Kaikkea sitä tehdäänkin

Vielä nykyaikana itäautoja (skoda). Sama koskee kinukki kippanoita 😂. Karseita itä koppimopoja ja rötjäkkeitä. Skootakin ihka-aito laaduton 🤣🤣🤣

31

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kylläpä sinua ahdistaa. Taitaa olla monta kauko-itäkippanaa tallissa...

    • Anonyymi

      Onneksi tehdään ettei tarvitse Toyotalla ajaa.

      • Anonyymi

        Tarinoi Vladimir täältä venäjältä....


    • Hyvähän se vain on että skoda on olemassa hauskuttajanamme. Tuon ruman skoda turjakkeen nähdessä muuttuu huonokin päivä hyväksi. 😂

      • Anonyymi

        Taitaa siellä Sossun jonossa olla teillä hauskaa. Mitä muita automerkkejä tiedät?


      • Anonyymi

        Aina ku skeida ilmaantuu näköpiiriin alkaa sen kömpelyys ja rumuus naurattaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa siellä Sossun jonossa olla teillä hauskaa. Mitä muita automerkkejä tiedät?

        et voi sanoa "muita automerkkejä" kun skoodaa ei ole edes virallisesti autoksi tunnustettu". eli sana "muita" ei käy nyt tähän
        terv. äikänope


    • Anonyymi

      Kyllä itkettää nähdä leipäjonoja Helsinginkadulla kolmena päivänä viikossa ja skoodia kaduilla. Tähänkö ollaan tultu?

      • Anonyymi

        Ei v*ttu ei noi skeida autot oo edes todellisia ne on yks huono vitsi 🤪. Miks tosiaan noin rumia vasuri kärryjä edes tehdään. Markkinakin tommoselle hupi kipolle on tosi marginaalinen. Siinä missä skootaa myydään määrä x maailmalla jotain mercedestä myydään varmaan 100 000x


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei v*ttu ei noi skeida autot oo edes todellisia ne on yks huono vitsi 🤪. Miks tosiaan noin rumia vasuri kärryjä edes tehdään. Markkinakin tommoselle hupi kipolle on tosi marginaalinen. Siinä missä skootaa myydään määrä x maailmalla jotain mercedestä myydään varmaan 100 000x

        Hehebeheee hyvin sanottu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei v*ttu ei noi skeida autot oo edes todellisia ne on yks huono vitsi 🤪. Miks tosiaan noin rumia vasuri kärryjä edes tehdään. Markkinakin tommoselle hupi kipolle on tosi marginaalinen. Siinä missä skootaa myydään määrä x maailmalla jotain mercedestä myydään varmaan 100 000x

        Kerro nyt ihmeessä lisää tuosta mersun myynnistä 100000x ainiin se olikin VARMAAN HAAAAAAAA.


    • Anonyymi

      Skoda audi vw seat..samoja kippanoita.

      • Anonyymi

        Skeida niistä köyhin kalsein kolhoin kömpelöin huonoin ja rumin 🤣


    • Anonyymi

      Ihme juttu että skodaa tehdään vaikka se on niin köyhä huono imagoinen prutku. Kovin paljon vikojakin ja herkkä ruostumaan 😩

    • Anonyymi

      Ihme että tällaista roskaa kuin skoda tehdään. Kyseessä on laatupuutteinen ulisko idästä eikä mikään auto.

    • Anonyymi

      Köyhät & kateelliset skodistit kuuntelee kolikon kokoisista ovikaiuttimista V8:ia jäljittelevää pirinää ja luulevat olevansa oikeita rally sport kuskeja !

    • Anonyymi

      Ihmetyttää kuinka joku voi oikeasti ajaa skodalla. Itse en kehtaisi, tai no, ok, voisin ajaa, mutta minua vituttaisi koko ajan että olen skodan ratissa.

      • Anonyymi

        Mutta sinuahan vituttaa muutenkin koko ajan, missä ero?


      • Anonyymi

        Täällä kun on teitä bimmeripojuja, niin millä te liimaatte lippiksen kiinni luiskaan otsaan?
        Bemarilla muuten saa naisia kyytiin, kun luulevat Skodaksi. Kun muistaa ajaa tasaisia teitä ja piilottaa ratin merkin kädellään, niin illuusio säilyy hetken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kun on teitä bimmeripojuja, niin millä te liimaatte lippiksen kiinni luiskaan otsaan?
        Bemarilla muuten saa naisia kyytiin, kun luulevat Skodaksi. Kun muistaa ajaa tasaisia teitä ja piilottaa ratin merkin kädellään, niin illuusio säilyy hetken.

        Bemaria ei onneks vahingossakaan luule skeidaks. On sen verran tyylikkäämpi, ja ennen kaikkea laadukkaampi auto. Tyytyväisyys indeksi euroopassa tilaston mukaan skeida Taavialla 71,2 ja Bmw 320x3lla 98,8. Hehehee Kertoo jormien vitutuksesta kamalaa Taavia kohtaan. Tähän voi vain todeta ,että mitäs läksit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bemaria ei onneks vahingossakaan luule skeidaks. On sen verran tyylikkäämpi, ja ennen kaikkea laadukkaampi auto. Tyytyväisyys indeksi euroopassa tilaston mukaan skeida Taavialla 71,2 ja Bmw 320x3lla 98,8. Hehehee Kertoo jormien vitutuksesta kamalaa Taavia kohtaan. Tähän voi vain todeta ,että mitäs läksit.

        Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.
        BMW, loistava menneisyys.
        Menneisyyteen jämähtäneen valinta.
        Skodakin ajoi ohi ja se sa lippispään vetämään lippiksen syvemmälle päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.
        BMW, loistava menneisyys.
        Menneisyyteen jämähtäneen valinta.
        Skodakin ajoi ohi ja se sa lippispään vetämään lippiksen syvemmälle päähän.

        Kateus paha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bemaria ei onneks vahingossakaan luule skeidaks. On sen verran tyylikkäämpi, ja ennen kaikkea laadukkaampi auto. Tyytyväisyys indeksi euroopassa tilaston mukaan skeida Taavialla 71,2 ja Bmw 320x3lla 98,8. Hehehee Kertoo jormien vitutuksesta kamalaa Taavia kohtaan. Tähän voi vain todeta ,että mitäs läksit.

        Oikein! Lippalakki väärinpäin näyttää Bemussa tyylikkäältä mutta Skodassa tyhmältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus paha

        BMW vanhana paha vikapesä. Kalliiksi tulee..huh.huh..


    • Skoodalle pisteet siitä että viitsii tehdä autoja vähäosaisille.

      • Anonyymi

        Troooooooooooool!

        Jos sossusta saisi Skodia, sinullakin voisi olla?


      • Anonyymi

        On se vaan harmi, että noin huono itäauto pieksee Toyotan kaikissa testeissä ja vertailuissa ja on vielä kauniimpi eikä ruostu Toyotan tyyliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se vaan harmi, että noin huono itäauto pieksee Toyotan kaikissa testeissä ja vertailuissa ja on vielä kauniimpi eikä ruostu Toyotan tyyliin.

        Niin, kun Helkama maksaa, niin Tekniikan Maailma kirjoittaa testivoitoista. Harmillista, kuten korruptio aina, mutta minkäs teet tässä fasistivaltiossa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kun Helkama maksaa, niin Tekniikan Maailma kirjoittaa testivoitoista. Harmillista, kuten korruptio aina, mutta minkäs teet tässä fasistivaltiossa...

        Hihii, tuoko parasta mitä raivoissasi kehitti. Salaliittoteoriat jne....


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe