Aikuiset lapset kapinoivat

Anonyymi

äitipuoltaan vastaan. mitä on tehtävissä?
En saisi muuttaa täällä miehen talossa mitään ilmanmiehen lupaa ja lasten. Lapset ovat erittäin ilkeitä minua kohtaan. En saisi olla mummo heidän lapsilleen kunpuhuttelen itseäni mummoksi kersoille. En saisikäyttää äiti sanaa lapsille vaikk aolen miehen aikuisten lasten äitipuoli. Olen kuin eirtetty koko perheestä vaikka tämä on oikeesti minun perhettä koska olen miehenkanssa asunut jo vuoden.
Joka asiaa mitä teen aikuiset miehenlapset käyttäytyvät lapselliseti. Eivät kunnioita minua äitinään vaan luulevat olevanminun yläpuolellani.
Hyvä kun kahvia saa keittää, mutta sitäkääneivät huoli koska on minun tekemää-
Onko kohtaloni olla näin syrjitty omassa perheessä jossa lapset käyttyvät huonosti äitipuoltaan kohtaan.
Nauravat kun sanon heitä lapsikseni ja itseäni heidän ädikseen. Olisi kiva kun saisin olla äitinä, mutta mahotonta.

15

154

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se on niin että kaikkien osapuolten on vain hyväksyttävä se tosiasia, että uusi äiti tarkoittaa uutta kuria ja järjestystä. Muutenhan lapset ja miehen suku jäisivät sellaisiksi kuin ovat.

• Anonyymi

Kaikista paras ratkaisu on että äitipuoli muuttaa miehen lasten kotiin! Siellä on parempi ohjeistaa ja tehdä sööntöjä ja tarkkailla. JOs lapsia on useita niin viikko yhdellä lapsella ja sitten muuttaa toiseen. Mitkään seissuvihot ei auta ei ne miehenlapset niitä toeteuta.

Sinne vaan lasten kotiin asumaan ja tarkkailemaan.

• Anonyymi

Miksi et kurita omia lapsiasi vaan tarvitsee toisten lapsia kurittaa?

• Anonyymi

Jos ex-äiti olisi kurittanut, minun ei tarvitsisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ex-äiti olisi kurittanut, minun ei tarvitsisi.

Ei äidistä oteta eroa. Vanhemmuus säilyy. Ja kurittaminen on kielletty

• Anonyymi

Sinut häädetään pois ja lähtölaskenta on alkanut.

• Anonyymi

Hanki omia lapsia kuritettavaksi niin ei tarvitse toisten lapsia kouluttaa.

• Anonyymi

Tuossa selvästi mies on hakenut uutta äitiä lapsilleen kun entinen vaimo ei ole osannut hommiansa kasvattajana. Uusi äiti tekee kaikkensa jotta miehenlapset pärjäävät ja osaavat toimia elämässään ikein. Todella mahtava äitipuoli. Jaksaa huoltaa ja käskyttää.
      Mies onilmeisestikiireinen ja ex vaimo ei pysty mihinkään enää.
      Kaikki tuki uudelle idille ja tiukasti vaan teet kuin haluat kyllä ne pian alistuu ja suostuu siihen että heitä viisaampi ihminen puuttuu heidänongelmiin joita on runsaasti.

• Anonyymi

sE ON VAIN NIIN VAIKEAA EX-ÄIDEILLE YMMÄRTÄÄ ETTÄ UUSI Äiiti on parempi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sE ON VAIN NIIN VAIKEAA EX-ÄIDEILLE YMMÄRTÄÄ ETTÄ UUSI Äiiti on parempi!

