Messuilta tsemppiä

Anonyymi

Kuka aikoo käydä syksyn kirjamessuilla? Suosittelen vierailemaan, jos kirjoittaminen kiinnostaa ja urakin ollut haaveissa. Ohjelmaa löytyy joka makuun. Siihen voi tutustua myös verkkosivuilla. Paikan päällä törmää varmasti vinkkeihin, jotka ovat alkutaipaleella kullan arvoisia.

Nyt perjantaina järjestetään messut Turussa, parin viikon päästä Helsingissä. Tervetuloa!

Ps. Eniten saa irti, kun katsoo jo etukäteen kiinnostavimpien teemojen/henkilöiden esiintymisajat, ja paikan päällä menee fiiliksen pohjalta. Kannattaa myös käydä jututtamassa kirjailijoita, kustantajia ym. Ei tarvitse tuntea etukäteen henkilöä tai tuotantoa. Suurin osa keskustelee mielellään asioista. Paras ajankohta on ehkä esiintymisen jälkeen.

5

216

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmeisesti täällä ei ole messukävijöitä. :)

• Anonyymi

Kävisin jos voisin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävisin jos voisin...

Mikä sinulla on esteenä?

• Anonyymi

Kävin Turussa ja Helsingissä, mutta aika vähän kirjailijat paljastivat käsikirjoituksen valmistusproseistaan.

• Anonyymi

Turussa ja Helsingissä haastattelulle/esiintymiselle on varattu yleensä 20 minuuttia aikaa, eli se rajoittaa keskustelua aika paljon. Jyväskylässä 30 minuutin aikana yleisökin saattaa ehtiä kysyä jonkin kysymyksen.

Aihetta voisi kyllä käsitellä ihan omanaan (eikä jonkin kirjan yhteydessä). Minä laitan asian korvan taakse ja kaivan esiin keväällä, kun mietitään mielenkiintoisia aiheita syksyn messuille. Yleisvinkkinä suosittelen myös kyselemään kiinnostavista asioista suoraan kirjailijoilta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1345
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      875
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      789
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      717
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      581
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      576
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      557
    10. 48
      537
    Aihe