Pelottaa?!!

Anonyymi

Oon siis 14 vuotias poika ja täytän kohta 15 ja olis aika hommata mopo. Mutta tässä on yks ongelma, mitä jos mua pelottaa. Olin kesällä prätkän kyydissä ja pelotti. En tiennyt mistä pitää kiinni ja näytin ihan vammaselta kun nojasin kuskin selkään. Ja vielä pelottavampaa oli se kun olin vesiskootterin kyydissä, vaikka mentiinkin vain 70km/h. Siis oikeesti auttakaa!! Mitä jos en ikinä voi hommata mopoo tän pelon takia. Enkä nyt kaipaa mitään kommentteja että mopolla se on eri asia, kun se menee hiljempaa, kun mulle se ei oo eri asia😭. onko kellään mitään vinkkejä tän pelon taltuttamiseen?

8

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osta sähköpotkulauta eikä mitään haisevaa mopoa. Sähköpotkulaudalla saa ajaa pyöräteillä.

• Anonyymi

Mikä ihmeen pakko on ostaa joku saastutusturhake mopo?

Nykyaikaa on ajaa äänettömällä sähköfillarilla tai sähköpotkulaudalla.

• Anonyymi

Ei siinä mitään jos joku oikeasti tykkää ajaa tuollaisilla. Kuulostaa vaan todella huvittavalta kun te puhutte moposta "saastuttavana ja haisevana" ihankuin jotain mopoa haluavaa 14-vuotiasta kiinnostaa. Se nyt on vaan totuus että 25kmh potkulaudalla köröttely on perseestä verrattuna mopoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä mitään jos joku oikeasti tykkää ajaa tuollaisilla. Kuulostaa vaan todella huvittavalta kun te puhutte moposta "saastuttavana ja haisevana" ihankuin jotain mopoa haluavaa 14-vuotiasta kiinnostaa. Se nyt on vaan totuus että 25kmh potkulaudalla köröttely on perseestä verrattuna mopoon.

No osta sitten joku laitonta vauhtia kulkeva potkulauta? Boosted Rev menee 40 km/h. Yhtä laiton se viritetty mopokin on!

• Anonyymi

Mopolla ajaminen on ihan erilaista kuin kyydissä oleminen kun on itse kontrollissa ajamisesta, niin ei pitäisi pelottaa. Korkeintaan tuntuu jännältä ekoilla kerroilla.

• Anonyymi

Mopojen ääntä vihaa kaikki ja autojen seassa ajaminen on hengenvaarallista. Kaveri halvaantui mopokolarissa vyötäröstä alaspäin! En suosittele..

• Anonyymi

Jos tulee kakki pöksyyn niin on syytä pysyä kotona!

• Anonyymi

kokeilet jotakin mopoa,kuskina on paljo helpompaa ja itteäki pelottaa matkustaa vaikka peeveellä keulinki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      74
      1004
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe