Miksei konnevedellä ollut mitään mielenilmausta ilmaston puolesta?
Ilmastoviikko
19
97
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi ilmastoteko olisi jos vanhemmat ei hankkisi ollenkaan lapsilleen mopoja. Ainakin melusaaste vähenisi.
- Anonyymi
Jos Konneveden Moottorikerho/Uuaa lopettaisi aivan turhan takia taivaan savuttamisensa kiihoittavana kisailuna olisi se hyvä ilmastoteko. Jään aliset ahvenetkin
kauhistelevat jään ylistä melskausta.- Anonyymi
Tai puolustusvoimat lopettais tuon suihkimisen yläilmoissa kansallispuiston yläpuolella, loppuis ilmansaastuttaminen ja metelöinti...ei järjen häivää tuossa lentelyssä!!
- Anonyymi
Konnevesi ja monet kaltaisensa kunnat ovat juuri ilmastotekojen kärkikaartia. Johan sen näkee kunnan väestönkehityksestä ja syntyvyydestä. Oikeastaan koko Suomi ponnistelee ilmaston eteen ja vuosi vuodelta syntyyy vähemmän uusia kuluttajia.
- Anonyymi
metsien -vesien pitäjäksi mainostanut kunta on huonosti perusteluilla päätöksillä muodostumassa lailliseksi ajoharjottelu radaksi .kts. lupa ja tapahtuneet miksi Äänekosken rajalle pitää saada moottori-urheilukeskus kun täällä on jo monta
- Anonyymi
No tässä metsien ja vesien pitäjäksi itseään mainostavassa paikassa ei sitä metsääkään juuri ole. Pelkästään taimikoita ja hakkuu raiskioita. Mitäpä täällä sitten haittaisi joku kilpa ratakaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tässä metsien ja vesien pitäjäksi itseään mainostavassa paikassa ei sitä metsääkään juuri ole. Pelkästään taimikoita ja hakkuu raiskioita. Mitäpä täällä sitten haittaisi joku kilpa ratakaan?
Kuulehan, kyllä sitä metsää on ja paljon. Suomi elää metsästä.
- Anonyymi
Katuvalot voisi sammuttaa jo ilta seitsemän-kahdeksan maissa, kun ei kylällä juuri kukaan kulje enää illalla. Viikonloppuna sitten vaikka ilta yhdeksään. Valosaaste estää tähtien katselun.
- Anonyymi
-Myös jos kaikki jättäisivät joka toisen pissan vetämättä alas huuhteluverkostoon. Mikä säästö syntyykään monituhantisesta Konneveden keskustan asujaimistosta. Itse vedän pytyn vasta jopa kolmen virtsauksen perästä juotavaa vettä säästääkseni. Tehkää tekin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Myös jos kaikki jättäisivät joka toisen pissan vetämättä alas huuhteluverkostoon. Mikä säästö syntyykään monituhantisesta Konneveden keskustan asujaimistosta. Itse vedän pytyn vasta jopa kolmen virtsauksen perästä juotavaa vettä säästääkseni. Tehkää tekin :)
Totta ettei tähtiä ja reposia näe, kun valot palaa kylällä. Olisi kaunista joskus pihaltaan katsella luonnonilmiöitä. Mutta nyt täytyykin lähteä aamuyön pissalle ja jättää nykäisemättä nappulasta, huuhdotaan aamutarpeiden jälkeen vasta posliiniastia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konnevesi odottaa Greta Thunbergin vierailua kunnassa, tulee enemmän julkisuutta.
Ympäristöteko on se kun yöllä käy kusella hernepenkkiin. Olen opettanut jo eukkonikin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konnevesi odottaa Greta Thunbergin vierailua kunnassa, tulee enemmän julkisuutta.
Ympäristöteko on se kun yöllä käy kusella hernepenkkiin. Olen opettanut jo eukkonikin.Naapurin mansikkamaa käy myös. Varsinkin jo punaisten päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ympäristöteko on se kun yöllä käy kusella hernepenkkiin. Olen opettanut jo eukkonikin.Ja eukkosiko muka sihauttaa ihan mielesi mukaan. Salli mun nauraa ajatuksellesi. :)
- Anonyymi
Talvella hernepenkki höyryää, jos lumen alta löytyy kohteeksi. Mansikkainen lehtensä varistanut saattaa erehtyä liian aikaisin luulemaan, että kesä on tulossa, kun lämmin suihku öisin sen kostuttaa. Kesän sato on menetetty. Lämmittää se kusikin, jäitä ei pitäisi ehdoin tahdoin sulattaa kun kuura kukkii.
- Anonyymi
Minä olen tullut niin kylläiseksi tästä ilmastohysteriasta että olen muunmuassa alkanut polttaa vanhat autonrenkaat takapihalla. Haluaisin niin nähdä tämän mielenvikaisen Gretan vääntelehtivät kasvot.
- Anonyymi
Tuskimpa häntäkään kiinnostaa aamuyöstä valvovan peräkammarinpojan uhoaminen?
- Anonyymi
Et sie uskalla mitään renkaita poltella todellisuudessa yhtä vähän kuin lausua omalla naamal-
lasi julkisesti arvostelua toisen ihmisen mielentilasta. Isäsi oli jo pelkuri ja niin olet sieki.
- Anonyymi
siksi kun ilmaston likaus, tapahtuu joulukuussa lapissa .kun ulkomaalaiset koneet tuo porukkaa .mutta siitä hiilijalan jäljestä ei mainita mitään.vaan syyllistetään koto suomalaiset ,suomalaiset pienijä tekijöitä,ilmaston saastuttajina
- Anonyymi
minun puolesta matkailu lomailu voitas lopettaa .mutta kaikilla ei näitä etuuksia mitä meillä silti muualle lomalle .
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850