Ilmastoviikko

Anonyymi

Miksei konnevedellä ollut mitään mielenilmausta ilmaston puolesta?

19

139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksi ilmastoteko olisi jos vanhemmat ei hankkisi ollenkaan lapsilleen mopoja. Ainakin melusaaste vähenisi.

• Anonyymi

Jos Konneveden Moottorikerho/Uuaa lopettaisi aivan turhan takia taivaan savuttamisensa kiihoittavana kisailuna olisi se hyvä ilmastoteko. Jään aliset ahvenetkin
      kauhistelevat jään ylistä melskausta.

• Anonyymi

Tai puolustusvoimat lopettais tuon suihkimisen yläilmoissa kansallispuiston yläpuolella, loppuis ilmansaastuttaminen ja metelöinti...ei järjen häivää tuossa lentelyssä!!

• Anonyymi

Konnevesi ja monet kaltaisensa kunnat ovat juuri ilmastotekojen kärkikaartia. Johan sen näkee kunnan väestönkehityksestä ja syntyvyydestä. Oikeastaan koko Suomi ponnistelee ilmaston eteen ja vuosi vuodelta syntyyy vähemmän uusia kuluttajia.

• Anonyymi

metsien -vesien pitäjäksi mainostanut kunta on huonosti perusteluilla päätöksillä muodostumassa lailliseksi ajoharjottelu radaksi .kts. lupa ja tapahtuneet miksi Äänekosken rajalle pitää saada moottori-urheilukeskus kun täällä on jo monta

• Anonyymi

No tässä metsien ja vesien pitäjäksi itseään mainostavassa paikassa ei sitä metsääkään juuri ole. Pelkästään taimikoita ja hakkuu raiskioita. Mitäpä täällä sitten haittaisi joku kilpa ratakaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tässä metsien ja vesien pitäjäksi itseään mainostavassa paikassa ei sitä metsääkään juuri ole. Pelkästään taimikoita ja hakkuu raiskioita. Mitäpä täällä sitten haittaisi joku kilpa ratakaan?

Kuulehan, kyllä sitä metsää on ja paljon. Suomi elää metsästä.

• Anonyymi

Katuvalot voisi sammuttaa jo ilta seitsemän-kahdeksan maissa, kun ei kylällä juuri kukaan kulje enää illalla. Viikonloppuna sitten vaikka ilta yhdeksään. Valosaaste estää tähtien katselun.

• Anonyymi

-Myös jos kaikki jättäisivät joka toisen pissan vetämättä alas huuhteluverkostoon. Mikä säästö syntyykään monituhantisesta Konneveden keskustan asujaimistosta. Itse vedän pytyn vasta jopa kolmen virtsauksen perästä juotavaa vettä säästääkseni. Tehkää tekin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Myös jos kaikki jättäisivät joka toisen pissan vetämättä alas huuhteluverkostoon. Mikä säästö syntyykään monituhantisesta Konneveden keskustan asujaimistosta. Itse vedän pytyn vasta jopa kolmen virtsauksen perästä juotavaa vettä säästääkseni. Tehkää tekin :)

Totta ettei tähtiä ja reposia näe, kun valot palaa kylällä. Olisi kaunista joskus pihaltaan katsella luonnonilmiöitä. Mutta nyt täytyykin lähteä aamuyön pissalle ja jättää nykäisemättä nappulasta, huuhdotaan aamutarpeiden jälkeen vasta posliiniastia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Konnevesi odottaa Greta Thunbergin vierailua kunnassa, tulee enemmän julkisuutta.

Ympäristöteko on se kun yöllä käy kusella hernepenkkiin. Olen opettanut jo eukkonikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Konnevesi odottaa Greta Thunbergin vierailua kunnassa, tulee enemmän julkisuutta.

Ympäristöteko on se kun yöllä käy kusella hernepenkkiin. Olen opettanut jo eukkonikin.

Naapurin mansikkamaa käy myös. Varsinkin jo punaisten päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja eukkosiko muka sihauttaa ihan mielesi mukaan. Salli mun nauraa ajatuksellesi. :)

• Anonyymi

Talvella hernepenkki höyryää, jos lumen alta löytyy kohteeksi. Mansikkainen lehtensä varistanut saattaa erehtyä liian aikaisin luulemaan, että kesä on tulossa, kun lämmin suihku öisin sen kostuttaa. Kesän sato on menetetty. Lämmittää se kusikin, jäitä ei pitäisi ehdoin tahdoin sulattaa kun kuura kukkii.

• Anonyymi

Minä olen tullut niin kylläiseksi tästä ilmastohysteriasta että olen muunmuassa alkanut polttaa vanhat autonrenkaat takapihalla. Haluaisin niin nähdä tämän mielenvikaisen Gretan vääntelehtivät kasvot.

• Anonyymi

Tuskimpa häntäkään kiinnostaa aamuyöstä valvovan peräkammarinpojan uhoaminen?

• Anonyymi

Et sie uskalla mitään renkaita poltella todellisuudessa yhtä vähän kuin lausua omalla naamal-
        lasi julkisesti arvostelua toisen ihmisen mielentilasta. Isäsi oli jo pelkuri ja niin olet sieki.

• Anonyymi

siksi kun ilmaston likaus, tapahtuu joulukuussa lapissa .kun ulkomaalaiset koneet tuo porukkaa .mutta siitä hiilijalan jäljestä ei mainita mitään.vaan syyllistetään koto suomalaiset ,suomalaiset pienijä tekijöitä,ilmaston saastuttajina

• Anonyymi

minun puolesta matkailu lomailu voitas lopettaa .mutta kaikilla ei näitä etuuksia mitä meillä silti muualle lomalle .

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      25
      1605
    2. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1147
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1130
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1097
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1019
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      960
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      942
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      877
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      877
    10. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      114
      868
    Aihe