Pitäisi hankkia jonkunmoinen kannettava, sen verran on tiedossa, että käyttöjärjestelmä on Windows 10 ja hintaluokka 400-500 sadan paikkeilla, mieluummin alle.
Käyttö on lähinnä selailua tai vastaavaa ei pelejä.
Olen noita yrittänyt selailla eri verkkokaupoista vaan vaikeaksi näyttää menevän.
Nyt kysyisin mitä eroa on tavallisella / Notebookilla / ideapadilla /ym.
Jos joku tietävä opastaisi lyhyesti ja mielellään myös sen mikä käyttööni olisi sopivin?
Niin ja tuohon käyttöjärjestelmään ei kannata takertua.
Kannettava tietokone
16
70
Vastaukset
- Anonyymi
No kuule - ei muuta kuin hankkimaan! Onnea ostoksille.
- Anonyymi
Osta ennemmin Chromebook, on parempi.
- Anonyymi
Totta, Chromebook on mukava ja hyvä!
- Anonyymi
Älä nyt ainakaan asentele siihen uuteen Win10 koneeseen mitään Linuxsia jatkossa, jos et halua mitään ikävyyksiä.
- Anonyymi
Viimeisiä viedään:
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/77107/mqkxf/Lenovo-V130-15-6-kannettava-Win-10-Pro
Toimi nopeasti. Näitä ei riitä kaikille. Mukana optinen asema mikä ei näinä vaikeina aikoina ole enää itsestäänselvyys.- Anonyymi
Asemilla ei oikein nykypäivänä tee mitään. Leffat, pelit, musiikit ladataan/katsellaan pilvestä ja varmuuskopiot otetaan ulkoisille levyille joissa on suurempi tila ja käytännöllisyys..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asemilla ei oikein nykypäivänä tee mitään. Leffat, pelit, musiikit ladataan/katsellaan pilvestä ja varmuuskopiot otetaan ulkoisille levyille joissa on suurempi tila ja käytännöllisyys..
No, joillakin on digikuvia yhtä useammaltakin vuosikymmeneltä taltioituina rompuilla. Paljonko niitä viitsii ryhtyä siirtämään muille medioille...
- Anonyymi
Optiset asemat ovat vanhentuneita ja epävarmoja, eivät sovellu käyttöön enää näin nykyaikana.
- Anonyymi
vapukin aktivoitui
- Anonyymi
Eihän tuota edes kysytty tai mainittu mitenkään!
- Anonyymi
patajätkä kirjoitti:
Tässä https://aijaa.com/uaXRTc on minun "vakoiluasetukseni"
Windowsin poisto on ILMASTOTEKO!
Microsft saastuttaa enemmän kuin koko Suomi!
- Anonyymi
Niin sitä minä vaan kysyisin mitä eroja niillä on kun laitteita on Notebrookkeja, chromeprookkeja, ideapadeja ja mitä lienee?
Kuten aloituksessa mainitsin kevyttä käyttöä ja W10 on järjestelmä.- Anonyymi
Windowsin käyttö ei ole kevyttä käyttöä vaan raskasta ja tahmailevaa ja vaatii lehmän hermoja.
- Anonyymi
Ei taida täältä löytyä vastausta kysymykseen tai sitä ei jaeta, veikkaan ensimmäistä.
No ei hätää pitää mennä kyselemään Gigantin myyjiltä siellä on asiantuntemusta ja varmasti tietoa irtoaa, tuohon erilaisuus kysymykseenkin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071