Dogsex kokeilu

Anonyymi

Onko joku antanut koiransa nussia itseään? Ajatus kiihottaa minua :)

14

1325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä haluisin olla mukana tollasessa touhussa missä mies, koira ja nainen... pistä sp niin voidaan keskustella asiasta jos haluat.

• Anonyymi

Penkalle ja kuula kalloon eläimiin sekaantuja

• Anonyymi

Mä haluisin päästä mukaan jonkun naisen ja hänen koiransa kanssa...

• Anonyymi

Olen antanut koiran nussia minua. Se tuntuu ihanalta ja koiralta tulee paljon, mutta se on myös todella nopeasti ohi. Koira ei jää naiseen "nalkkiin" samalla tavalla kuin naaraskoiraan, joten jos sitä ei pidä paikoillaan, niin se ei siellä pysy. Itse akti kestää ehkä minuutin jos sitäkään, jonka jälkeen voi toki koettaa pitää koiran aloillaan niin saa myös spermat sisään, siinä meneekin sitten kauemmin.

• Anonyymi

Ihanaa!! Minkä rotuinen koira sinulla on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa!! Minkä rotuinen koira sinulla on?

Delaa idiootti

• Anonyymi

Olin kuudentoista ja melkein aina kiimassa, vanhempani lähti mummolaan, juoksin heti äidin laatikolle, ihalin paksua mustaa dildoa, olin jo ilman housuja ja vain paita päällä.
      Se tuoksui pillulle haistelin siitä oli äidin tuoksua, halusin sen heti sisääni liikuttelin dildoa kunnolla sisään ja ulos käynnistin värinän kiljuin himosta, pystykorva tuli sängyn viereen , käännyin sängyn reunalle koira nuoli pillua ja kalua, nostin jalat ylös, kiimaa valui pyllyyn koira nuoli ihanasti yritti työntää kieltä sisään levitin pakakroita sain ensimmäisen orgasmin vedin dildoa pois Nappe nuoli heti pillua vapisin ja ulisin tulin toisen kerran.
      Nousin ja juoksin pesulle koira hyppi ja seurasi ovelle asti. Suihkutin pillua pillu oli herkällä vavahtelin vähän väliä.
      Kuivasin itseni ja kävelin sänkyyn. Nappe tuli sängyn viereen makaamaan. taputtelin kädellä sängyn reunaan Nappe hyppäsi viereen, halasin koiraa karvat tuntui ihanalta. Käsi kosketti kalun tuppea tunsin kuinka kalu vilahteli käteen kuiskasin Napelle nuolit ihanasti, kun löysäsin kädet koira kiersi heti haaroihin levitin huulia koiran kieli pääsi sisään, sisällä tuntui sähköiskua , laitoin jalat yhteen koira yritti työntää kuonoa jalkojen väliin käännyin vatsalleen Nappe tuli pyllyä vasten yritti naida.
      Kalu kosketteli pyllyä, rauhotuin ja levitin jalkoja nostin pyllyä, kiljahdin kun kalu kävisisässä koira hyppäsi pois. Se tunne, kun kalu kävi sisässä sai vain ajattelemaan haluan sitä.
      Nostin pyllyä käärin peittoa vatsan alle, Nappe tuli heti nyt rauhallisemmin nuoli kivasti nousi sievästi kosketteli pikku hiljaa kun sai aukolle alkoi naimaan rauhallisesti . Sormen paksuinen kalu tuntui liukkaalta sitten nopeutu huokasin sievästi että Noppe ei säihähdä, tuli aivan ihana tunne.
      Noppe nai ja alkoi tuntua ihmeen paksulta halusin lisää kalu vain paksuuntu joku pallo tuntui ihanalta kun meni sisää ja ulos Nappe roisiki ihanasti sisään kunnolla.
      Tuntui oudolta iso kalu tuskin liikkui aina välillä tökki ihanasti sitten sitä tuli aivoissa oli tuli sekamelska halusin lisää mutta olin täynnä aina vähän väliä laski sisään tärisin ja hieroin pillua koira oli rauhallisesti ihana tunne painoin koiraa itseäni vasten nautin isosta kalusta.
      Koira irtaantu katsoin kalua se oli iso ja se pallo mietin miten se sopi. Koira nuoli pitkään pillua.
      Kävelin suihkuun tuntui kuin dildo olisi sisässä. Myöhään iltayöstä annoin takaa sänkyä vasten mietin olenko hullu, mutta se tunne peitti epäilykset nukahdin aamuun.
      aamulla nousin juomaan ja tein sämpylän, kun pillu koski kylmään tuoliin se kuvinnollisesti sykki. menin sängyn reunalle ja levitin jalat Nappe tuli sievästi kielen kosketus teki hyvää, Nappe nai ihanasti hieroin nipukkaaa sain kaksi kertaa ihanasti.
      Nyt tiesin mitä teen jos ei saa kalua pitkään aikaan.

• Anonyymi

😍 Olisi tosi ihanaa katsella

• Anonyymi

Spede se siinä taas sekoilee

• Anonyymi00016

Olen antanut pilluani naapurini koiralle , kun he lähtevät johonkin esim . Viikonlopunviettoon hotelliin niin he tuovat koiransa minulle hoitoon . Kun viimekerralla he lähtivät viikonlopuksi kylpylään ja toivat koiransa minulle sekä ruuat sillä heillä on iso tanskandokki ja syö kuin hevonen . Kun naapurini olivat lähteneet olin jo valmiiksi kiimassa odottaessani että saan koiransa kullin sisääni , riisuin vaatteeni koiran katsoessa touhujani heti kun olin alasti niin koirahan tuli luokseni haistelemaan pillua ja nuolasikin , meni sohvalle istumaan jalat nostin ylös levälleen ja koiraahan heti tuli nuolemaan pilluani olihan sillä jo edellisistä kerroista kokemusta . Koira nuolivkyllä ihanasti kielen lipoessa ja työntyessä sisään pilluunkin . Olin kohta niin liukas ja halusin kullia joten menin koiran tykö ja aloin hieromaan sen kullia kun sain sen seisomaan otin sen suuhuni imeskelin kullia jonkin aikaa ja menin takaisin sohvalle jalat levällään , houkuttelin koiran päälleni ja ohjasin sen kullin pilluuni . Koirahan tiesi mitä pitää tehdä ja alkoi työntelemään kaluaan pilluuni , kyllä on ihanaa kun koirani kulli on iso ja ylettyy pohjaan asti , kun koirani lopetti naimisen niin kiedoin jalkani koiran ympärille ettei kulli luiskahda pois eikä spermat valu heti pois .. koirani jatkoi naimista jonkinajan kuluttua ja päästi toiset spermat sisääni . Kun koira veti kullinsa pillustqni niincvielä nuoli pilluni puhtaaksi . Sen viikonlopun aikana sain kullia vielä useasti ennenkuin naapurini tulivat sunnuntaina hakemaan sen .

• Anonyymi00017

Siis minua on koira imenyt ja tuntuu niin hyvältä naista tykkää varmasti panna

• Anonyymi00019

Hyi hyi hyi vittu

• Anonyymi00018

Hyi vittu

• Anonyymi00020

Lisää tarinoita

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4394
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      93
      3663
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      102
      3282
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1873
    5. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      17
      1869
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1096
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      81
      783
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      102
      769
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      40
      764
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      22
      754
    Aihe