Kuinkahan vaikea sieltä on saada mitään? Suosivatko omia vanhoja tuttujaan, tms?
Otavan kirjasäätiön apurahat
8
608
Vastaukset
- Anonyymi
Oman kustantamon kirjailijoille tarkoitettuja mitä olen katsonut saaneiden listoja.
- Anonyymi
En löytänyt sivuilta saaneiden listoja eri vuosilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En löytänyt sivuilta saaneiden listoja eri vuosilta.
Silloin kun itse hain, niin jostain löytyi lista saaneista. Siellä oli Otavan kääntäjiä ja kirjailijoita enimmäkseen, kun googlasin nimiä. Kaikkia nimiä en kyllä katsonut.
- Anonyymi
Entä jos ei ole julkaisuja mutta on menestynyt kustantamon kilpailussa? Mietin vaan heitä, jotka palkitaan rikoskilpailussa. Onko heidän mahdollista saada apurahaa?
- Anonyymi
Uskoisin, että sitten voi saada.
- Anonyymi
Otavan Kirjasäätiöltä on käytännössä mahdotonta saada apurahaa, eivätkä he edes julkaise listaa saajista missään. Lieneekö siksi, että saajat ovat ennen kaikkea otavalaisia? Itse olen kaupallisella kustantamolla julkaissut kirjailija, enkä ole koskaan saanut Otavalta apurahaa. Olen jo alkanut epäilemään myöntävätkö he edes mitään. Miksi ihmeessä salailu saajista?
- Anonyymi
Tubettajan käsikirja (Otava 2017). "Tämän kirjan tekemistä ovat tukeneet Otavan kirjasäätiö ja Suomen tietokirjailijat ry"
Tuskin kyse on kahvista... veikkaan apurahaa. - Anonyymi
Ei säätiöllä ole mitään velvollisuuksia kertoa julkisesti kenelle rahoja on myönnetty, joten ei se mitään salailua ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 413436
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352938Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1412809SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.682286Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411772Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.831458Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai651036- 511016
- 75954
Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois3827