Kerrotiin , että pitää ottaa kuvia joissa näkyy karvan kasvua, mä sheivaan parin päivän välein, niin montako päivää pitää olla sheivaamatta?
Sain lähetteen kasvojen karvan poistoon
3
143
Vastaukset
- Anonyymi
Näköjään homma on ulkoistettu nyt potilaalle. Omana aikanani sairaalan valokuvaaja otti nuo kuvat.
Riippuu pitkälti siitä kuinka nopea karvankasvusi on ja kuinka tarkan kuvan pystyt ottamaan. Kuvasta pitäisi nähdä karvojen väri ja kasvualueet. Anna siis sängen kasvaa niin kauan kuin pystyt.
Laserointia ennen pitää ajella karvat mahdollisimman tarkkaan. Helpointa on hoitaa se itse, ettei hoitajan tarvitse ajella kertakäyttöhöylällä kuiviltaan.- Anonyymi
Minulla on vain puhelin jolla voin ottaa kuvia.
Alkuperäinen kirjoittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vain puhelin jolla voin ottaa kuvia.
Alkuperäinen kirjoittajaPitäiskö ottaa kuvat jossain valokuva liikkeessä?
Alkuperäinen kirjoittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun654673KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1653587- 1653037
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?653015Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492744- 241933
- 241841
- 301656
- 1741640
- 421352