Luonto ajaa mua kerrostaloon!

☺👓👜ensi lumi on ihan kiva, jollei olisi mukana pelkkiä hellevaatteita! Tänään se on lähdettävä, oli mikä oli. Ei nämä työt täällä maalla mihinkään häviä. Ei hävinnyt viimeksi kahvinkeittimeen unohtunut suodatinpussikaan! Hiirenloukkuja hain eilen lisää ja matkaradioon uudet paristot. Pitäähän hiirille musiikkia olla.

Lisään vielä turhien luulottelujen välttämiseksi, että olen hetero nainen ja ihan oma itseni enkä kukaan muu tunnettu kirjoittaja. Ja pk seutu sydäntä lähellä.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensilumi. Yhteen.

      Ketä kaipaat ? Miksi olet palstalla ?

      • Miten voit kysyä "ketä kaipaat" ja senjälkeen "miksi ..". Nuohan kumoavat toisensa. Palstalla yleensä käydään kaipaamassa, syytä ei siksi tarvitse kysellä. Tästä palstasta on nykyisin muodostunut kaipaajia negatiivisesti arvostelevien henkilöiden temmellyspaikka.

        Minun suhteeni voit olla huoleti, sillä kaipaan miestä, joka saa tehdä oikeinkirjoitusvirheitä. Mitä enemmän niin sen hauskempaa, varsinkin silloin kun hän kirjoittaa puhekieltä!


    • Anonyymi

      J on minun!!!!

      • Niin??


    • Anonyymi

      Miten monta nimimerkkiä sulla oikein lounas_ajatus on? Ellohallo on ainakin yksi ja tuota ajattelijan_osa et voi käyttää enää koska olet pilannut maineesi.

      • Anonyymi

        Luulempa että rankka väkivalta jota olet ajattelijan osaan kohdistanut on saanut itsemurhaa surevan murtuun

        Uhkasi jo kesällä että lähtee jos vielä häneen kohdistuu väkivaltaa täällä. Kertoi että se on surevalle liikaa. Kesäkuussa loi nimimerkin ja heinäkuussa jo kirjoitti ettei meinaa kestää väkivaltaa mitä osakseen saa.

        Saattaa olla että olet saanut aikaan mitä alkujaan halusit! Kauniin naisen häädettyä pois kateuttasi


      • Hyvää päivää sinullekin. Nuo syytteesi eivät nyt mene täydestä. Sain ylläpidon jo aikaisemmin poistamaan tuollaiset kommenttisi kirjoituksestani, kun et millään jättänyt minua rauhaan. Siitä näki, että minä olen oikeassa siinä että minulla on vain tämä yksi nimimerkki.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Hyvää päivää sinullekin. Nuo syytteesi eivät nyt mene täydestä. Sain ylläpidon jo aikaisemmin poistamaan tuollaiset kommenttisi kirjoituksestani, kun et millään jättänyt minua rauhaan. Siitä näki, että minä olen oikeassa siinä että minulla on vain tämä yksi nimimerkki.

        Pakkasherra näytti voimansa yöllä lumen avulla. Mutta niin... aika nyt varmaankin juuri hauskaa pikkutytöillä ja -pojilla ajella menopeleillään, mopedeilla ja skoottereillaan, räntäkeli ja sohjoa, niin kapea rengas puree aika hyvin sen sohjon läpikin sitten :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulempa että rankka väkivalta jota olet ajattelijan osaan kohdistanut on saanut itsemurhaa surevan murtuun

        Uhkasi jo kesällä että lähtee jos vielä häneen kohdistuu väkivaltaa täällä. Kertoi että se on surevalle liikaa. Kesäkuussa loi nimimerkin ja heinäkuussa jo kirjoitti ettei meinaa kestää väkivaltaa mitä osakseen saa.

        Saattaa olla että olet saanut aikaan mitä alkujaan halusit! Kauniin naisen häädettyä pois kateuttasi

        Minä en ole mitään väkivaltaa käyttänyt mutta kyseinen henkilö jos sama on käyttänyt sellainen sanoja vieraasta ihmisestä jota ei edes tunne niin hirveitä sanoja että hyvä että olen vielä järjissäni. Herkempi ihminen ei välttämättä olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole mitään väkivaltaa käyttänyt mutta kyseinen henkilö jos sama on käyttänyt sellainen sanoja vieraasta ihmisestä jota ei edes tunne niin hirveitä sanoja että hyvä että olen vielä järjissäni. Herkempi ihminen ei välttämättä olisi.

        Häneen kohdistettiin heti väkivaltaa kun hän palstalle tuli. Älä yritä valehdella asiaa toisin

        Otit hänet kohteeksi koska hän oli kaunis ja viisas

        Kateus oli kiusan syy!

        Vihasit häntä niin paljon että oli pakko kiusata

        Tehdä nimimerkkejä ja väännellä sanoja

        Onneks sellainen nainen kirjoitti että ystävät ja suhteet on muualla

        Ansaitsee rakkautta. Älykäs nainen ja vielä hyvin äidillinen

        Fiksu myös kun ei haasta riitaa ja tee sinusta täällä näistä haukuista mitään kostoketjuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulempa että rankka väkivalta jota olet ajattelijan osaan kohdistanut on saanut itsemurhaa surevan murtuun

        Uhkasi jo kesällä että lähtee jos vielä häneen kohdistuu väkivaltaa täällä. Kertoi että se on surevalle liikaa. Kesäkuussa loi nimimerkin ja heinäkuussa jo kirjoitti ettei meinaa kestää väkivaltaa mitä osakseen saa.

        Saattaa olla että olet saanut aikaan mitä alkujaan halusit! Kauniin naisen häädettyä pois kateuttasi

        Itse en ole koskaan edes lukenut sen ajattelijanosan kirjoittamia juttuja, koska ovat niin pitkiä luettavia. En ole koskaan huomannut, että täällä haukutaan kauniita naisia, vaan enempi lihavia/pyöreitä nimitellään ja kytätään heidän syömisiään. Enempi hoikat tuntuvat olevan niitä haukkujia, jos eivät saa jotain ihmistä muutettua elämään heidän tyylillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ole koskaan edes lukenut sen ajattelijanosan kirjoittamia juttuja, koska ovat niin pitkiä luettavia. En ole koskaan huomannut, että täällä haukutaan kauniita naisia, vaan enempi lihavia/pyöreitä nimitellään ja kytätään heidän syömisiään. Enempi hoikat tuntuvat olevan niitä haukkujia, jos eivät saa jotain ihmistä muutettua elämään heidän tyylillään.

        lisäyksenä vielä, että haukuttu myös, että pyöreät ovat itsetuhoisia ja miehet pysyvät heidän kanssa lähinnä säälistä, koska erotessa heti uhkaavat itsarilla. Jos kaunis nainen uhkaa itsarilla,niin häntä vain halataan hellästi ja taputetaan päähän, että älähän suloinen kulta viitsi. Lihavat ovat sinulle vain kateellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häneen kohdistettiin heti väkivaltaa kun hän palstalle tuli. Älä yritä valehdella asiaa toisin

        Otit hänet kohteeksi koska hän oli kaunis ja viisas

        Kateus oli kiusan syy!

        Vihasit häntä niin paljon että oli pakko kiusata

        Tehdä nimimerkkejä ja väännellä sanoja

        Onneks sellainen nainen kirjoitti että ystävät ja suhteet on muualla

        Ansaitsee rakkautta. Älykäs nainen ja vielä hyvin äidillinen

        Fiksu myös kun ei haasta riitaa ja tee sinusta täällä näistä haukuista mitään kostoketjuja.

        Sinä se olet minua vihannut. Häpeäisit valheiden keksijä mutta etpä taida omistaa omaatuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se olet minua vihannut. Häpeäisit valheiden keksijä mutta etpä taida omistaa omaatuntoa.

        Onko sulla jokin raivotauti???

        Sinäkö täällä mustakin levitti paskaa kuukausia, kun et tykännyt mielipiteestäni pettämiseen parisuhteessa ?


    • Nyt on aamutoimet tehty. Varpaat sujautettu villasukkiin lämpenemään. Sormet ihan kohmeessa. Tähän loppuu tämänpäiväinen palstailu kun siirryn pakkaamaan. Tähänkään ketjuun en ole kommentoinut kuin omalla nimimerkilläni!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      33
      3154
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      121
      2120
    3. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      148
      1799
    4. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      90
      1770
    5. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      96
      1715
    6. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      102
      1573
    7. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1425
    8. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      384
      1283
    9. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      1190
    10. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      80
      1159
    Aihe