Ja noin ajattelee vain hyvin itsekeskeinen ihminen

• Anonyymi

jos miehen lapset ovat jo aikuisia ihmisiä ja eivät ole sinun omia synnyttämiäsi lapsia niin et silloin mitenkään voi olla heidän äitinsä. Älä esiinny aikuisille ihmisille heidän äitinänsä. Etenkään jos et ole heitä kasvattanut lapsesta asti. Olet miehen aikuisille lapsille vain isän uusi naisystävä ja löytö, joka tuli isänne kaveriksi asumaan vuosi sitten. Asia on täysin selvä juttu. Asuvatko nuo aikuiset yli 20-30 v ?? lapset samassa taloudessa kanssanne. Varsin erikoinen ja perin outo järjestely jos niin on. Ei ihme että ongelmia yhteiselossanne on.

• Anonyymi

Esim italiassa ja ranskassa on ihan normaalia että yli parikymppiset asuu vielä kotona ja niin on kyllä suomessakin. ehkä näkisit asian, jos vetäisit pääsi perseestä.

• Anonyymi

Kyllä minusta aikuistenki lasten pitää kunnioittaa äitipuolta vaikk aolisi heitä nuorempi. Hän on lasten isän uusi rakasa puoliso ja lapsia yläpuolella jota pitää totella. Hän käskyttää ei aikuist kersat. Kyllä mies tietää kuka on oikea ihminen kasvattamaan jo aikuisiakinl apsia.

Äitipuoli on aina parempi kuin alkuperäinen äiti, ja siksi mies on hänet vaihtanutkin uuteen ja siihen lasten on tyytyminen, he eivät valitse sitä kenet mies äitipuoleksi heille ottaa vaan toetltava ja kunnioitettava äitipuolta. Kumma ettei äitipuoli ole auktoriteetti heille pitäisi olla.

• Anonyymi

Tiukasti vaan käskyttää ja vaatii. Jos mies ei auta uutta vaimoaanja puolustelee ex vaimoaan niin tiukasti vaan sanoo että jos ei sovi lähde vetää. HÄn on se joka määrää ja jos ei hyvällä niin sitten pakolla.
      Ei ole soveliasta uhmata äitipuolta joka kaikkensa tekee että jo aikuistekin lapset ovaavat kasvattaa omia lapsiaan ja huoltaa itseään. Äitpuoli näkee suuren ongelman kaikissa miehen sukulaisissa ja hyvä niin ja hän voi puuttua niihin opastamalla. Kukaanei präjää yksin.

• Anonyymi

Olin itse tälläisessa tilanteessa 12-vuotiaana. En todellakaan kutsunut isänisäni uutta naista mummoksi tms. Ei hän ollut minun mummoni. Onneksi isäniäiti tajusi heti asian ja uusi mies esiteltiin vain Erkkinä. Ja läheisemmät välit minulla oli tähän Erkkiin kuin tähän uuteen naiseen joka vaati itseään mammaksi kutsuttavan. Itseasiassa minä ja minun siskoni sanottiin häntä vaan lihavaksi,koska oli. Tätini taas uutena naisena on halunnut itseään kutsuttavan miehen lapsille vain etunimellä. Ja välit ovat pysyneet

Toiseksi jos nyt isäni toisi kotiinsa uuden naisen joka haluaisi kutsua minua lapsekseen ja ryhtyä mummoksi minun lapsilleni, niin parempi pysyä kaukana. En asiaa voisi hyväksyä. Ja miksi pitäisi? Minulla on jo äiti joka on rakas.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      27
      1549
    2. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      75
      1289
    3. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      84
      1241
    4. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      10
      1074
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      129
      1045
    6. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      72
      936
    7. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      90
      899
    8. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      143
      737
    9. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      52
      722
    10. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      86
      697
    11. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      54
      623
    12. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      146
      614
    13. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      50
      599
    14. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      28
      598
    15. Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen

Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t
      Suomalaiset julkkikset
      13
      589
    16. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      91
      587
    17. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      23
      581
    18. Minulla on ikävä Sinua kulta, rakas

Olisitpa lähelläni, tarvitsen sinua ❤️
      Ikävä
      37
      568
    19. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      94
      566
    20. 46
      553
    Aihe