Minulla on vuosia jatkunut unettomuus. Haluaisin kokeilla akupunktiota unetttomuuteen. Voisittteko suositella hyvää akupunktiopaikkaa Pääkaupunkiseudulla? Onko teille auttanut akupunktio unettomuuteen ?
Akupunktio unettomuuteeen?
6
174
Vastaukset
- Anonyymi
Osta akupunktio-ohjekirja ja kaksi parsinneulaa ja sitten suoritat itsellesi kyseisen akupunktio operaation parsinneuloilla.
P.S. parsinneulat ovat halvempia kuin akupunktioneulat, mutta toimivat aivan yhtä hyvin.
olen kokeillut ja toimii hyvin ja halvalla - Anonyymi
Minä taas käyn liian usein nykyään ylikierroksilla. Kysyin asiantruntijalta auttaisiko akupunktio ns, kuumakallesyndroomaan.
Sanoi että auttaa kyllä, mutta taitavia akupunktuurihoitajia on hyvin harvassa. Ap:lle sanoisin että hakeudu kylmäuinnin pariin.
Entisenä avantouimarina tiedän että uni silloin tuli ja päretkään eivät olleet niin rutikuivia kuin nykyisin. Uimahalleilla on usein kylmäuintiallas. Vesi niissä jäähdytetään 7 asteiseksi. En ole tätä kokeillut koskaan.
.yksinäinen mies- Anonyymi
Kun pysyy kylmänä,
niin pysyy myös yksinäisenä!
Saunon ja pysyn kuumana, niin ystäviä riittää!
seuramies
- Anonyymi
Homeopatia auttaa myös unettomuuteen.
- Anonyymi
Unettomuus johtuu työstressistä ja siihen auttaa lepo ja loma sekä psykiatrilla käynti.
terveyskeskuslääkäri - Anonyymi
Akupunktio kyllä auttaa moneen sairauteen tai terveydelliseen haittaan. Suomessa on vain harvoja akupunktiohoidon antajia. Helsingistäkin löytyy näitä taitajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433027Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612991- 422377
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa811763Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä781294- 391260
- 791080