Otavan kirjasäätiön apurahat

Anonyymi

Kuinkahan vaikea sieltä on saada mitään? Suosivatko omia vanhoja tuttujaan, tms?

8

751

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oman kustantamon kirjailijoille tarkoitettuja mitä olen katsonut saaneiden listoja.

• Anonyymi

En löytänyt sivuilta saaneiden listoja eri vuosilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En löytänyt sivuilta saaneiden listoja eri vuosilta.

Silloin kun itse hain, niin jostain löytyi lista saaneista. Siellä oli Otavan kääntäjiä ja kirjailijoita enimmäkseen, kun googlasin nimiä. Kaikkia nimiä en kyllä katsonut.

• Anonyymi

Entä jos ei ole julkaisuja mutta on menestynyt kustantamon kilpailussa? Mietin vaan heitä, jotka palkitaan rikoskilpailussa. Onko heidän mahdollista saada apurahaa?

• Anonyymi

Uskoisin, että sitten voi saada.

• Anonyymi

Otavan Kirjasäätiöltä on käytännössä mahdotonta saada apurahaa, eivätkä he edes julkaise listaa saajista missään. Lieneekö siksi, että saajat ovat ennen kaikkea otavalaisia? Itse olen kaupallisella kustantamolla julkaissut kirjailija, enkä ole koskaan saanut Otavalta apurahaa. Olen jo alkanut epäilemään myöntävätkö he edes mitään. Miksi ihmeessä salailu saajista?

• Anonyymi

Tubettajan käsikirja (Otava 2017). "Tämän kirjan tekemistä ovat tukeneet Otavan kirjasäätiö ja Suomen tietokirjailijat ry"

Tuskin kyse on kahvista... veikkaan apurahaa.

• Anonyymi

Ei säätiöllä ole mitään velvollisuuksia kertoa julkisesti kenelle rahoja on myönnetty, joten ei se mitään salailua ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      167
      2763
    2. 84
      1197
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      239
      1047
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      996
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      83
      888
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      89
      732
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      103
      642
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      53
      608
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      562
    10. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      98
      541
    Aihe