Ilmastoviikko

Anonyymi

Miksei konnevedellä ollut mitään mielenilmausta ilmaston puolesta?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksi ilmastoteko olisi jos vanhemmat ei hankkisi ollenkaan lapsilleen mopoja. Ainakin melusaaste vähenisi.

    • Anonyymi

      Jos Konneveden Moottorikerho/Uuaa lopettaisi aivan turhan takia taivaan savuttamisensa kiihoittavana kisailuna olisi se hyvä ilmastoteko. Jään aliset ahvenetkin
      kauhistelevat jään ylistä melskausta.

      • Anonyymi

        Tai puolustusvoimat lopettais tuon suihkimisen yläilmoissa kansallispuiston yläpuolella, loppuis ilmansaastuttaminen ja metelöinti...ei järjen häivää tuossa lentelyssä!!


    • Anonyymi

      Konnevesi ja monet kaltaisensa kunnat ovat juuri ilmastotekojen kärkikaartia. Johan sen näkee kunnan väestönkehityksestä ja syntyvyydestä. Oikeastaan koko Suomi ponnistelee ilmaston eteen ja vuosi vuodelta syntyyy vähemmän uusia kuluttajia.

    • Anonyymi

      metsien -vesien pitäjäksi mainostanut kunta on huonosti perusteluilla päätöksillä muodostumassa lailliseksi ajoharjottelu radaksi .kts. lupa ja tapahtuneet miksi Äänekosken rajalle pitää saada moottori-urheilukeskus kun täällä on jo monta

      • Anonyymi

        No tässä metsien ja vesien pitäjäksi itseään mainostavassa paikassa ei sitä metsääkään juuri ole. Pelkästään taimikoita ja hakkuu raiskioita. Mitäpä täällä sitten haittaisi joku kilpa ratakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tässä metsien ja vesien pitäjäksi itseään mainostavassa paikassa ei sitä metsääkään juuri ole. Pelkästään taimikoita ja hakkuu raiskioita. Mitäpä täällä sitten haittaisi joku kilpa ratakaan?

        Kuulehan, kyllä sitä metsää on ja paljon. Suomi elää metsästä.


    • Anonyymi

      Katuvalot voisi sammuttaa jo ilta seitsemän-kahdeksan maissa, kun ei kylällä juuri kukaan kulje enää illalla. Viikonloppuna sitten vaikka ilta yhdeksään. Valosaaste estää tähtien katselun.

      • Anonyymi

        -Myös jos kaikki jättäisivät joka toisen pissan vetämättä alas huuhteluverkostoon. Mikä säästö syntyykään monituhantisesta Konneveden keskustan asujaimistosta. Itse vedän pytyn vasta jopa kolmen virtsauksen perästä juotavaa vettä säästääkseni. Tehkää tekin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -Myös jos kaikki jättäisivät joka toisen pissan vetämättä alas huuhteluverkostoon. Mikä säästö syntyykään monituhantisesta Konneveden keskustan asujaimistosta. Itse vedän pytyn vasta jopa kolmen virtsauksen perästä juotavaa vettä säästääkseni. Tehkää tekin :)

        Totta ettei tähtiä ja reposia näe, kun valot palaa kylällä. Olisi kaunista joskus pihaltaan katsella luonnonilmiöitä. Mutta nyt täytyykin lähteä aamuyön pissalle ja jättää nykäisemättä nappulasta, huuhdotaan aamutarpeiden jälkeen vasta posliiniastia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -Myös jos kaikki jättäisivät joka toisen pissan vetämättä alas huuhteluverkostoon. Mikä säästö syntyykään monituhantisesta Konneveden keskustan asujaimistosta. Itse vedän pytyn vasta jopa kolmen virtsauksen perästä juotavaa vettä säästääkseni. Tehkää tekin :)

        Konnevesi odottaa Greta Thunbergin vierailua kunnassa, tulee enemmän julkisuutta.

        Ympäristöteko on se kun yöllä käy kusella hernepenkkiin. Olen opettanut jo eukkonikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konnevesi odottaa Greta Thunbergin vierailua kunnassa, tulee enemmän julkisuutta.

        Ympäristöteko on se kun yöllä käy kusella hernepenkkiin. Olen opettanut jo eukkonikin.

        Naapurin mansikkamaa käy myös. Varsinkin jo punaisten päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konnevesi odottaa Greta Thunbergin vierailua kunnassa, tulee enemmän julkisuutta.

        Ympäristöteko on se kun yöllä käy kusella hernepenkkiin. Olen opettanut jo eukkonikin.

        Ja eukkosiko muka sihauttaa ihan mielesi mukaan. Salli mun nauraa ajatuksellesi. :)


    • Anonyymi

      Talvella hernepenkki höyryää, jos lumen alta löytyy kohteeksi. Mansikkainen lehtensä varistanut saattaa erehtyä liian aikaisin luulemaan, että kesä on tulossa, kun lämmin suihku öisin sen kostuttaa. Kesän sato on menetetty. Lämmittää se kusikin, jäitä ei pitäisi ehdoin tahdoin sulattaa kun kuura kukkii.

    • Anonyymi

      Minä olen tullut niin kylläiseksi tästä ilmastohysteriasta että olen muunmuassa alkanut polttaa vanhat autonrenkaat takapihalla. Haluaisin niin nähdä tämän mielenvikaisen Gretan vääntelehtivät kasvot.

      • Anonyymi

        Tuskimpa häntäkään kiinnostaa aamuyöstä valvovan peräkammarinpojan uhoaminen?


      • Anonyymi

        Et sie uskalla mitään renkaita poltella todellisuudessa yhtä vähän kuin lausua omalla naamal-
        lasi julkisesti arvostelua toisen ihmisen mielentilasta. Isäsi oli jo pelkuri ja niin olet sieki.


    • Anonyymi

      siksi kun ilmaston likaus, tapahtuu joulukuussa lapissa .kun ulkomaalaiset koneet tuo porukkaa .mutta siitä hiilijalan jäljestä ei mainita mitään.vaan syyllistetään koto suomalaiset ,suomalaiset pienijä tekijöitä,ilmaston saastuttajina

    • Anonyymi

      minun puolesta matkailu lomailu voitas lopettaa .mutta kaikilla ei näitä etuuksia mitä meillä silti muualle lomalle .

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe