Samsung hyvä mutta kallis.

Anonyymi

Mulla on sellainen Samsung Galagsy Note 4 mobli.
Kaikki siinä toimii ihan viimeisen päälle hyvin. Ainut on se, ettei sillä voi maksaa kauppojen kassalla niin, että vain vilauttaa puhelinta siinä laitteessa. Se on siihen jo liian vanha.
Nyt kysyn, onko teillä jollain sama, että maksatte maksukortilla, vaikka käytättekin Samsungin loistavia ominaisuuksia muuten?

19

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minullapa on Galaxy Note 2. Oiskohan noin 7-8 vuotias, mutta hyvin pelittää. Yhden tehokkaamman akun olen siihen vaihtanut, kas kun siihen voi sen tehdä toisin kun näihin nykyisiin. Ei kai tuolla tosin pankin mobiilipalveluja voi käyttää, mutta enpä ole kokeillutkaan. Muuten käy ja kukkuu. Ei mitään tarvetta hankkia uutta.

• Anonyymi

Tietoturvan takia pitää hankkia jos siinä nettiä käyttää..

• Anonyymi

Ehei. Ei sillä tarvitsekkaan kassoilla maksaa, koska pankkikortilla maksaminen on helpompaa. Olen pannut sen merkille.
        Galagsy Note 4 on huippua.
        Tota. Se tehokkaampi akku. Siis mikä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietoturvan takia pitää hankkia jos siinä nettiä käyttää..

Mitä tapahtuu jos tuollaisella vanhalla kännykällä avaa vaikkapa selaimen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tapahtuu jos tuollaisella vanhalla kännykällä avaa vaikkapa selaimen ?

Voi joutua hakkerin kynsiin ja laitteesta voidaan tehdä esimerkiksi roskapostin levittäjä tai omat tiedot voi joutua minne tahansa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi joutua hakkerin kynsiin ja laitteesta voidaan tehdä esimerkiksi roskapostin levittäjä tai omat tiedot voi joutua minne tahansa..

Niin voi mutta onko varma kanssa ? Eikös alypuhelimiin kuitenkin ensin ole asenettava ne sovellukset ja silloinhan saa syyttää vaan itseään, ei ne haitat itsestään pompi kännykälle.
        Nuo mitä kerroit koskenee lähinnä päivittämättömiä windows-koneita, nämä android-laitteet toimii aivan toisin jos olet huomannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin voi mutta onko varma kanssa ? Eikös alypuhelimiin kuitenkin ensin ole asenettava ne sovellukset ja silloinhan saa syyttää vaan itseään, ei ne haitat itsestään pompi kännykälle.
        Nuo mitä kerroit koskenee lähinnä päivittämättömiä windows-koneita, nämä android-laitteet toimii aivan toisin jos olet huomannut.

kyllä koska valmistaja ei tuhlaa miljoonia euroja vuodessa päivitysten tekoon jos niistä ei olisi mitään hyötyä tietoturvan kannalta. Sehän olisi huonoa bisnestä..

Ja kyllä ne itsestään tulee kunhan laite on verkossa eli näkyy muille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä koska valmistaja ei tuhlaa miljoonia euroja vuodessa päivitysten tekoon jos niistä ei olisi mitään hyötyä tietoturvan kannalta. Sehän olisi huonoa bisnestä..

Ja kyllä ne itsestään tulee kunhan laite on verkossa eli näkyy muille.

kenelle näkyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kenelle näkyy

Kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikille.

Ei mulle ainankaan ole näkynyt kuin oman puhelimen sisältö, Miten saan näkymään jonkun kännykän tiedot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulle ainankaan ole näkynyt kuin oman puhelimen sisältö, Miten saan näkymään jonkun kännykän tiedot

Pitää osata hakkeroida ja koodata. Ei ihan kuka tahansa voi murtautua ihan mihin tahansa verkkolaitteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää osata hakkeroida ja koodata. Ei ihan kuka tahansa voi murtautua ihan mihin tahansa verkkolaitteeseen.

Ja just väitit että kaikki näkee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja just väitit että kaikki näkee

Kaikkihan näkee niin halutessaan:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tästä syystä en koske android-laitteisiin pitkällä tikullakaan, menevät parissa vuodessa vanhaksi. Toista se on iPhonella, näillä pärjää yli viisi vuotta, onhan näillä hintaa mutta köyhälle kaikki on kallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halu ja taito ei kulje käsi kädessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halu ja taito ei kulje käsi kädessä

Kyllä kulkee..

• Anonyymi

Galaxu A 40 on hyvä

• Anonyymi

Ootahan kun julkaiset kaikki puutteet!

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7685
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      61
      2474
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51