilta mutta auton lataaminen on tehtävä johon se ei pysty.
        Missä ero?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polttismies kykenee kytkemään kylä lohkolämppärin joka talvi-ilta mutta auton lataaminen on tehtävä johon se ei pysty.
        Missä ero?

        No uusavuttomuus sen kuin lisääntyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polttismies kykenee kytkemään kylä lohkolämppärin joka talvi-ilta mutta auton lataaminen on tehtävä johon se ei pysty.
        Missä ero?

        No ainakin siinä että ellei satu asumaan omassa talossa lataaminen ei onnistu kuin jossain julkisessa latauspaikassa. Harva taloyhtiö antaa luvan ladata lämpötökkelistä kun ne on siihen alimitoitettu. Ja moniko jaksaa rampata vuodet ympäri jonkun marketin latauspisteellä ja notkua tuntikausia kaupoissa ja kahvilassa odotellen latautumista, uskon että siinä uutuudenviehätys karisee hyvin pian.


    • Anonyymi

      Lohkolämmittimen johto on , 2 metrin naru , ja jää sinne pysyvästi ei 5 kilomen norsunkärsä joita rullataan paskasena povariin vähän väliä . Lisäksi lohkolämmitin on ihan vapaaehtoinen väline että hytti on mukavan lämmin , ostavatko sähkökäämi autoilijat auton kuumalla hytillä vai miten se on lämmin samana aamuna , aina ei kuulemma tarvii akkuja ladata ( ei siis ainakaan sillä lämpene )
      Eihän nämä teslakuskitkaan raaski edes led valoja käyttää ettei akku vähene.

      Jokaisesta sähköauton käyttäjästä tulee matemaatikko , valeinsinööri noiden päästöjen ja säästöjen kera.
      Kukaan ei halua yli 2 vuotiasta akkuhärveliä ostaa , se joka ostaa , vetää peräkärryä jossa pörisee diiselgeneraattori ........leipäkonekin oli useammalla ja siitäkin huudeltiin ettei ilman tuoretta leipää pärjää.

    • Anonyymi

      Aiemmat sähköhypevehkeet.

      Vesisänky jossa sähkölämmitin.
      Ilmankostutin
      Ilmanpuhdistin
      Leipäkone
      Akku käyttöinen lehtipuhallin
      Akkukäyttöisiä lumilinkoja , akkukiuas , akkutakka , akku lämpöpatterit ,akkujunat ja metro.akkutoiminen hyvipuisto. odotellessa....

    • Anonyymi

      Ummikkona kyselen.
      Mikä noissa naisissa kiinnostaa?

      • Anonyymi

        Ei me skodistit niistä isommin välitetäkään, ollaan enämpi peräkammarin sorttia. Mosurin heila oli pyssy, skodistin on oktaavi, siksi sille on naisen nimi, Octavia, annettukin. Tosin nimen maskuliinimuoto OctaviAnus kyllä saattaisi laajentaa asiakassegmenttiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me skodistit niistä isommin välitetäkään, ollaan enämpi peräkammarin sorttia. Mosurin heila oli pyssy, skodistin on oktaavi, siksi sille on naisen nimi, Octavia, annettukin. Tosin nimen maskuliinimuoto OctaviAnus kyllä saattaisi laajentaa asiakassegmenttiä.

        Aina se puhe jotenkin vääntyy siihen kirjoittajaa oikeasti kiinnostavaan asiaan.
        Armeijassa oli alapetillä alokas, joka käänsi kaikki puheenaiheet aina alapäänasioiksi ja hihitti päälle.


    • Anonyymi

      Ei pienintäkään työtä päästöjen pienentämiseksi. Vain päästöhuijausohjelmistoja.

    • Anonyymi

      Vnha päästömittaustapa antoi aivan älyttömiä tuloksia.

      • Anonyymi

        Ja autovero oli pieni. Nyt joutuu jo kaivamaan kuvettaan, kun Skodan haluaa.


    • Anonyymi

      Naisena olen ympäristötietoinen. Olen päättänyt hankkia ympäristöystävällisen diesel auton tuon pienen bensaturbon sijaan. Vaikka käytänkin kalsareita talvella ja kesällä autoillessa jotka ovat edestä keltaiset ja takaa ruskeat niin haluan ajatella ympäristöä!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe