pystyykö vastaan tuleville tytöille puhuun ja pystyykö niitä pyytään kyytiin autosta?? :P
Vastaukset 4
kumpaakaan ei pysty tekemään paitsi tyttöystävien kanssa mutta ne ei taas tule vastaan kadulla
- SSOU2Y89EY89SADYHIUR933R89R
VÄÄRIN!! OOT HUONO SERIFFI SORRY VAA.
ja alkuperäiseen viestiin siis vastaus: Vastaantulijoille voi puhua nuolinäppäimillä. Ja jos seisot pitkään paikallasi niin ympärillesi kerääntyy ihmisiä juttelemaan sinulle.
Ja voit ottaa naisia kyytiin. senkun parkkeeraat tien viereen ja oottelet. Ja voit vaikka tööttäilläkkin pari kertaa. Jos joku tulee kysyy sult et pääseeks se kyytii nii painat nuolta. - meinattiin varmaan
SSOU2Y89EY89SADYHIUR933R89R kirjoitti:
VÄÄRIN!! OOT HUONO SERIFFI SORRY VAA.
ja alkuperäiseen viestiin siis vastaus: Vastaantulijoille voi puhua nuolinäppäimillä. Ja jos seisot pitkään paikallasi niin ympärillesi kerääntyy ihmisiä juttelemaan sinulle.
Ja voit ottaa naisia kyytiin. senkun parkkeeraat tien viereen ja oottelet. Ja voit vaikka tööttäilläkkin pari kertaa. Jos joku tulee kysyy sult et pääseeks se kyytii nii painat nuolta.huoria. noh. miten sen nyt ottaa onko se hirveen "juttelua". Lähinnä taitaa esinahka saada siinä juteltavaa
- minä
voi liberty cityssä voi otta kyytiin san andreaksesta en tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498