Minulla on vuosia jatkunut unettomuus. Haluaisin kokeilla akupunktiota unetttomuuteen. Voisittteko suositella hyvää akupunktiopaikkaa Pääkaupunkiseudulla? Onko teille auttanut akupunktio unettomuuteen ?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Osta akupunktio-ohjekirja ja kaksi parsinneulaa ja sitten suoritat itsellesi kyseisen akupunktio operaation parsinneuloilla.
P.S. parsinneulat ovat halvempia kuin akupunktioneulat, mutta toimivat aivan yhtä hyvin.
olen kokeillut ja toimii hyvin ja halvalla - Anonyymi
Minä taas käyn liian usein nykyään ylikierroksilla. Kysyin asiantruntijalta auttaisiko akupunktio ns, kuumakallesyndroomaan.
Sanoi että auttaa kyllä, mutta taitavia akupunktuurihoitajia on hyvin harvassa. Ap:lle sanoisin että hakeudu kylmäuinnin pariin.
Entisenä avantouimarina tiedän että uni silloin tuli ja päretkään eivät olleet niin rutikuivia kuin nykyisin. Uimahalleilla on usein kylmäuintiallas. Vesi niissä jäähdytetään 7 asteiseksi. En ole tätä kokeillut koskaan.
.yksinäinen mies- Anonyymi
Kun pysyy kylmänä,
niin pysyy myös yksinäisenä!
Saunon ja pysyn kuumana, niin ystäviä riittää!
seuramies
- Anonyymi
Homeopatia auttaa myös unettomuuteen.
- Anonyymi
Unettomuus johtuu työstressistä ja siihen auttaa lepo ja loma sekä psykiatrilla käynti.
terveyskeskuslääkäri - Anonyymi
Akupunktio kyllä auttaa moneen sairauteen tai terveydelliseen haittaan. Suomessa on vain harvoja akupunktiohoidon antajia. Helsingistäkin löytyy näitä taitajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487