Voiko fedoraan asentaa acrobat reader Dc:n?
Acrobat reader DC
11
714
Vastaukset
- Anonyymi
acrobat-reader-dc on Adobe:n kaupallinen sovellutus. Sen Adobe tarjoaa maksua vastaan Windows ja Mac -ympäristöön.
Fedora ei ole enempää Windows- kuin Mac -järjestelmä.- Anonyymi
Voiko Fedoraan asentaa Pro Toollssin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulkaanei käutä Acrobat juttuja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi! Ei siinä toimi edes Photoshop.
- Anonyymi
Adobe Acrobat Reader DC on
Asennettavissa näihin:
— Windows 10
— Windows Server 2012
— Windows 8
— Windows 7
— Windows XP SP3
— Windows XP SP2 (64-bit)
— Windows Server 2008 R2
— Windows Server 2008
— Windows Server 2003
— Mac OS Intel 10.12 - 10.14
— Mac OS Intel 10.11
— Mac OS Intel 10.10
— Mac OS Intel 10.9
— Mac OS Intel 10.8
— Mac OS Intel 10.7.2 - 10.7.5
— Mac OS Intel 10.7 - 10.7.1
— Mac OS Intel 10.6.4 - 10.6.8
— Android - Anonyymi
Acrobat Reader DC:n viimeinen linux - versio oli 9.5.5 joka julkaistiin 26.04.2013 eli on tietoturvallisuuden kannalta katsottuna reikäjuustoa. Sen asentamiseen löytyy ohjeita netistä mutta ei todellakaan ole suositeltava valinta.
Linuxin puolelle löytyy muita pdf - lukijoita. Onko aloittajalla joku erityinen syy miksi pitäisi käyttää nimenomaan Acrobat Reader DC:tä? Jos on niin huono mutta toimiva ratkaisu voisi olla Android - emulaattorin alla ajettu readerin uusin versio. Eli siis asennetaan ensin Android - emulaattori, käynnistetään se ja asennetaan sen sovelluskaupasta Acrobat DC Reader. - Anonyymi
Voi, mutta miksi kukaan sellaista tekisi?
- Anonyymi
Microsofti tuotteita ollut käytössä yli 30-vuotta muttei tuollaista ikinä.
- Anonyymi
Itse käytän 'evince'ä pdf tiedostojen lukuun ja katseluun, ja sitten on myös 'xpdf'.
- Anonyymi
PDFt luetaan selaimella.
- Anonyymi
Toiset lukee, toiset ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit685782KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2274483Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182478Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222416Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111373Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT701298Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281276Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191141Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1431116- 911086