Rantaralli

Anonyymi

Ralliin aikaa kaksi viikkoa ja paljon on perinteisiä paikkoja, valinnan vaikeus vaan, mihin menee, kun kaikki pätkät ajetaan poikkeuksellisesti vain kerran.

39

1130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ek3

    • Anonyymi

      Lopussa ei oikeen oo mitään, alkupäivän pätkistä joku valittava. Varmaankin ek3 kun ei ek1 sisällä paikkoja näin päin.

    • Anonyymi

      Ek1 Nimenomaan. Se vain että kumpaan siellä.

      • Anonyymi

        Eiköhän se ylös vasen tuu merkillä ku hisse tötterö kisa kuitenkin. Kakkosella vois maalipään kirraava oikee toimii jos ei liian raskas keli. Kolmosella vanha Hagströmin paikka on hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ylös vasen tuu merkillä ku hisse tötterö kisa kuitenkin. Kakkosella vois maalipään kirraava oikee toimii jos ei liian raskas keli. Kolmosella vanha Hagströmin paikka on hyvä.

        Mites heikolan ”risteys”.. taas merkillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ylös vasen tuu merkillä ku hisse tötterö kisa kuitenkin. Kakkosella vois maalipään kirraava oikee toimii jos ei liian raskas keli. Kolmosella vanha Hagströmin paikka on hyvä.

        Kakkosen maali on aika pyöreä.


    • Anonyymi

      Mites kolmosen maalin pelto?

      • Anonyymi

        Saanut liikaa julkisuutta, ei toimi, huomiolla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saanut liikaa julkisuutta, ei toimi, huomiolla?

        Ei oo merkillä.


    • Anonyymi

      Ihan "ookoo" määrä saadaan autokuntiakin reitille! Ainakin enemmän kuin määd croc spektaakkeliin.

    • Anonyymi

      Kyl valinnan vaikeus tulee olemaan.

    • Anonyymi

      Millanen se Hagströmin paikka on?

    • Anonyymi

      Mikä vois olla ennakkoon kisan paikka? Toki asiat muuttuu kun reitin ajaa läpi. Mut näillä näkymin?

      • Anonyymi

        jos et yhdestäkään edellisestä kommmentista löydä "paikkaa" niin suosittelen meneen ekaan risteykseen tai jäämään kotiin


    • Anonyymi

      Kakkosen maalipää voi toimia jos kuiva keli.2 vuotta sitten ei toiminut oli sadetta.

      • Anonyymi

        Mites hakkuu mahtaa vaikuttaa? Pääseekö porukka oleen piilosa sisäkurvissa.


    • Anonyymi

      Mihinkäs loppulenkille? Samaa vanhaa mut paikat voi yllättää lopussa.

    • Anonyymi

      3 maalissa paali.

    • Anonyymi

      Sulkuaikoja?

      • Anonyymi

        EK 1 suljetaan 8.45
        EK 2 suljetaan 9.20
        EK.3 suljetaan 9.55

        Ek 6 suljetaan 13.20


    • Anonyymi

      Mihin kaljahattu menee?

      • Anonyymi

        Ek3


    • Anonyymi

      Mites 3 tää kiva oikea-vasen yhdistelmä. 2017 meni yks nurin. Toimiiko tänävuonna?

    • Anonyymi

      Aika outo tuo viimeinen erikoiskoe. Onko mahdollisesti jokin ennen ajamaton, onko mitään katseltavia paikkoja.

      • Anonyymi

        Hiukan eri muodossa kuin perinteinen vanha pätkä.... Mahdollisia paikkoja 2 1 paikka missä ehkä pikku töksyjä


      • Anonyymi

        Samassa muodossa ajettiin 2016 eli ei niin outo kuitenkaan


    • Anonyymi

      Mites se kolmosen toisen risteyksen jälkeen tiukka oikea? Voisikos se toimia?

      • Anonyymi

        Sitten siellä on yksi mutka kun toimi n. 7 vuotta sitten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten siellä on yksi mutka kun toimi n. 7 vuotta sitten...

        Jaa se mis citroen kaato??


    • Anonyymi

      Seijaisissa on pari jokeria

      • Anonyymi

        Seijainen ja jokeri ei jotenkin kuulosta järkevältä, kun pätkä ajettu 1001 kertaa.


    • Anonyymi

      Kakkosen maali!

      • Anonyymi

        Ei toimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi

        Mites ne alun asvaltti mutkat sateella, onko niissä ollu aikaisemmin mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites ne alun asvaltti mutkat sateella, onko niissä ollu aikaisemmin mitään?

        Meinaat lähtölavan jälkeistä kirraavaa oikeeta?


    • Anonyymi

      Jos en olisi viivalla, olisin pakalla. Nelosen linjavika kiinnostaa!!

    • Anonyymi

      Kolmosella tavataan :)

      • Anonyymi

        Maalisa?


    • Anonyymi

      Harvinaisen vähän tapahtumia,aika reilusti merkattu kuskit pitää, runkispedet ei.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      463
    Aihe