Arvokkaat rotukissat

Anonyymi

Nyt alkoivat Kärsämäenrotukissat tuomaan rahaa omistajille .Ahma syö arvokkaat kissat valtio korvaa.

38

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai on se semmonenki kissarotu olemassa kun kärsämäenkissa?

    • Anonyymi

      erämaiden ehkä arin eläin ja mitä se tekee kun se sijoitetaan maantieteellisesti alueelle minne se ei edes kuulu? No nälissään uskaltautuu jopa asuntojen kuistille kissapaistin toivossa sen pääasiallisen ravinnon ollessa mm. porot pääasiassa haaskat?

      • Anonyymi

        hiukan sama kuin näkisi leijonan hiirijahdissa.


      • Anonyymi

        Ne olisi varmaan jo tapettu jos kissojen sijaan söisivät metsästäjien koiria?


      • Jos ja kun pedot tulee pihoihin on luontainen ruoka vähissä, tai piha-peto jo vanha, eikä enää saa ruokaansa tapettua erämaasta.
        Kunnes hirvenpyytäjät saaliistaansa 3 500 000 kg suolistavat metsään.


      • robusta kirjoitti:

        Jos ja kun pedot tulee pihoihin on luontainen ruoka vähissä, tai piha-peto jo vanha, eikä enää saa ruokaansa tapettua erämaasta.
        Kunnes hirvenpyytäjät saaliistaansa 3 500 000 kg suolistavat metsään.

        kävin tuossa välillä keräämässä sankollisen kypsiä omenoita, se oli 40s sankollinen tälle syksyä.
        kissat on todella hävinneet ja jänikset.


    • Anonyymi

      Kyllä ne vähitellen saadaan häviämään. Me pidetään huoli siitä. Kas kummaa ja niitä ei täällä enää näy.

      • erämiehet tietää, että Ilves ja ahma kulkee samaa maakannasta Savosta- K-pohjanmaa ja P-p maan rajaa kahtapuolen, on vanha petojen siirtymä reitti, kahteen suntaan.


    • Anonyymi
    • niin, kissoja ne nykyisin naiset silittelee

      • monella naisella koira myös, lapsen paikan kuitannut


      • robusta kirjoitti:

        monella naisella koira myös, lapsen paikan kuitannut

        Kmäelläkin pitäisi lapsia syntyä, jos sama mitä yleisesti Suomessa, noin 21 lasta /v ja se on vähän, ottaen huomioon poismuuton 30-40 hkö/v, nälkävuosinakin syntynyt 4x enemmän, vaikka ruoka pettua, naurista ja lehmästä maito, ehkä harvassa tapauksessa sika jolle syötetty turvetta. Lapset syöneet sian ruoan.


      • robusta kirjoitti:

        Kmäelläkin pitäisi lapsia syntyä, jos sama mitä yleisesti Suomessa, noin 21 lasta /v ja se on vähän, ottaen huomioon poismuuton 30-40 hkö/v, nälkävuosinakin syntynyt 4x enemmän, vaikka ruoka pettua, naurista ja lehmästä maito, ehkä harvassa tapauksessa sika jolle syötetty turvetta. Lapset syöneet sian ruoan.

        1986-88 kerätty hevosen kakkaroita joista keitetty velli.


      • robusta kirjoitti:

        1986-88 kerätty hevosen kakkaroita joista keitetty velli.

        Myös nälästä seonnut äiti syönyt lapsensa, jossain Suomessa.


      • robusta kirjoitti:

        1986-88 kerätty hevosen kakkaroita joista keitetty velli.

        1986-88 kerätty hevosen kakkaroita =1886-89


      • robusta kirjoitti:

        Myös nälästä seonnut äiti syönyt lapsensa, jossain Suomessa.

        Myös nälästä seonnut äiti syönyt lapsensa, jossain Suomessa. = 1886-88


      • robusta kirjoitti:

        Myös nälästä seonnut äiti syönyt lapsensa, jossain Suomessa. = 1886-88

        Stalingradissa Aatun invasion aikana lihassa olevat naiset kadonneet kaupungista...?


      • robusta kirjoitti:

        Stalingradissa Aatun invasion aikana lihassa olevat naiset kadonneet kaupungista...?

        sama on suunta nykyisinkin, pitää buusteroida, ettei himot herää.


      • robusta kirjoitti:

        Kmäelläkin pitäisi lapsia syntyä, jos sama mitä yleisesti Suomessa, noin 21 lasta /v ja se on vähän, ottaen huomioon poismuuton 30-40 hkö/v, nälkävuosinakin syntynyt 4x enemmän, vaikka ruoka pettua, naurista ja lehmästä maito, ehkä harvassa tapauksessa sika jolle syötetty turvetta. Lapset syöneet sian ruoan.

        Turpeessahan on hirmuisesti #hiiltä, siksi lihottavaa ja sopivaa sian ruoaksi-ja sitten sikaa pöytään.


        "käennousemakin tarjoo sikapottuja, "ilmaiseksi

        sinne kiireesti Mersuilla, siinä on juhlantunto


      • robusta kirjoitti:

        Turpeessahan on hirmuisesti #hiiltä, siksi lihottavaa ja sopivaa sian ruoaksi-ja sitten sikaa pöytään.


        "käennousemakin tarjoo sikapottuja, "ilmaiseksi

        sinne kiireesti Mersuilla, siinä on juhlantunto

        dosin 20v vanhoilla #Merrsuilla ja Råtsin lätykkä Volvoilla ei viitsisi näyttäytyä, tai siis siihiinähän se talonpidon indeksi puhuu.


      • robusta kirjoitti:

        dosin 20v vanhoilla #Merrsuilla ja Råtsin lätykkä Volvoilla ei viitsisi näyttäytyä, tai siis siihiinähän se talonpidon indeksi puhuu.

        ..ja kun turvekin on nykyisin Oy eikä Valtion suora- rahoitus, kuin oli, jolloin "piispakin varasti 4 miljoonan/mk edestä turvetta.

        neoli aikoja ne

        mutta ei kaikille, oli köyhiäkin 30000 ltran löbön-rosvoja


      • robusta kirjoitti:

        1986-88 kerätty hevosen kakkaroita =1886-89

        1986-88 kerätty hevosen kakkaroita, myös =1886-89


      • robusta kirjoitti:

        ..ja kun turvekin on nykyisin Oy eikä Valtion suora- rahoitus, kuin oli, jolloin "piispakin varasti 4 miljoonan/mk edestä turvetta.

        neoli aikoja ne

        mutta ei kaikille, oli köyhiäkin 30000 ltran löbön-rosvoja

        #Piispallahan oli vara pitää valmiudessa Valtion suoralla rahoituksella ns "valkoiset kinttaat 10 miehen ensiapu hengessä ja rahassa.


      • robusta kirjoitti:

        #Piispallahan oli vara pitää valmiudessa Valtion suoralla rahoituksella ns "valkoiset kinttaat 10 miehen ensiapu hengessä ja rahassa.

        Myöös, päälahkolaisen 100- billari tositakymmentä vuotta hallin takana umpiruosteessa, säännöllisesti tilitettynä.


      • Anonyymi
        robusta kirjoitti:

        Myöös, päälahkolaisen 100- billari tositakymmentä vuotta hallin takana umpiruosteessa, säännöllisesti tilitettynä.

        Sekopäistä kirjoittelua aiheen ollessa ahmat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekopäistä kirjoittelua aiheen ollessa ahmat.

        Just, sen vaikutelman halusin antaa..


      • robusta kirjoitti:

        Just, sen vaikutelman halusin antaa..

