Itse olen yllättynyt Turun kauppiksen Porin yksiköstä. Opetuksen taso on ollut hyvää ja täältä olen saanut todella hyviä kavereita, ehkä se johtuu siitä, että sisäänottomäärät ovat pienempiä ja verkostoituminen onnistuu helpommin. Täältä maisteriksi valmistumalla saan ihan samat paperit kuin Turusta. Moni vanhempi on myös jäänyt Poriin vaikka olisi ollut mahdollisuus vaihtaa Turkuun. Tänne pääsee oikeastaan kuka vaan jos jaksaa lukea vähänkään pääsykokeisiin, itselläni jäi puoleen pisteen päähän Turusta.
Turun kauppakorkeakoulun Porin yksikkö
Anonyymi
1
199
Vastaukset
- Anonyymi
Itse otin Porista paikan vastaan pari vuotta sitten ja olen samaa mieltä, opetus on varmaan samaa tasoa lähes kaikissa suomen kauppakorkeakouluissa. Itse olisin voinut vaihtaa keskiarvoni perusteella Turkuun mutta päätin jäädä Poriin. Tosiaan täältä saa kumminkin samat paperit kuin Turusta niin siltä kannalta ei ole väliä. Toki Turussa on enemmän aineita valittavana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784