Hei. Minulla olisi melko tuoreita havuja joista olen suunnitellut koristeita, onko nyt liian aikaista tehdä niitä? Nyt alkaa olla yöpakkasia, joten säilyisikö ulkona? Ja mihin aikaan olette itse ripustelleet? Olen itse aika joulu intoilija, joten havukoristeet saattavat olla esillä jo joulukuun alussa. Onko se liian aikaista ja voiko ne pitää paikoillaan kevääseen asti? Ja viimeinen kysymys onko mitään mahdollisuuksia saada niitä säilytettyä ensi vuoteen? Sori kun tuli näin paljon kysymyksiä, pahoittelen.
Havukoristeet
Anonyymi
1
105
Vastaukset
- Anonyymi
ensi vuoteen, siis yli vuodenvaihteen.. varmaankin. ulkona ne parhaiten just säilyykin. Keväällä saattaa olla neulaset melko vähissä, eli muistuttavat lähinnä luutaa. Metsät on havuja täynnä, eikun uutta vaan tekemään, kun vanha menee huonoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.896029- 1723682
- 533219
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2122216- 351961
- 351897
- 461833
- 591740
- 191713
- 201661