        ..samalla madalisin kynnystä vastata niille, jotka piispan miljoona-rosvouksia puollustaa ja se olit "sinä!


      • robusta kirjoitti:

        ..samalla madalisin kynnystä vastata niille, jotka piispan miljoona-rosvouksia puollustaa ja se olit "sinä!

        Miksi?


      • Anonyymi
        robusta kirjoitti:

        monella naisella koira myös, lapsen paikan kuitannut

        Älä arvostele. Kaikki eivät saa lasta,vaikka kuin haluaisivat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä arvostele. Kaikki eivät saa lasta,vaikka kuin haluaisivat.

        ei niin, miehestäkin rippuu..munat.


      • robusta kirjoitti:

        ei niin, miehestäkin rippuu..munat.

        Minun nuoruudessa ei nuoria naisia maaseudun kk näkynyt puudeleita taluttamassa, miksi nyt, en tiedä.


      • robusta kirjoitti:

        Minun nuoruudessa ei nuoria naisia maaseudun kk näkynyt puudeleita taluttamassa, miksi nyt, en tiedä.

        ..kyllähän se kunnassa olevista työpaikoista on perheenperustaminen ensisijaisesti kiini.
        Kärsä on poikkeus, ei suvaitse vieraita ja helppo olla suvaitsematta, kun ei ole työpaikkoja, eikä tule.


      • robusta kirjoitti:

        ..kyllähän se kunnassa olevista työpaikoista on perheenperustaminen ensisijaisesti kiini.
        Kärsä on poikkeus, ei suvaitse vieraita ja helppo olla suvaitsematta, kun ei ole työpaikkoja, eikä tule.

        Kärsät on raitistuneet, wiinan myynti laskenut, johtuen Juustolan virheellisestä arkkitehtoonisesta suunnittelusta, jolloin Liikekeskukseen ei ollut tarkoitus ympätä
        Alkoa.

        nyt se etsii paikkaansa, kuin Päätalon Hermannin uuni.


      • robusta kirjoitti:

        Kärsät on raitistuneet, wiinan myynti laskenut, johtuen Juustolan virheellisestä arkkitehtoonisesta suunnittelusta, jolloin Liikekeskukseen ei ollut tarkoitus ympätä
        Alkoa.

        nyt se etsii paikkaansa, kuin Päätalon Hermannin uuni.

        Kärsän Keskustan hallitsema kuntahallinto on Äärimäisen pöhölö, voisi lähennellä jopa desantellista asennoitimista omaan kuntaansa.

        mehän sen maksamme


      • robusta kirjoitti:

        Kärsän Keskustan hallitsema kuntahallinto on Äärimäisen pöhölö, voisi lähennellä jopa desantellista asennoitimista omaan kuntaansa.

        mehän sen maksamme

        Kärsäkunta on ykkönen, kun kuntia maakuntaan sulautetaan, K-ongelmahan rasitus verollisille ei poistu, päinvastoin, kun Maakunta sulauttaa kunnan nimeltä Kärsämäki, niin sitten se lonkanveto vasta alkaa, vastuut on isommasskädess.


      • robusta kirjoitti:

        Kärsäkunta on ykkönen, kun kuntia maakuntaan sulautetaan, K-ongelmahan rasitus verollisille ei poistu, päinvastoin, kun Maakunta sulauttaa kunnan nimeltä Kärsämäki, niin sitten se lonkanveto vasta alkaa, vastuut on isommasskädess.

        "Liikekeskus- olisi pitänyt tehdä Alkon lisäsiiveksi, eikä Alkoa Liikekeskuksen ulostukseksi.


      • robusta kirjoitti:

        "Liikekeskus- olisi pitänyt tehdä Alkon lisäsiiveksi, eikä Alkoa Liikekeskuksen ulostukseksi.

        ..jolloin Kmäki olisi turistien rahan suosima varrella tiepohjoiseen, kyllähän se nytkin, kysyvähän ei eksy.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe