Aikuiset lapset kapinoivat

Anonyymi

äitipuoltaan vastaan. mitä on tehtävissä?
En saisi muuttaa täällä miehen talossa mitään ilmanmiehen lupaa ja lasten. Lapset ovat erittäin ilkeitä minua kohtaan. En saisi olla mummo heidän lapsilleen kunpuhuttelen itseäni mummoksi kersoille. En saisikäyttää äiti sanaa lapsille vaikk aolen miehen aikuisten lasten äitipuoli. Olen kuin eirtetty koko perheestä vaikka tämä on oikeesti minun perhettä koska olen miehenkanssa asunut jo vuoden.
Joka asiaa mitä teen aikuiset miehenlapset käyttäytyvät lapselliseti. Eivät kunnioita minua äitinään vaan luulevat olevanminun yläpuolellani.
Hyvä kun kahvia saa keittää, mutta sitäkääneivät huoli koska on minun tekemää-
Onko kohtaloni olla näin syrjitty omassa perheessä jossa lapset käyttyvät huonosti äitipuoltaan kohtaan.
Nauravat kun sanon heitä lapsikseni ja itseäni heidän ädikseen. Olisi kiva kun saisin olla äitinä, mutta mahotonta.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se on niin että kaikkien osapuolten on vain hyväksyttävä se tosiasia, että uusi äiti tarkoittaa uutta kuria ja järjestystä. Muutenhan lapset ja miehen suku jäisivät sellaisiksi kuin ovat.

      • Anonyymi

        Kaikista paras ratkaisu on että äitipuoli muuttaa miehen lasten kotiin! Siellä on parempi ohjeistaa ja tehdä sööntöjä ja tarkkailla. JOs lapsia on useita niin viikko yhdellä lapsella ja sitten muuttaa toiseen. Mitkään seissuvihot ei auta ei ne miehenlapset niitä toeteuta.

        Sinne vaan lasten kotiin asumaan ja tarkkailemaan.


    • Anonyymi

      Miksi et kurita omia lapsiasi vaan tarvitsee toisten lapsia kurittaa?

      • Anonyymi

        Jos ex-äiti olisi kurittanut, minun ei tarvitsisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ex-äiti olisi kurittanut, minun ei tarvitsisi.

        Ei äidistä oteta eroa. Vanhemmuus säilyy. Ja kurittaminen on kielletty


    • Anonyymi

      Sinut häädetään pois ja lähtölaskenta on alkanut.

    • Anonyymi

      Hanki omia lapsia kuritettavaksi niin ei tarvitse toisten lapsia kouluttaa.

    • Anonyymi

      Tuossa selvästi mies on hakenut uutta äitiä lapsilleen kun entinen vaimo ei ole osannut hommiansa kasvattajana. Uusi äiti tekee kaikkensa jotta miehenlapset pärjäävät ja osaavat toimia elämässään ikein. Todella mahtava äitipuoli. Jaksaa huoltaa ja käskyttää.
      Mies onilmeisestikiireinen ja ex vaimo ei pysty mihinkään enää.
      Kaikki tuki uudelle idille ja tiukasti vaan teet kuin haluat kyllä ne pian alistuu ja suostuu siihen että heitä viisaampi ihminen puuttuu heidänongelmiin joita on runsaasti.

      • Anonyymi

        sE ON VAIN NIIN VAIKEAA EX-ÄIDEILLE YMMÄRTÄÄ ETTÄ UUSI Äiiti on parempi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sE ON VAIN NIIN VAIKEAA EX-ÄIDEILLE YMMÄRTÄÄ ETTÄ UUSI Äiiti on parempi!

        Ja noin ajattelee vain hyvin itsekeskeinen ihminen


    • Anonyymi

      jos miehen lapset ovat jo aikuisia ihmisiä ja eivät ole sinun omia synnyttämiäsi lapsia niin et silloin mitenkään voi olla heidän äitinsä. Älä esiinny aikuisille ihmisille heidän äitinänsä. Etenkään jos et ole heitä kasvattanut lapsesta asti. Olet miehen aikuisille lapsille vain isän uusi naisystävä ja löytö, joka tuli isänne kaveriksi asumaan vuosi sitten. Asia on täysin selvä juttu. Asuvatko nuo aikuiset yli 20-30 v ?? lapset samassa taloudessa kanssanne. Varsin erikoinen ja perin outo järjestely jos niin on. Ei ihme että ongelmia yhteiselossanne on.

      • Anonyymi

        Esim italiassa ja ranskassa on ihan normaalia että yli parikymppiset asuu vielä kotona ja niin on kyllä suomessakin. ehkä näkisit asian, jos vetäisit pääsi perseestä.


      • Anonyymi

        Kyllä minusta aikuistenki lasten pitää kunnioittaa äitipuolta vaikk aolisi heitä nuorempi. Hän on lasten isän uusi rakasa puoliso ja lapsia yläpuolella jota pitää totella. Hän käskyttää ei aikuist kersat. Kyllä mies tietää kuka on oikea ihminen kasvattamaan jo aikuisiakinl apsia.

        Äitipuoli on aina parempi kuin alkuperäinen äiti, ja siksi mies on hänet vaihtanutkin uuteen ja siihen lasten on tyytyminen, he eivät valitse sitä kenet mies äitipuoleksi heille ottaa vaan toetltava ja kunnioitettava äitipuolta. Kumma ettei äitipuoli ole auktoriteetti heille pitäisi olla.


    • Anonyymi

      Tiukasti vaan käskyttää ja vaatii. Jos mies ei auta uutta vaimoaanja puolustelee ex vaimoaan niin tiukasti vaan sanoo että jos ei sovi lähde vetää. HÄn on se joka määrää ja jos ei hyvällä niin sitten pakolla.
      Ei ole soveliasta uhmata äitipuolta joka kaikkensa tekee että jo aikuistekin lapset ovaavat kasvattaa omia lapsiaan ja huoltaa itseään. Äitpuoli näkee suuren ongelman kaikissa miehen sukulaisissa ja hyvä niin ja hän voi puuttua niihin opastamalla. Kukaanei präjää yksin.

    • Anonyymi

      Olin itse tälläisessa tilanteessa 12-vuotiaana. En todellakaan kutsunut isänisäni uutta naista mummoksi tms. Ei hän ollut minun mummoni. Onneksi isäniäiti tajusi heti asian ja uusi mies esiteltiin vain Erkkinä. Ja läheisemmät välit minulla oli tähän Erkkiin kuin tähän uuteen naiseen joka vaati itseään mammaksi kutsuttavan. Itseasiassa minä ja minun siskoni sanottiin häntä vaan lihavaksi,koska oli. Tätini taas uutena naisena on halunnut itseään kutsuttavan miehen lapsille vain etunimellä. Ja välit ovat pysyneet

      Toiseksi jos nyt isäni toisi kotiinsa uuden naisen joka haluaisi kutsua minua lapsekseen ja ryhtyä mummoksi minun lapsilleni, niin parempi pysyä kaukana. En asiaa voisi hyväksyä. Ja miksi pitäisi? Minulla on jo äiti joka on rakas.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe