Onko täällä ketää vl joka vois saarnata syntejä anteeksi?

Anonyymi

Eräälle humalaiselle poloiselle? Tosissaa kysyn koska hätämieli on. T: vl

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi ei ole vl-valehtelijaa paikalla, on paljon parempaa!

      OLE TURVALLISIN MIELIN, SINUN SYNTISI OVAT JO ETULAHJANA ANTEEKSIANNETUT KUN JEESUS KUOLI RISTILLÄ SINUNKIN PUOLESTASI.

      R 1933/-38
      Room. 10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

      Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
      Matt. 10:32 Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.

      Luuk. 12:8 Mutta minä sanon teille: jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, myös Ihmisen Poika tunnustaa Jumalan enkelien edessä.

      Ap.t. 16:31 Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi.

    • Anonyymi

      KR 1933/-38
      Room. 10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

    • Anonyymi

      KR 1933/-38
      Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

      Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
      Room. 5:8 Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.

      Room. 8:32 Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?

      1Joh. 4:9 Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.

      1Joh. 4:10 Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi

    • Anonyymi

      Raamattu ei tunne sanaa synninpäästö!

      Raamatussa ei uskota syntejä anteeksi, vaan Kehotetaan Uskomaan että Jeesus kuoli sinunkin syntiesi sovitukseksi.

      Mutta vl-motto kuuluukin: Ei tähän raamatuita tarvita

      • Anonyymi

        "Usko että Jeesus kuoli sinun syntiesi sovitukseksi."
        "Raamatussa ei uskota syntejä anteeksi."?????
        MINÄ USKON ETTÄ SAAN SYNTINI ANTEEKSI KOSKA RAAMATTU LUPAA NIIN.


    • Anonyymi

      Täällä harvoin näkyy Jumalan lapsia. Taivaan valtakunnan avaimet Jeesus jätti omilleen.

      Aloittaja ja kaikki muut kysyväiset voisivat katsoa jonkin lähiseudulla olevan rauhanyhdistyksen yhteystiedot täältä

      https://srk.fi/fi/yhteystiedot/rauhanyhdistysten-osoitteet/

      ja soittaa sinne; monilla rauhanyhdistyksillä on sivuillaan puhelinnumero, johon voi soittaa. Ne sieltä kyllä lähettävät kysyjän luokse Jumalan lapsen, joka auttaa Jumalan voimalla.


      1. Kor. 1:21

      Sillä että Jumalan viisaudessa ei maailma tuntenut Jumalaa viisauden kautta, niin kelpasi Jumalalle tyhmän saarnan kautta niitä vapahtaa, jotka sen uskovat,

      • Anonyymi

        Jättikö?
        Ei tässä Raamatuta tarvita, mutta kristityt sen tietävät, että Hän jätti SEN VAIN Pietarille-
        Paina nyt mieleesi;
        Matt. 16:18
        Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita.
        Tämä on Jumalan sanaa, ainoastaan pietarille, ei edes kaikille opetuslapsille.


      • Anonyymi

        Näytä ne avaimesi?


      • Anonyymi

        KR 1933/-38
        1Kor. 1:23 me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,

        Huomaa, ei saarnata syntejä anteeksi, vaan

        RISTIIN NAULITTUA KRISTUSTA!

        Tiedät että valehtelusta seuraa

        JUMALAN KIROUS!


      • Anonyymi

        Omituista, että Raamattu ei puhu mitään Rauhanyhdistyksestä! Eikä edes edes siitä, että avaimet olisi jätetty jollekin!
        Vaan Raamattu sanoo: "Ettei yskiskään, joka Häneen uskoo, hukkuisi vaan saisi iankaikkisen elämän"!!!
        Ovi on AUKI eikä avaimia tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omituista, että Raamattu ei puhu mitään Rauhanyhdistyksestä! Eikä edes edes siitä, että avaimet olisi jätetty jollekin!
        Vaan Raamattu sanoo: "Ettei yskiskään, joka Häneen uskoo, hukkuisi vaan saisi iankaikkisen elämän"!!!
        Ovi on AUKI eikä avaimia tarvita.

        Usko että Jeesus on sovittanut syntini on se avain ja se ei todellakaan,ole mikään vl-synninpäästörituaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä ne avaimesi?

        Älköön ihmeessä näyttäkö, sinähän kopioisit sen heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älköön ihmeessä näyttäkö, sinähän kopioisit sen heti.

        :-D tuo oli hauska veto. Jos teillä olisikin oikeat avaimet niin oikein arvasit.


    • Anonyymi

      25.9. ilmestyneessä Päivämiehessä oli kertomus eräästä uskovaisesta, jolla oli alkoholismisairaus. Hän oli saanut minnesota-hoidosta apua. Kyllä hänellekin kuului evankeliumi koko ajan kuten muillekin, kun halusi uskoa ja taistella syntiä vastaan. Jeesus rakastaa syntistä.

      • Anonyymi

        Mihin hän uskoi?

        Miten Jeesus mielestäsi taisteli syntiä vastaan?

        Kumman taistelu syntiä vastaan oli merkityksellisempää mielestäsi, Jeesuksen vai tuon alkoholistin?


      • Anonyymi

        Mun veli kävi minnesota hoidon mutta on taas välillä ratkennut ryyppään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun veli kävi minnesota hoidon mutta on taas välillä ratkennut ryyppään.

        Muistaakseni mäkihyppysankarikin kävi läpi ko hoidon


    • Anonyymi

      Mä voisin maksaa pensarahat jolleki uskovaiselle siitä hyvästä, jotta se joku kävis saarnaamassa evankeljumia yhelle mun entiselle heilalle (ellää avoliitossa jonkun mulk***un kanssa).
      Asuu kaukana muuallla ni en itte voi. Ja puhelimitse annettu synninpäästöhän ei päde.
      Tarttee tehhä se parannus noin niinku livenä.
      Tää ois vähän niinkö kiireinen keikka.
      Mä varmaan otan eron nykysestä vaimosta, ni ois hyvä jos se tyleva entinen heila ois valmiiski uskomassa sitku saan tän eron virallistettua.

    • Aloittajalle tiedoksi, että voit nettiseuroja kuuntelemallakin uskoa yleisestä saarnasta synnit anteeksi, jos sinulla on synnin hätä. Tai voit soittaakin jollekin uskovaiselle.

      Kaikkea hyvää elämääsi!

      • Anonyymi

        Kuule sinä huuhaata levittävä etkö sinä osaa lukea Raamatusta miten tuokin asia on, mikä sen mahtaa estää sen tutkimisen!?

        Nimittäin varttitunnissa selviää ettei Raamattu tunne mitään tuolalista omien syntien anteeksiuskomisia, oletko ihan tomppeli lue hyvä ihminen ja tule järkiisi kuten koko populanne.
        Raamatussa käännytään ja tehdään parannus Jeesuksen puoleen, HÄN hoitaa sen syntikysmyksen ei sitä itse taervitse itseään pelastaa jollain uskomisilla.

        Eikö teidän joukossanne ole ainuttakaan lukutaitoista !!?


      • Anonyymi

        Etkö tiedä ettei SRK hyväksy enää sellaista villiä parannuksentekoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule sinä huuhaata levittävä etkö sinä osaa lukea Raamatusta miten tuokin asia on, mikä sen mahtaa estää sen tutkimisen!?

        Nimittäin varttitunnissa selviää ettei Raamattu tunne mitään tuolalista omien syntien anteeksiuskomisia, oletko ihan tomppeli lue hyvä ihminen ja tule järkiisi kuten koko populanne.
        Raamatussa käännytään ja tehdään parannus Jeesuksen puoleen, HÄN hoitaa sen syntikysmyksen ei sitä itse taervitse itseään pelastaa jollain uskomisilla.

        Eikö teidän joukossanne ole ainuttakaan lukutaitoista !!?

        Eivät he voi nähdä kun itse Jumala on sokaissut heidän silmänsä kun ovat mielistyneet valheeseen.

        2 Tess
        2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

        2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä

        2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

        2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

        2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.


      • Anonyymi

        No mut sittenhä meille on opetettu aivan väärää oppia jo vuosikymmenten ajan.
        Muistan jo pieneneä penskana kuulleeni, että kannattaa tehdä parannus heti eikä kohta.
        Jos vaikka haaksirikkoutuu autiolle saarelle, eikä ole kettään jolta anoa syntien anteeksi antoa, niin helvettiinhän siinä joutuu. Näin meille siis on opetettu.

        Nyt siis riittääkin se, että haaksirikkoutuessa on radio mukana. Sieltä sitten avataan se Suviseuraradio tai Järviradio (jälkimmäiseltä kanavalta voi kuunnella seuroja kerran viikossa).
        Synnit saa siis anteeksi radioaaltojen kautta.

        Kannankin siis jatkossa mukanani putkiradiota, isohkoa antenniradiota (on semmonen vanhaa mallia oleva), sit tietty kännykässä pidän radiosovellusta ja varmuuden välttämiseksi asennutan takahampaaseeni radiolähettimen.
        Näin pysyn aina Jumalan sanan lähettyvillä.

        Muistakaa: Radio pelastaa sielusi!


      • Anonyymi

        Yleinen saarna, yleinen nainen, yleinen wc...


    • Anonyymi

      Jos alottajalla on rapulan tuskat ni auttaako siihen evankeliumi?

    • Oikeasti. Rukoillaan alottaja sun puolesta. Siunausta!

    • Anonyymi

      Ladattavissa juuri nyt syntien anteeksianto- sovellus.
      Lataa se heti!
      Taivaaseen on tunkua, joten pidä kiirettä!

      Sovelluksessa SRK:n pyhään puhujainvirkaan asettama veli hokee katkeamattomana nauhana "Jeesuksen nimessä ja veressä kaikki synnit anteeksi".
      Tämä mantra pyörii sovelluksen kautta 24/7/365 (joka neljäs vuosi 24/7/366)

      • Anonyymi

        Se olisi jo helvettiä etukäteen.


    • Anonyymi

      Eipä saarnaamiseen mitään vl:ää tarvita.

      • Anonyymi

        Jeesuksen nimess ja veress vaan sulleki kaikk syntiöt anteeks.
        Tai no sit saat kohan liityt meihin lestaatiolaisiin. Ainaki kerran täytyy käydä RY:llä näyttäytymäss


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se on sellainen joukko tuo veeälpopula ettei siellä terve kristrillisyys kiinnosta moniakaan, siihen muotomenoon on opittu jo maitopaukusta imemällä eikä se muutu siitä kun sokeus on sisällä ja päällä.

      se on harmillinen asia kun oikeaakin olisi tarjolla, mutta mikä siinä onkin että se väärä oppi ja opetus tarttuu paljon lujemmin kuin se oikea, se on ihme se.

      Jos vaikka muusta suunnasta oleva uskova menee lestakotiin jollekkin asialle, niin sen tunte e hengessään kuinka koko väki ikäänkuin hyppii seinille ja kaikki on kuin seipään niellyttä.
      Ei Jumala sellaista aiheuta, se on aivan jokin muu se vaikuttaja.

    • Anonyymi

      SRK:n on syytä perustaa yleistä hätänumeroa vastaava palvelu.
      Jokaiseen uskovaiseen asennetaan lähetin/ vastaanotin, ja sen avulla voi sitten pyytää syntilöitä anteeksi esmes siellä autiolla saarella, jossa ei ketään muuta ole.

      Homma toimisi jotakuinkin näin:

      *SRK:n syntienateeksiantopalvelu tässä, kuinka voimme auttaa?
      *No tässä ois Anu Saukko Jumalanterve.
      Olen haaksirikkoutunut autiolle saarelle, ja minulla on huoli synneistäni. Saankohan määki siis vielä anteeksi?
      *Joo, kiva kun soitit. Jeesuksen nimessä ja veressä synnit anteeksi.
      Olethan muuten maksanut RY:n jäsenmaksun?
      *No en. Ollu kaikenlaista huolta ja murhetta ja rahastakin ollu tiukkaa
      *No se on sitten moros. Älä enää vaivaa meitä ruikutuksillasi. Oot sortunu
      pihiyden syntiin.
      Jotta yritähän pärjäillä siellä saarellasi. Se on moros sulle!

      Ja niin puhelinlinja sanoo tuut tuut...

      Anulle ja muillekin tiedoksi, että kandee maksaa se RY:n jäsenmaksu.

      • Anonyymi

        Maksajia on vain n. 33 tuhatta, joten sinne sanoma tulisi viedä.


      • Anonyymi

        Kannattaako sanoa jos maksu on jäänyt suorittamatta?


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2501
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2148
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      38
      2002
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      118
      1314
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1159
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1113
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe