Laihian maatalousmuseo

Anonyymi

Missä mallissa se on nykyään. Vai onko enää olemassakaan. Aika iäkkäitä ovat kai jo omistajatkin.

24

1133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös siellä laihialla ollut joku homojen luontopolkukin jossa oli k18 kyltti, näin muistaakseni sanomalehti Pohjalainen uutisoi vuosia sitten. Oliko siinä jokin vaasalainen suunnitelija ja virolainen julkihomo vetureina.

      Mahtaa olla jo iäkkäitä vetäjiä, ainakin vaasalainen, mutta kait siellä on jo seuraajia katsottu näinkin tärkeälle hankkeelle., taisivat saada jopa kunnalta tukeakin aloitukseen. toivotaan ettei rahat ole menneet hukkaan.

      • Anonyymi

        Joo, luontopolku kulki monen makuuhuoneen ikkunan takaa ja piti aina kurkistaa sisään. Joku veikko oli kiertänyt sitä ahkeraan.

        Meni maku luontopolusta, kun joku alkoi muotoilemaan näämävärkkiä luontopolun käyttäjiltä.


      • Anonyymi

        No voiko sinne vielä tutustua. Vai onko jo suljettu hamaan hautaan.


    • Anonyymi

      Joo, veikko oli melkoinen persoona, kun ehti samana päivänäkin kurkata ikkunasta ympäri suomen.

      • Anonyymi

        Mistä tämä Veikko nyt tähän repästiin. Onko samaa porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tämä Veikko nyt tähän repästiin. Onko samaa porukkaa.

        Varmaan samaa sakkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tämä Veikko nyt tähän repästiin. Onko samaa porukkaa.

        Veikko oli hyvä marjamies


    • Anonyymi

      Taitaa olla ollut ja mennyt. Ei siellä ainakaan mitään museon kylttiä enää ollut, jotain vanhoja koneita vielä pihassa jäljellä.

      • Anonyymi

        Jossakin ylistaron pellon laidassa on jotakin vanhoja koneita ollut onko se museo vai muuten vain laitettu näytille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossakin ylistaron pellon laidassa on jotakin vanhoja koneita ollut onko se museo vai muuten vain laitettu näytille

        Mutta mitä sellaasilla surkian kolehilla sitte on virkaa. Tuulehen taisi mennä seki elämäntyö. Aivan sama vaikka on mennykki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitä sellaasilla surkian kolehilla sitte on virkaa. Tuulehen taisi mennä seki elämäntyö. Aivan sama vaikka on mennykki.

        No ei siinä kohtaa ainakaan ollu kuin joku olisko ollu nuffieldi ja joku heinäkoneen näköinen vekotin en ole varma nyt ei ole enää näkynyt niitä


      • Anonyymi

        Kyllä siinäki hommassa on menny elämäntyö hukkaan


    • Anonyymi

      Ei ole enää . Ja hyvä se. Mätäneviä kolehia.

      • Anonyymi

        Älä sano sellainen puolitela super Dextra Fordssoni on kyllä upee näky siitä vois vaikka maksaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sano sellainen puolitela super Dextra Fordssoni on kyllä upee näky siitä vois vaikka maksaa

        Ai että oikein voisit maksaa? Vaan mistäpä revit rahat? Ostamatta siis jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että oikein voisit maksaa? Vaan mistäpä revit rahat? Ostamatta siis jää.

        Niin kun rahaa on että pirätelkää mua etten revi kaikkia rahojani tai tuhlaa heräteostokseen Fordson Super Dextra puoliteloilla se on melkein kuin isopyörä-County mutta kääntyy paremmin


    • Anonyymi

      Ne kolehet pitää entisöidä sillä kriisitilanteessa omavaraisuus on pirun tärkeä jutska.

      Marttat pitämään vain kurssia mutta mommamarttat saa lähettää kurssin vetäjiksi lastenlapset ja se vulkanisoitu kumi mukaan.

    • Anonyymi

      Laihian maatalousmuseossa pitäis olle tietoa kunnan historiasta.

      Muistelisin, että laihialainen vanha keksijä on aikoineen kehitellyt pyörivän äkeen.

      Oliko sen äkeen nimi "E- kirjaimella alkava"?

      • Anonyymi

        Oliko se Vaahtera- äes?


    • Anonyymi

      Oliko sama mies joka nukkui itse tehdyssä ruumisarkussa tupansa vintillä lopun elämäänsä ja eli suhteellisen vanhaksi?

      • Anonyymi

        Halus varmistaa itse henk koht ettei missään höyläämättömästä lankusta tehdyssä tartte maata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halus varmistaa itse henk koht ettei missään höyläämättömästä lankusta tehdyssä tartte maata?

        Nykyiset arkut pahvista tehtyjä ja tulee mullat naamalle alta aikayksikön, joten järkevää tehdä kunnon kirstu jossa saa kunnolla levätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyiset arkut pahvista tehtyjä ja tulee mullat naamalle alta aikayksikön, joten järkevää tehdä kunnon kirstu jossa saa kunnolla levätä.

        Joo se ei ole kivaa jos tulee pökäleet naamalle pitää olla laadukas arkku


    • Anonyymi

      Joo ei kai enää ole. Oon ittekkin siltä konemuseon muijalta sukat ostanu. Kalliilla myi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe