Olen naimisissa ja useamman lapsen äiti. Nuoresta jo tiedostin, että tykkään myös naisista, sillä ihastuin molempiin sukupuoliin. Löysin mieheni yläasteen jälkeen ja olimme 15v yhdessä. Olemme tässä olleet nyt mieheni kanssa on Off suhteessa ja tarkoitus oli vielä yrittää. Vaikeaksi asian tekee sillä olen ihastunut tai ehkä jopa rakastunut naispuoliseen ystävääni. Kriiseilen jotenkin tämän asian kanssa nyt hirveästi. Jotenkin tullut hirveä tarve tulla myös kaapista ulos.
Mitä teen. Lapsiakin mietin, mitä tämä kaikki tekee heille. Ainiin ja mieheni tietää tästä ihastuksesta, hän haluaisi silti yrittää vielä. Minä en. Jos olisin itsekäs menisin tämän naisen luokse, suutelisin, ottaisin selvää. Mutta samaan aikaan järki sanoo etten voi toimia näin. Mikä mua vaivaa?
Rakastunut naiseen
4
75
Vastaukset
- Anonyymi
kannattaa nyt ensin ottaa selvää mitä a ja b osapuoli itse haluaa..(jutella ja kertoa tuntemuksistaan) sitten miettiä onko se kaiken aaja oo..
- Anonyymi
Tunnet miehesi, tätä naista et tunne ja mielessäsi häneen liitettynä on jännitys, uutuudenviehätys ja romantiikka.
Ehkä niitä asioita joita olet kaivannut pitkässä suhteessa arjen keskellä.
Tämä nainen voi olla lopulta aivan tylsä tyyppi, vaikka täysin epäromanttinen törkimys sitten kuin häneen kunnolla tutustuisi.
Kehotan sinua tekemään oikein, eli kunnioittamaan avioliittolupaustasi ja etsimään se romantiikka, perhoset vatsassa olo ja intohimo omasta aviomiehestäsi.
Rakastuit häneen joten hänessä täytyy olla paljon rakastettavaa, molemmat muuttuvat ajan saatossa mutta silti pysyvät samoina ihmisinä.
Jos menitte kirkossa naimisiin teit liiton eli lupauksen Jumalalle, olette tulleet yhdeksi lihaksi eikä sitä pidä ihmisen erottaa.
Vaikka kokisitkin jotain bi-tunteita ei ole mitään syytä että niitä tarvitsisi koskaan toteuttaa, sinähän pidät miehestä.
- Anonyymi
Minä tein noin. Olin miehen kanssa naimisissa ja olen myös useamman lapsen äiti. Tulin ulos kaapista enkä enää koskaan voisi kuvitella olevani miehen kanssa. Kannattaa kertoa tunteesi tuolle naiselle ja katsoa kuinka suhtautuu. Tsemppiä. Kyllä se siitä!
- Anonyymi
Kannattaako yrittää saada muutkin toimimaan yhtä itsekkäästi ja moraalittomasti kuin sinä toimit?
Helpottaako oma syyllisyytesi jos samassa kuralätissä on muitakin ihmisiä?
Iljettää tuollainen että omat himot laitetaan lasten tarpeiden edelle, aivan tarpeetonta naisen ryhtyä naisten kanssa vehtaamaan kun miehenkin kanssa voi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000564926624h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132365Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1841485Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191209- 71940
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41877Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57792En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41732Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75642