Kerrotiin , että pitää ottaa kuvia joissa näkyy karvan kasvua, mä sheivaan parin päivän välein, niin montako päivää pitää olla sheivaamatta?
Sain lähetteen kasvojen karvan poistoon
3
130
Vastaukset
- Anonyymi
Näköjään homma on ulkoistettu nyt potilaalle. Omana aikanani sairaalan valokuvaaja otti nuo kuvat.
Riippuu pitkälti siitä kuinka nopea karvankasvusi on ja kuinka tarkan kuvan pystyt ottamaan. Kuvasta pitäisi nähdä karvojen väri ja kasvualueet. Anna siis sängen kasvaa niin kauan kuin pystyt.
Laserointia ennen pitää ajella karvat mahdollisimman tarkkaan. Helpointa on hoitaa se itse, ettei hoitajan tarvitse ajella kertakäyttöhöylällä kuiviltaan.- Anonyymi
Minulla on vain puhelin jolla voin ottaa kuvia.
Alkuperäinen kirjoittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vain puhelin jolla voin ottaa kuvia.
Alkuperäinen kirjoittajaPitäiskö ottaa kuvat jossain valokuva liikkeessä?
Alkuperäinen kirjoittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152608- 842251
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651770- 561757
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1211319
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571234