heips! tapasin uskomattoman tyypin n. 2 viikkoo sitte snäpissä. meillä on nyt ollu säätöä täs jonku aikaa ja oon aika ihastunu tähän kyseiseen poikaan , paljon. mutta ongelmiaki riittää. ensinnäkään ei olla koskaan nähty tän pojankaa livenä, vaikka tarkotuksena olis. toiseks, tää jäbä on mun eksän yks hyvistä kavereista (ainaki on ollu joskus, en tiiä enää ku kuulemma mun eksä on haukkunu tätä mun säätöä seläntakana ja kiusannu), ja kolmas on se et pelkään olevani liian white trash tälle tyypille :( tuntuu että ollaan vähä eri maailmoista ja vaikka tää jätkä tunnustikin jo että tykkää musta nii pelkään et se hitaasti hiipuu pois. tää jätkä soittaa kitaraa, kuuntelee rokkia, soittaa bändissä, ja sil on paljon harrastuksia. se ei näe sen kavereita niin usein, ja muutenki erottuu joukosta tosi paljon. se ei oo niinku useimmat pojat, ja siks se vetooki muhun. mä taas; ylisosiaalinen, ei harrastuksia, viikonloppusin tykkään juopotella kavereiden kanssa joiden kans oon myös kaikki vapaa ajat. mä vaan pelkään et oon liian pinnallinen sille. kännissä oon jo kahesti (2vk sisällä) laitellu sille sekavia viestejä ja sanonu 10krt tykkääväni siitä, enkä voi puhua tästä ongelmasta sille koska pelkään et ajan sen vaan kauemmaks musta jos taas pyydän sekoilujani anteeks. silläaikaa ku se soittaa kitaraa bändikämpillä nii mä oon ryyppäämäs bileissä jossa 20 vierasta jätkää istuu mun olohuoneessa... tuntuu et annan sille itestäni sellasen kuvan että oon täys bimbo ja sekoilen ja biletän vaa enkä tee mitää muuta. pelkään vaan ku oon aiemminki sössiny nää jutut et se käy taas!!
MUISTAKAA; en oo aikomas puhua sille tästä asiasta. en haluu kokoajan jankuttaa itestäni ja pyydellä anteeks mut pelkään NIIIN helvetisti et sen kiinnostus lopahtaa. oon kirjottanu tätä viestiä yli 15 minuuttia nii olis tosimukavaa jos joku pian jo vastais. kaikki neuvot käy!!
oonko liian pinnallinen? ÄKKIÄ APUA!
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostat aika, tai no joo. Haet jotain mitä et oikeasti tarvi.
Katso Kirjoitus - Totuus miksi musta mies viehättää.
Siellä voisi olla sulle jotain ajateltavaa - Anonyymi
Pelkäät, että näytät whitetrash bimbolta mutta etkö vähän ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915