Aihe

Missä paikoissa ootte runkannut

Anonyymi

Kertokaa missä paikoissa ootte runkannut pihalla itse puistossa uimarannalla koulun portailla kesällä oon ite 14v

6

193

Vastaukset

• Pari kertaa metsässä, eka kerta oli syksyllä, nojasin semmosta kivee vasten ja runkkasin. Ihana tunne oli enkä osannu ees pelätä et joku näkis.
      Toisen kerran samassa metsässä, mutta talvella päätin sit mennä semmosen kallion päälle, 5 minuuttia etin hyvää paikkaa ja olin jo aika turhautunu. Xd Sitte vaa farkuista vetskari auki ja hommiin. No sitte minuutti sen jälkee ku olin lauennu, sinne tulee joku tyttö äitinsä kanssa ottamaa jotai kuvia. En usko et ne näki mitää mut... :D

• Ite metäs. On muute iha paras tunne kanttii kokeilla

• tämmönen lista täsä näi: oma huone, koulu, pukuhuone, terassi, suihku, anttila, porin teatteri, prisma, hong kong, lihatiski, vessa, eteinen, sauna, puisto, talon katolla, vesitorni, luokkahuone, kokous, työpaikka, metsä, särkänniemi, funpark, mylly, seppälä vaatekauppa, päiväkoti, hammashoitola, uimahalli, koulun kevät juhla, kirkon penkki, kellari, vintti, kaverin luona, mummola, kesämökki, bussi, taksi, ajaessa mopolla, kouluruokala, työhaastattelu, parveke, eskari, kodisjoki, santun grilli, ruumisarkku, hautajaisissa, konfimaatio, hautausmaa, takapiha, hotelli, puiston penkki, hoplop, mehukattiareena, autossa, iron maiden keikka, baari, postiauto, naapurin vessa, autotalli, lentokone, laivalla, rauma sali, joulurauhan julistuksessa, lukula, kiinalainen ravintola , kaapissa, vanhainkoti, lääkäri vastaanotto.

• metsissä, uimarannalla, pukukopeissa, jalkakäytävällä autotien vieressä kävellessä, koulussa, bussissa, kauppakeskusten vessoissa

• Ite muijana kysyn et kiihottaako teitä jos joku sattuiski näkemään, saaks se teijän olon jotenki halukkaammaks ;)

• Kyllä kiihottaa, myös ajatus siitä et joku liittyis mukaa :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Stefan Therman monimiljonääri?

Jotkut väittävät että on, toisten mielestä pelkkä velka-elvis jolle kohta käy köpelösti. Mikä on totuus?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      5189
    2. Maisa tahtoo Mikon kanssa yhteisen lapsen

On kuitenkin kiire sillä sairaus voi paheta ja se kaataisi vauvahaaveet: "Lentoemäntänä työskentelevä mediapersoona Maisa Torppa, 29, kertoo tuoreess
      46
      3862
    3. Maisuliini vongannut vieraalta mieheltä

Käsi pystyyn kenelle tuli yllärinä: https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-taas-suhdeskandaalissa-Yritti-iskea-kaasonsa-miehen-ystavat-hylkasivat
      228
      2854
    4. Turun seudulla löydetty ensimmäiset uudelleen koronaan sairastuneet

Taitaa rokotukset mennä hukkaan, kun ei tulekaan immuniteettiä. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5039e73d-b54b-4edd-a962-a3c841d846d7
      Maailman menoa
      43
      1892