Kuinkahan vaikea sieltä on saada mitään? Suosivatko omia vanhoja tuttujaan, tms?
Otavan kirjasäätiön apurahat
8
412
Vastaukset
- Anonyymi
Oman kustantamon kirjailijoille tarkoitettuja mitä olen katsonut saaneiden listoja.
- Anonyymi
En löytänyt sivuilta saaneiden listoja eri vuosilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En löytänyt sivuilta saaneiden listoja eri vuosilta.
Silloin kun itse hain, niin jostain löytyi lista saaneista. Siellä oli Otavan kääntäjiä ja kirjailijoita enimmäkseen, kun googlasin nimiä. Kaikkia nimiä en kyllä katsonut.
- Anonyymi
Entä jos ei ole julkaisuja mutta on menestynyt kustantamon kilpailussa? Mietin vaan heitä, jotka palkitaan rikoskilpailussa. Onko heidän mahdollista saada apurahaa?
- Anonyymi
Uskoisin, että sitten voi saada.
- Anonyymi
Otavan Kirjasäätiöltä on käytännössä mahdotonta saada apurahaa, eivätkä he edes julkaise listaa saajista missään. Lieneekö siksi, että saajat ovat ennen kaikkea otavalaisia? Itse olen kaupallisella kustantamolla julkaissut kirjailija, enkä ole koskaan saanut Otavalta apurahaa. Olen jo alkanut epäilemään myöntävätkö he edes mitään. Miksi ihmeessä salailu saajista?
- Anonyymi
Tubettajan käsikirja (Otava 2017). "Tämän kirjan tekemistä ovat tukeneet Otavan kirjasäätiö ja Suomen tietokirjailijat ry"
Tuskin kyse on kahvista... veikkaan apurahaa. - Anonyymi
Ei säätiöllä ole mitään velvollisuuksia kertoa julkisesti kenelle rahoja on myönnetty, joten ei se mitään salailua ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368662Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1671242Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17896Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657