tällä viikolla meni mm. kotikatu 10 ja 11 kausi pimeäksi, sanoo ''hups jokin meni pieleen''
eikä moni muukaa sarja ja elokuva toimi .. päivittääkö ne jotai? ..
tietokoneella katon siis.
yle areenassa ei pyöri enää mikää juuri
4
1903
Vastaukset 4
- Anonyymi
nojoo eipä ollu ihan oikea palsta. saapi poistaa
- Anonyymi
vpn oli päällä, siksi ei näkyny.
- Anonyymi
Ylen Areena on näköjään heikentänyt ohjelmiensa kuvantarkkuutta. Hassua sikäli että enää eivät näy edes näyttelijöiden ilmeet. Ne lienenevät aika oleellisia siinä ammatissa ja sitä myös ohjaajankin kannalta. Ehkä tarkoitus on että katsojat seuraisivat ohjelmia televisionsa kautta ja varsinkin nyt kun on siirrytty teräväpiirtolähetyksiin. Muut suoratoistopalvelut toimivat juuri päinvastoin ja lisäävät nettitarjontansa pikselitarkkuutta.
- Anonyymi
Miksi Areenan sarjoista eivät näy kaikki osat? Aina jää pari osaa näkemättä, ruutu pimeänä tai eka osa näkyy, toka ei tai päinvastoin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493