Ilmastoahdistus

Anonyymi

Hei!

Minua huolestuttaa kovasti tällä hetkellä lapsille kaadettava ilmastohuoli. Juuri äskenkin katsoin kovasti huolestuneena, kun hyvin nuoret lapset ja nuoret "lakkoilevat" uutislähetyksessä ja huutavat ilmastoahdistuksessaan erilaisia aikuisten sloganeita.

Onko ilmastohysteriaan nyt otettu aseeksi laspet ja nuoremme? Ilmastosta pitää olla huolissaan aikuisten ja miettiä kestävän kehityksen kannalta parempia ratkaisuja, mutta en pysty näkemään mitenkään, että leikki-ikäisen lapsen pitäisi murehtia maailman menoa ja miettiä tuhoutuuko tämä maapallo joskus tuhansien vuosien päästä vai ei. Ei lapsella ole vielä edes pelimerkkejä käsitellä tuollaista asiaa ja asettaa niitä omaan mittakaavaansa.

Lasten ja nuorten pitäisi miettiä mielestäni lasten asioita. Siitä ei voi hyvä lopputulos tulla, jos lapset legojen ja barbien sijaan lähtee murehtimaan aikuisten ihmisten asioita. Uskallan väittää, että tuon tien lopputuloksen on paljon mielenterveysongelmia, kun lähdetään ahdistumaan oikein kunnolla.

Toivoisin aikuisilta vastuuta tekemiseen. On sitten henkilökohtaisesti sitä tai tätä mieltä ilmastosta ylipäätään. Lasten niskaan sitä murehtimista ei saa kaataa!

1

301

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tästä tehdään nyt ihan muotiasia, mikä on huono juttu. Nuo lapset ei välttämättä edes ymmärrä, miksi tuolla ovat,menevät vaan lauman mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe