Itse olen yllättynyt Turun kauppiksen Porin yksiköstä. Opetuksen taso on ollut hyvää ja täältä olen saanut todella hyviä kavereita, ehkä se johtuu siitä, että sisäänottomäärät ovat pienempiä ja verkostoituminen onnistuu helpommin. Täältä maisteriksi valmistumalla saan ihan samat paperit kuin Turusta. Moni vanhempi on myös jäänyt Poriin vaikka olisi ollut mahdollisuus vaihtaa Turkuun. Tänne pääsee oikeastaan kuka vaan jos jaksaa lukea vähänkään pääsykokeisiin, itselläni jäi puoleen pisteen päähän Turusta.
Turun kauppakorkeakoulun Porin yksikkö
Anonyymi
1
180
Vastaukset
- Anonyymi
Itse otin Porista paikan vastaan pari vuotta sitten ja olen samaa mieltä, opetus on varmaan samaa tasoa lähes kaikissa suomen kauppakorkeakouluissa. Itse olisin voinut vaihtaa keskiarvoni perusteella Turkuun mutta päätin jäädä Poriin. Tosiaan täältä saa kumminkin samat paperit kuin Turusta niin siltä kannalta ei ole väliä. Toki Turussa on enemmän aineita valittavana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335430Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233790Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182284Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852162Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1301165Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1201018- 34930
- 161807