Noita keikkalaisia kirjaimia olemme toki kuulleet käytettävän meistä.
Niiden käyttö naisiin koetaan sovinismiksi.
Sanontoja käytetään yleisesti laumaeläimistä joita ihmisetkin ovat.
Yläluokan albha- uroksiin luetaan kuuluviksi eliitti, heidän poliittiset rakkikoiransa sekä heitä rahoittavien valtasukujen edustajat.
He valitsevat naisensa aina omaan piiriinsä kuuluvalta; eivät koskaan alemmasta luokasta. Toki on poikkeuksia mutta ne ovat skandaaleita.
Beta- uroksia ovat edellämainittujen hännysteliijät; kaiken maailman turhat julkkikset, huippu- uheilijat yms. turhakkeet. Myös hyvinmenestyvät julkkis- yrittäjät kuuluvat tähän luokkaan. He valitsevat puolisoikseen yleensä botox- bimboja.
Gamma- uroksiin katson kuuluviksi kaikki normaalit työtätekevät miehet. He taistelevat kaltaisistaan normaaleista naisista. Nämä taasen haaveilevat pääsevänsä naimaan ylempään luokkaan.
Delta- uroksiin kuuluvat lihavat, köyhät työttömät, vammaiset, sekä maahanmuuttaneet värilliset. Näillekin löytyy ottajansa saman tason naisista.
Korostan että linjanvetoni on hyvin väljä enkä sillä haluaisi suututtaa ketään joka arvioi itsensä korkeammalle. Sen voi tehdä mielessään.
Jotta vaatimus että kirjoituksen aiheen olisi koskettava Pattayaa heitän tähän että valtaosa Pattaylla asustelevista ja siellä lomailevista kuuluu pääosin gamma- uroksiin.
Alpha, beta, gamma, delta- urokset.
14
<50
Vastaukset 14
- Anonyymi
Ymmärretty, Deltaurokset eli Pattayan rakkaat hakeutuvat värillisten thaimaalaisten Gammanaaraiden seuraan, koska muuten joutuvat taistelemaan itsensä vertaisista ainaisesti jääden kakkoseksi, joten Gammanaaraan vuokraus ainoa vaihtoehto.
- Anonyymi
No mutta no voi voi, sieltäkö ensimmäinen Deltauros piipittämään ryhtyi.
Mihin väliin se Alffaurosheterovajakki sijoittuu? - Anonyymi
Olen itsekin sitä mieltä, että Pattayan Alffauros ei kuulu aloittajan määrittelemään Alpha-ryhmään, vaan typeryksien ryhmään, kiitos että vahvistit mielipiteeni.
- Anonyymi
Senssukka.
- Anonyymi
NumBalli.
- Anonyymi
Sallittaneen ihmettely 2010 tarinointiin, joita on tullut luettua.
Hän kertoi tuossa tehneensä kolme lasta ensimmäisen vaimonsa kanssa ja on ylpeäetäkasvatustoimistaan, mutta on ollut naimisissa myös toisen exvaimon kanssa ja vielä muuttaneensa thaimaahan tyttären ollessa runsaasti alaikäinen.
Kertoi erotessaan toisestaan muuttaneensa lastensa läheisyyteen.
Avoin kysymys, miten tuo lastenkasvatus ja muutto kolmen lapsen äidinluota lasten läheisyyteen toisesta vaimosta erotessaan.
Ainaakaan kerta ei ole 2010 pullisteluissaan maininnut, että toisen vaimonsa kanssa avioliittoa viettäessään olisi ensimmäisen vaimon lapsia huomioinut.
Summasummaarum, bablaa kuten haaveilluusiorakennustyömaa ja tuulettuminen aamuisin chopperilla, jutut muuttuu ja onhan tuo nyt hieman outoa, että armeija-aika ja toriparkit noin voimakkaasti on jämähtänyt viiskymppisen mieleen.- Anonyymi
Lerpsei hommaa sellainen taulu johon voit nastoilla kiinnittää minun kuvan ja siitä vetelet sitten punaisilla langoilla siltoja vaimojeni ja lasteni kuviin niin voit siinä sitten hahmottaa ja pähkäillä kokonaisuuksia sekä aikajanoja.
Minulla on erinomainen muisti. Vähän liiankin hyvä toisinaan. Muistan nuoruusvuodet varsin hyvin. Silloin kaikki oli uutta ja ihmeellistä. Mainitse vielä siitä "villistä kesästäni" että tyttösiä kaatui jotakin 25-40 sinä kesänä. Putosin laskuista jossakin välissä. Poikasiakin kaatui sinä kesänä ainakin kymmenen, mutta ne kaatui nyrkillä.
Kehaisenpa taas että en ole koskaan hävinnyt katutappelua. Kaksi kertaa olen antanut säälistä armoa enkä ole lyönyt hyökkääjää takaisin. Kerran juoksin karkuun kun tyrmätyn toistakymmentä astaloilla varustettua kaveria torilla ei arvostanut tekoani. Heppu tuli luokseni pomppien kuin nyrkkeilijä ja kerkesi sanoa että "ooksä joku kov..." kun kopsahti ja hän päätti sitten katsella taivasta mukulakivellä puolitajuttomana.
Reissattiin yhdessä paljon silloin viime vuosikymmenellä lasteni ja jälkimmäisen exäni kanssa. Veneellä ja asuntoautoilla lähinnä. Niistä lapset tykkäsi. Rikkaan appiukon hienolla mersun matkailuautolla käytiin Välimerta myöten ja myös muun muassa Nordkappissa.
Lapseni tapailevat jälkimmäistä exääni edelleen joka on ihan oikea multimiljonääri nykyisin perinnön ansiosta ja ajelee kuulema arkisin Meban 560 hybridillä.
Minulla on ollut monenlaisia prätkiä vuokralla supersporteista japsichoppereihin Thaimaassa. Olen vuokrannut Pattayalta, Bangkokista, Cha amista (surkea valikoima ja ikivanhoja vehkeitä) Chiang Maista, NangRongista (pikkukaupungista löytyi jopa Hayabusakin vuokralle) Hua Hinista (ei löydy tarpeeksi isoa pyörää viissataset on homppeleille), Buriramista ja muutamasta muusta kaupungista.
Kehumislinjalla kun jatketaan niin en ole koskaan kaatunut prätkällä ja ainoasta auto- onnettomuudestani on 18 vuotta aikaa ja se tapahtui Suomessa silloisilla kotinurkilla.
Ducatini ostopäätökseen vaikutti sekin kun Pattayalla tutun vuokraamon pitäjä vaihtui ja hän alkoi määräilemään minua että minun olisi pitänyt päivittää hänelle reittisuunnitelma jos poistun kaupungin alueelta.
Toivottavasti sait taas materiaalia minusta kertoviin analyyseihin ja saat kenties väitöskirjankin aikaiseksi jonakin päivänä. Miten tyhjää elämäsi olisikaan ilman minua, nazia ja muutamaa muuta nimimerkkiä?
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lerpsei hommaa sellainen taulu johon voit nastoilla kiinnittää minun kuvan ja siitä vetelet sitten punaisilla langoilla siltoja vaimojeni ja lasteni kuviin niin voit siinä sitten hahmottaa ja pähkäillä kokonaisuuksia sekä aikajanoja.
Minulla on erinomainen muisti. Vähän liiankin hyvä toisinaan. Muistan nuoruusvuodet varsin hyvin. Silloin kaikki oli uutta ja ihmeellistä. Mainitse vielä siitä "villistä kesästäni" että tyttösiä kaatui jotakin 25-40 sinä kesänä. Putosin laskuista jossakin välissä. Poikasiakin kaatui sinä kesänä ainakin kymmenen, mutta ne kaatui nyrkillä.
Kehaisenpa taas että en ole koskaan hävinnyt katutappelua. Kaksi kertaa olen antanut säälistä armoa enkä ole lyönyt hyökkääjää takaisin. Kerran juoksin karkuun kun tyrmätyn toistakymmentä astaloilla varustettua kaveria torilla ei arvostanut tekoani. Heppu tuli luokseni pomppien kuin nyrkkeilijä ja kerkesi sanoa että "ooksä joku kov..." kun kopsahti ja hän päätti sitten katsella taivasta mukulakivellä puolitajuttomana.
Reissattiin yhdessä paljon silloin viime vuosikymmenellä lasteni ja jälkimmäisen exäni kanssa. Veneellä ja asuntoautoilla lähinnä. Niistä lapset tykkäsi. Rikkaan appiukon hienolla mersun matkailuautolla käytiin Välimerta myöten ja myös muun muassa Nordkappissa.
Lapseni tapailevat jälkimmäistä exääni edelleen joka on ihan oikea multimiljonääri nykyisin perinnön ansiosta ja ajelee kuulema arkisin Meban 560 hybridillä.
Minulla on ollut monenlaisia prätkiä vuokralla supersporteista japsichoppereihin Thaimaassa. Olen vuokrannut Pattayalta, Bangkokista, Cha amista (surkea valikoima ja ikivanhoja vehkeitä) Chiang Maista, NangRongista (pikkukaupungista löytyi jopa Hayabusakin vuokralle) Hua Hinista (ei löydy tarpeeksi isoa pyörää viissataset on homppeleille), Buriramista ja muutamasta muusta kaupungista.
Kehumislinjalla kun jatketaan niin en ole koskaan kaatunut prätkällä ja ainoasta auto- onnettomuudestani on 18 vuotta aikaa ja se tapahtui Suomessa silloisilla kotinurkilla.
Ducatini ostopäätökseen vaikutti sekin kun Pattayalla tutun vuokraamon pitäjä vaihtui ja hän alkoi määräilemään minua että minun olisi pitänyt päivittää hänelle reittisuunnitelma jos poistun kaupungin alueelta.
