Kuinkahan vaikea sieltä on saada mitään? Suosivatko omia vanhoja tuttujaan, tms?
Otavan kirjasäätiön apurahat
8
695
Vastaukset
- Anonyymi
Oman kustantamon kirjailijoille tarkoitettuja mitä olen katsonut saaneiden listoja.
- Anonyymi
En löytänyt sivuilta saaneiden listoja eri vuosilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En löytänyt sivuilta saaneiden listoja eri vuosilta.
Silloin kun itse hain, niin jostain löytyi lista saaneista. Siellä oli Otavan kääntäjiä ja kirjailijoita enimmäkseen, kun googlasin nimiä. Kaikkia nimiä en kyllä katsonut.
- Anonyymi
Entä jos ei ole julkaisuja mutta on menestynyt kustantamon kilpailussa? Mietin vaan heitä, jotka palkitaan rikoskilpailussa. Onko heidän mahdollista saada apurahaa?
- Anonyymi
Uskoisin, että sitten voi saada.
- Anonyymi
Otavan Kirjasäätiöltä on käytännössä mahdotonta saada apurahaa, eivätkä he edes julkaise listaa saajista missään. Lieneekö siksi, että saajat ovat ennen kaikkea otavalaisia? Itse olen kaupallisella kustantamolla julkaissut kirjailija, enkä ole koskaan saanut Otavalta apurahaa. Olen jo alkanut epäilemään myöntävätkö he edes mitään. Miksi ihmeessä salailu saajista?
- Anonyymi
Tubettajan käsikirja (Otava 2017). "Tämän kirjan tekemistä ovat tukeneet Otavan kirjasäätiö ja Suomen tietokirjailijat ry"
Tuskin kyse on kahvista... veikkaan apurahaa. - Anonyymi
Ei säätiöllä ole mitään velvollisuuksia kertoa julkisesti kenelle rahoja on myönnetty, joten ei se mitään salailua ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163385Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833126Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772948Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362799Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582298- 491959
- 921888
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141829Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181819- 571709