Samsung hyvä mutta kallis.

Anonyymi

Mulla on sellainen Samsung Galagsy Note 4 mobli.
Kaikki siinä toimii ihan viimeisen päälle hyvin. Ainut on se, ettei sillä voi maksaa kauppojen kassalla niin, että vain vilauttaa puhelinta siinä laitteessa. Se on siihen jo liian vanha.
Nyt kysyn, onko teillä jollain sama, että maksatte maksukortilla, vaikka käytättekin Samsungin loistavia ominaisuuksia muuten?

19

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minullapa on Galaxy Note 2. Oiskohan noin 7-8 vuotias, mutta hyvin pelittää. Yhden tehokkaamman akun olen siihen vaihtanut, kas kun siihen voi sen tehdä toisin kun näihin nykyisiin. Ei kai tuolla tosin pankin mobiilipalveluja voi käyttää, mutta enpä ole kokeillutkaan. Muuten käy ja kukkuu. Ei mitään tarvetta hankkia uutta.

      • Anonyymi

        Tietoturvan takia pitää hankkia jos siinä nettiä käyttää..


      • Anonyymi

        Ehei. Ei sillä tarvitsekkaan kassoilla maksaa, koska pankkikortilla maksaminen on helpompaa. Olen pannut sen merkille.
        Galagsy Note 4 on huippua.
        Tota. Se tehokkaampi akku. Siis mikä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietoturvan takia pitää hankkia jos siinä nettiä käyttää..

        Mitä tapahtuu jos tuollaisella vanhalla kännykällä avaa vaikkapa selaimen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tapahtuu jos tuollaisella vanhalla kännykällä avaa vaikkapa selaimen ?

        Voi joutua hakkerin kynsiin ja laitteesta voidaan tehdä esimerkiksi roskapostin levittäjä tai omat tiedot voi joutua minne tahansa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi joutua hakkerin kynsiin ja laitteesta voidaan tehdä esimerkiksi roskapostin levittäjä tai omat tiedot voi joutua minne tahansa..

        Niin voi mutta onko varma kanssa ? Eikös alypuhelimiin kuitenkin ensin ole asenettava ne sovellukset ja silloinhan saa syyttää vaan itseään, ei ne haitat itsestään pompi kännykälle.
        Nuo mitä kerroit koskenee lähinnä päivittämättömiä windows-koneita, nämä android-laitteet toimii aivan toisin jos olet huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi mutta onko varma kanssa ? Eikös alypuhelimiin kuitenkin ensin ole asenettava ne sovellukset ja silloinhan saa syyttää vaan itseään, ei ne haitat itsestään pompi kännykälle.
        Nuo mitä kerroit koskenee lähinnä päivittämättömiä windows-koneita, nämä android-laitteet toimii aivan toisin jos olet huomannut.

        kyllä koska valmistaja ei tuhlaa miljoonia euroja vuodessa päivitysten tekoon jos niistä ei olisi mitään hyötyä tietoturvan kannalta. Sehän olisi huonoa bisnestä..

        Ja kyllä ne itsestään tulee kunhan laite on verkossa eli näkyy muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä koska valmistaja ei tuhlaa miljoonia euroja vuodessa päivitysten tekoon jos niistä ei olisi mitään hyötyä tietoturvan kannalta. Sehän olisi huonoa bisnestä..

        Ja kyllä ne itsestään tulee kunhan laite on verkossa eli näkyy muille.

        kenelle näkyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kenelle näkyy

        Kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille.

        Ei mulle ainankaan ole näkynyt kuin oman puhelimen sisältö, Miten saan näkymään jonkun kännykän tiedot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulle ainankaan ole näkynyt kuin oman puhelimen sisältö, Miten saan näkymään jonkun kännykän tiedot

        Pitää osata hakkeroida ja koodata. Ei ihan kuka tahansa voi murtautua ihan mihin tahansa verkkolaitteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää osata hakkeroida ja koodata. Ei ihan kuka tahansa voi murtautua ihan mihin tahansa verkkolaitteeseen.

        Ja just väitit että kaikki näkee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja just väitit että kaikki näkee

        Kaikkihan näkee niin halutessaan:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan näkee niin halutessaan:)

        Juuri tästä syystä en koske android-laitteisiin pitkällä tikullakaan, menevät parissa vuodessa vanhaksi. Toista se on iPhonella, näillä pärjää yli viisi vuotta, onhan näillä hintaa mutta köyhälle kaikki on kallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan näkee niin halutessaan:)

        Halu ja taito ei kulje käsi kädessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halu ja taito ei kulje käsi kädessä

        Kyllä kulkee..


    • Anonyymi

      Galaxu A 40 on hyvä

    • Anonyymi

      Ootahan kun julkaiset kaikki puutteet!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe