Onko kellään muulla käynyt niin, että gynekologi (konenut ammattilainen, ei siis mikään aloittelija) ei saanut kierukkaa asennettua? Olen jotenkin tosi ihmeissäni, mikä alapäässäni vialla, kun ei kierukka mennyt sisään. Sain lähetteen naistentaudeille sairaalaan, että siellä asennetaan. Olen alateitse synnyttänyt, kipua en juuri tuntenut asennuksen yhteydessä ja ultratessa kaikki näytti olevan ok. Ja ikä 40. Totta kai tässä tulee mietittyä syövät sun muut vaivat, mutta ei auta kuin odotella.. Muita kohtalotovereita?
Vastaukset 1
- Anonyymi
Vaikka olisi kyseessä kokenut ammattilainen, ei hänkään välttämättä pysty joka kerta kierukkaa asentamaan. Voi olla ihan jokin rakenteellinen juttu, että se kierukka ei vain mennyt oikein paikoilleen. Vaikka olet synnyttänyt, ei se välttämättä tarkoita että paikat olisivat sen kummemmin "avoimemmat", että se kierukka menisi automaattisesti helpommin paikoilleen. Ei ehkä kannata vielä stressata syövästä tai vastaavista. Olisi varmasti ultrassa näkynyt jos siellä jotakin sellaista olisi, luulisi syöpäkasvaimen näkyvän. Kyllä lääkäri olisi maininnut jos olisi jotain sellaista syytä, miksi asennus ei onnistunut. Tsemppiä, rauhassa odottelet kutsua uuteen asennukseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3021239Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3091193Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 88931
- 106909
- 101889
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14618- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577