Kumpi on teistä parempi(Sormusten Ritarit)elokuva vai kirja?
oma mielipiteeni on se et Kirja koska siinä tapahtuu paljon enemmän ja keskitytään yksityis kohtiin...Mutta oliko Sormusten Ritarit kirjassa Aragornilla ja Arwenilla jotain "peliä" kun ite en saanu sellaisia piirteitä esille kun luin sen(lopetin eilen..);D että...:)
Sanokaapa...
5
404
Vastaukset
- Gothmog
Kirja on parempi, koska siinä on Tom Bombadil ja Haudan Haamut. Yksityiskohta kirjoitetaan muuten yhteen ;)
- Atha
Ei tainnu Sormusten ritarit-kirjassa olla kauheasti Aragornia ja Arwenia yhdessä. Muutenkin leffoissa niiden romanssin vaikeutta on hieman liioiteltu. Aragornin ja Arwenin taru löytyy erikseen kirjoitettuna Liitteistä.
- Iluvatar
Se on ehdottomasti parempi vaikka elokuvakaan ei ole huono, peter jacksonilla oli vaikea työ leikata osia pois kirjasta. Sormuksen ritareista jäi kyllä kaikki tärkeimmät jutut Pois
Kirja oli ensin. Elokuva on tehty sen pohjalta.
Joten omassa mielessäni paremmuudesta ei ole mitään epäselvyyttä.- Lalaith
Kirja on minusta (tietenkin!) aivan ylivoimaisesti parempi joka suhteessa. Mutta ensimäinen osa on kyllä elokuvista paras.
Kirjassa on kohtaus, jossa Frodo hämmästelee sitä, että Arwen puhuu Konkarin kanssa (joka ei juuri silloin varsinaisesti näytä Konkarilta) Tulisalissa, mutta lukija ei voi tietää mistä on kysymys ellei ole lukenut liitteitä ensin. Vastaavanlaisia hämäriä vihjeitä on muitakin, esim. Galadrielin lahjojenjakotilaisuudessa ja siinä, kun Halbarad tulee Rohaniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569