Toivottavasti sait taas materiaalia minusta kertoviin analyyseihin ja saat kenties väitöskirjankin aikaiseksi jonakin päivänä. Miten tyhjää elämäsi olisikaan ilman minua, nazia ja muutamaa muuta nimimerkkiä?
T 2010Mukava lukea kirjoituksiasi, ne antavat enemmän ymmärrystä minkälainen henkilö on itseänsä täynnä oleva täydellinen.
- Anonyymi
On taas ballisenssulla ihmettelemistä koko loppuviikoksi.
- Anonyymi
Kommentoin keskustelua lyhyesti jos sallitaan.
Nazille ensiksi keskustelua aikaansaaneesta aloituksesta kiitos.
2010 on keskusteluun kirjoittanut pitkiä ja seikkaperäisiä kommentteja, joista kiitos. Näistä, kuten aiemmin kirjoittamistaan, paistaa läpi Eletty elämä.
En ehkä osaisi itse olla ylpeä katutappeluista hänen laillaan. Olen nähnyt kuinka paljon pahaa vain yksi nyrkin isku, siis vain yksi, voi aiheuttaa "katutappeluissa". Yhdeltä nuorelta meni näkö toisesta silmästään. Toinen kaatuessaan sai aivovamman jonka johdosta jo nuorena pääsi "työttömyyskyvyttömyyseläkkeelle". Monen oikeudessa tuomion saaneiden elämään ja urakehitykseen ovat typerät nuoruuden toilailut vaikuttaneet turhankin negatiivisesti.
"Sensein" kommentointi yleensäkin, ja etenkin 2010:n perässä roikkuminen on hämmentävää. Katkeruus ja kateus, mikä riveistään sekä niiden väleistä paistaa, on suorastaan mykistävän häikäisevää! Hyvin usein tulee mieleen, että eihän kyseessä voi olla oikea Sensei tai edes mies. Ehkä hän oikeasti onkin vain petetty ja jätetty nainen?- Anonyymi
Kun EM-tason raskaan sarjan kamppailulajin jossa tapahtuu tyrmäyksiä, jopa kouluttaja on ylpeä katutappeluistaan, on kyseessä kamppailulajien edustajien häpeäpilkku.
Mies on ollut sairas päästään jo nuoruudestaan ja ainavaan pahenee, en ihmettele hänen sairastumistaan paniikkihäiriöön.
Pak-Kääläyn kommentit ei asiaa muuksi muuta.
2010 kirjoitukset on narsistien ennätys, jotka saa esille varsin pienellä härnäämisellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun EM-tason raskaan sarjan kamppailulajin jossa tapahtuu tyrmäyksiä, jopa kouluttaja on ylpeä katutappeluistaan, on kyseessä kamppailulajien edustajien häpeäpilkku.
Mies on ollut sairas päästään jo nuoruudestaan ja ainavaan pahenee, en ihmettele hänen sairastumistaan paniikkihäiriöön.
Pak-Kääläyn kommentit ei asiaa muuksi muuta.
2010 kirjoitukset on narsistien ennätys, jotka saa esille varsin pienellä härnäämisellä.Tässä asiaan vihkiytymättömille tietoa hieman aiheesta, että EM-tason Thaiboxari on vielä 50 täytettyään ylpeä katutappeluistaan.
Googleen tämä:
Suomen Kendoseurojen Keskusliitto ry
EETTISET PERIAATTEET
Jos tolla katuapinalla olisi varallisuutta vetonsa toteuttamiseen, niin Pandan polvi lopulta lopettaisi toimintansa nostelemaan 200 kiloa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä asiaan vihkiytymättömille tietoa hieman aiheesta, että EM-tason Thaiboxari on vielä 50 täytettyään ylpeä katutappeluistaan.
Googleen tämä:
Suomen Kendoseurojen Keskusliitto ry
EETTISET PERIAATTEET
Jos tolla katuapinalla olisi varallisuutta vetonsa toteuttamiseen, niin Pandan polvi lopulta lopettaisi toimintansa nostelemaan 200 kiloa.Edellähän oli hieman Neiti Hulahulan arvostamaa miekkailua koskeva ja alla:
Suomen Muaythai liiton tarkoituksena on edistää ja kehittää thainyrkkeilyä Suomessa ja toimia edustamiensa thainyrkkeily-yhdistysten valtakunnallisena keskusjärjestönä kilpa-, kunto-, ja nuoriso-, sekä muuhun kamppailulajeihin liittyvässä toiminnassa. Liiton kaiken toiminnan perustana ovat liikunnan eettiset arvot ja urheilun reilun pelin periaatteet.
En löydä arvoa, jonka mukaan liikunnan eettisissä arvoissa ja reilun pelin periaatteissa kunnioitettaisiin sadan katutappelun valmentajaa ja EM-menestyjää.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va852182- 103886
- 63771
- 45767
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???20676Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha505668Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76610Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23550- 57541
- 47535