En tiedä kuinka tosissani olen fantasiani kanssa, mutta usein tyydyttäessäni itseäni kuvittelen vanhemman setämiehen hyväksikäyttämään minua. Ei suudelmia, vain sitä itseään. Kostun ajatuksesta, että saisin antaa pilluni vanhemman ja ehkä vähän vatsakkaankin miehen käsittelyyn.
-N30
Fantasia setämiehestä
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistäs olet?
- Anonyymi
Kuinka tosissasi olet? 55v hiukan vatsakas ukm kanssa huomenillalla treffit sopivalla maantielevikkeellä, tulet sinne autooni käytettäväksi, panen ensin suuhun yhden satsin, seuraava setti valuvaan pilluusi, lopuksi kruunaisin käytetyksi tulemisen tunteesi työntymällä ja purkautumalla kireään peppuusi. Olisko riittävän käytetty olo poistuessasi autostani ja ajellessasi vanhemman miehen spermaa valuen kotiisi? Tuollaisen setin vuoksi voisin ajaa vaikka satoja kilsoja! Kiihottaako laitanko sp osoitteeni sulle?
Ei vittu näitä itsensä kauppaajia!
Tuohan on ihan normaalia! =) Siinä missä useat miehetkin tykkää hiukka nuoremmista naisista! ;) Näin se menee! =)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens162819Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1092610- 1782492
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1702168Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241674Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581139- 84888
- 45797
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15752Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll152750