Silloin tällöin näkee erilaisia osto ilmoituksia,joissa mainsotetaan:"Ostamme kultaa ja hopeaa."Miten luotettavia tälläiset firmat ovat? Eikös se yksikin firma,joka paljon mainosti mm.tv:sä sellaista pussia,jossa postittaa myytäväksi tarkoitetut korut ja rahat olisi saanut omalle pankkitilille,mennyt konkkaan vai joutuko muutoin lopettamaan toimintansa ja mitä tapahtuu koruissa oleville korukiville timantteille.
Vanhojen korujen hyötykäyttö
1
214
Vastaukset
Onhan noita ostotarjoajia. En kyllä itse halua käyttää mitään postifirmaa, oli sitten luotettava tai ei.
Joskus ostajat kiertelevät paikkakunnilla ja ilmoittavat etukäteen lehdessä ajankohdan, milloin ovat tulossa johonkin liikkeeseen.
Liikkeet ilmoittavat omilla nettisivuillaan romukullan ja romuhopean kulloisenkin grammahinnan. Timanteilla ja korukivillä ei tiettävästi ole tässä kohden mitään arvoa, ne irrotetaan ja annetaan takaisin. (on sitten toinen juttu, mitä niillä itse enää tekee)
Minusta luotettavin on K A Rasmussen Helsingissä. Olen kerran asioinut siellä ja silloin ainakin hintavertailu antoi sieltä parhaan hinnan. Hinnathan vaihtelevat, joskus ne ovat korkeammalla, joskus alemmalla, kannattaa vähän seurata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263398
- 771660
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa811171Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1531114- 45961
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52937Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe178895- 61892
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139785