Minulla on vuosia jatkunut unettomuus. Haluaisin kokeilla akupunktiota unetttomuuteen. Voisittteko suositella hyvää akupunktiopaikkaa Pääkaupunkiseudulla? Onko teille auttanut akupunktio unettomuuteen ?
Akupunktio unettomuuteeen?
6
166
Vastaukset
- Anonyymi
Osta akupunktio-ohjekirja ja kaksi parsinneulaa ja sitten suoritat itsellesi kyseisen akupunktio operaation parsinneuloilla.
P.S. parsinneulat ovat halvempia kuin akupunktioneulat, mutta toimivat aivan yhtä hyvin.
olen kokeillut ja toimii hyvin ja halvalla - Anonyymi
Minä taas käyn liian usein nykyään ylikierroksilla. Kysyin asiantruntijalta auttaisiko akupunktio ns, kuumakallesyndroomaan.
Sanoi että auttaa kyllä, mutta taitavia akupunktuurihoitajia on hyvin harvassa. Ap:lle sanoisin että hakeudu kylmäuinnin pariin.
Entisenä avantouimarina tiedän että uni silloin tuli ja päretkään eivät olleet niin rutikuivia kuin nykyisin. Uimahalleilla on usein kylmäuintiallas. Vesi niissä jäähdytetään 7 asteiseksi. En ole tätä kokeillut koskaan.
.yksinäinen mies- Anonyymi
Kun pysyy kylmänä,
niin pysyy myös yksinäisenä!
Saunon ja pysyn kuumana, niin ystäviä riittää!
seuramies
- Anonyymi
Homeopatia auttaa myös unettomuuteen.
- Anonyymi
Unettomuus johtuu työstressistä ja siihen auttaa lepo ja loma sekä psykiatrilla käynti.
terveyskeskuslääkäri - Anonyymi
Akupunktio kyllä auttaa moneen sairauteen tai terveydelliseen haittaan. Suomessa on vain harvoja akupunktiohoidon antajia. Helsingistäkin löytyy näitä taitajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869