Haluaisin viettää miehen lasten

Anonyymi

kanssa oikeat isänpivät ja oikean joulun, mutta he eivät halua. Heidät on kasvatettu iahn toisin kuin mkinun lapseni. Surullista.
Haluisin näyttää miten valmistellaanisänpäivä ja joulu. Olisi mahtavat juhlat tiedossa, mutta eivät halua. Outoa.
Äitinäs ei ole koskaan järkännyt heille kunnon juhlia, nyt olisi tarjolla hienot isänpäivät,mutta eivät halua tulla. Syy en ole minä, komennan ja päätän asioista mutta jos eivät halua tulla en voi sille mitään.
isänpäivän vietävät kotonaan, outoa. Mies on täällä ei hän menme laseten kotiin, sehän olisi kauheeta nähdä entinen vaimo.

7

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä isänpäivä vietetään isän kotona ei exä akan. Lapset jos ei tule uuden äidin kotiin niin sitten ei ostella lahjoja eikä syödä kakkua.

• Anonyymi

Lapsillahan on uusi isä, joten voivat viettää isänpäivää hänen kanssaan.

• Anonyymi

Mutta kun he haluavat että isä menisi heille tai he menisvät muualle ilman minua! Siihen en suostu, minä hlauan että juhlat vietetään täällä perheenä. Olen laspten iahan äitipuoli joten minusta on kohtuullista kunnioittaaa mun tekemiäjuhlia. Mutta kitisevät ja hankalat lapset aina vaan jaksaa jauhaa heidän tahtoaan läpi, ei onnistu. Jos mies ei täällä kotonaan järkkää juhlia niin ei kyllä mene exänkään ktoiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun he haluavat että isä menisi heille tai he menisvät muualle ilman minua! Siihen en suostu, minä hlauan että juhlat vietetään täällä perheenä. Olen laspten iahan äitipuoli joten minusta on kohtuullista kunnioittaaa mun tekemiäjuhlia. Mutta kitisevät ja hankalat lapset aina vaan jaksaa jauhaa heidän tahtoaan läpi, ei onnistu. Jos mies ei täällä kotonaan järkkää juhlia niin ei kyllä mene exänkään ktoiin.

Lukihäirikön monologi , ja aihe aina sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpommalla pääset, kun et vahdi mustasukkaisesti lasten isää, vaan annat hänen ihan ite päättää, missä hän isäpäivää lastensa kanssa viettää. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpommalla pääset, kun et vahdi mustasukkaisesti lasten isää, vaan annat hänen ihan ite päättää, missä hän isäpäivää lastensa kanssa viettää. :D

Ei kun toi ukko on jo kuohittu, kun meni avaajan kanssa yksiin. Hänen tahtonsa on uuden emännän taskussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ole lasten biologisia sukulaisia vaikka tulis monta lasta lasten isän kanssa. Sinä olet ja tulet pysymään jonain extrana

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      177
      11208
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2565
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1781
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1685
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1320
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1275
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1096
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      112
      1014
    Aihe