Ruotsin romanit

Anonyymi

Ovatko yhtä rehellisiä ja työtäpelkäämättömiä kuin Suomen romanit?

21

1244

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän Ruotsissa ole rasismia romaneita kohtaan, helposti löytävät työpaikat?

      • Anonyymi

        Ei rasismia. Pari romaaninaista kävi kaupassa menivät automaattilinjan läpi ja olivat yllättyneitä
        kun vartija opasti menemään kassan kautta. Puhuivat suomea, joten sen ymmärtää näin tekniikan aikana. Autokin suomalaisin rekkarein oli parkeerattu invapaikalle. Pieni tapahtuma ,
        mutta paljon kultuurieroja.


    • Anonyymi

      Aivan samanlaisia ovat kuin Suomessakin.

      • Anonyymi

        Elä puhu sakkijes pääle jumalan hylkämä mie oon ollut töisä 20 vuotta ja loppua ei näy

        Skellefteån valtemar


      • Anonyymi

        sie se tässä valehtelet ja kunnijaa loukkaat kuule mie oon tehnyt pidempään työtä kun oot ollut ees elossa.

        jos puhutaan rehellisyydestä niin kuulepa tätä: oon tehnä jo kantelun riksdags ombudsmanille työsyrjinnästä kun pimeenä teetti pomo hommija ulkomaan kavereilla bosnialaisilla ja puolalaisilla , ja mie voitin sen joten en tiijä kannattaako syyttää epä rehellisyyydestä.

        skellefteån valte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sie se tässä valehtelet ja kunnijaa loukkaat kuule mie oon tehnyt pidempään työtä kun oot ollut ees elossa.

        jos puhutaan rehellisyydestä niin kuulepa tätä: oon tehnä jo kantelun riksdags ombudsmanille työsyrjinnästä kun pimeenä teetti pomo hommija ulkomaan kavereilla bosnialaisilla ja puolalaisilla , ja mie voitin sen joten en tiijä kannattaako syyttää epä rehellisyyydestä.

        skellefteån valte

        Hei Skellefteån Valte!

        Minkälaisissa töissä olet siellä Ruotsissa ollut? Onko Ruotsissa romanien helpompaa työllistyä kuin täällä Suomessa? Ollaanko romaneja kohtaan siellä muutenkin suvaitsevampia?

        Terveisin Jukka Ulvilasta


      • Anonyymi

        kuule en mie oo haakertien sakkeja ja työ uraa ompi vielä useampi vuosi edessä ja kymmeniä takana . entäs itse

        skellefteån valdemar


    • Anonyymi

      "työtäpelkäämättömiä"
      XD

      • Anonyymi

        🤣🤣


    • Anonyymi

      Vi arbete inte. Svenska KELA hjälpa os. Vi har många pengar, mycket pengar.

    • Anonyymi

      Ovat varmasti, hihat käärittyinä odottavat pääsevänsä töitä huhkimaan, että nimi ja sukunimi ei olisi este.

    • Anonyymi

      Remu ja kuningas Hagert pärjäsivät aikoinaan Ruotsissakin, vaikka asuivatkin Suomessa.

      • Anonyymi

        Montako kertaa Remu kävi Ruotsissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kertaa Remu kävi Ruotsissa?

        Varmaan aika monta. Hurriganes oli varsin suosittu Ruotsissa jo 70-luvulla ja konsertoi useita kertoja mm Tukholmassa sijaitsevassa huvipuistossa Gröna Lundissa. Varsinkin raggarit pitivät Hurriganesista ja kiertueella saattoi keikka-autolla olla jopa kymmenien raggariautojen letka perässä seurueena. Minäkin olin yhdessä konsertissa Gröna Lundissa kun olin kesätöissä Tukholmassa.

        Tässä videota yhdestä myöhemmästä konsertista:

        https://www.youtube.com/watch?v=js7ethK6gMs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kertaa Remu kävi Ruotsissa?

        Tarkoitatko Ruotsissa vai ”ruotsissa”? Molemmat paikat on Remulle tuttuja


    • Anonyymi

      Ruotsin romanit alkaa olla erilaisia kuin Suomen. Pukeutuvat toisellalailla. Alkaa mennä sekasin kuin Englannissa ym.jossa sekoittuu gypsies ja travellers.

      • Anonyymi

        Ovatko hyö yhtä uskonnollisii kuin meikäläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko hyö yhtä uskonnollisii kuin meikäläiset.

        Kyllä. Uskovat olevansa hienoa sakkia.


      • Anonyymi

        Samoja romaneja ne on Suomessa kuin Ruotsissakin,, seilaavat vaan edestakaisin tätä väliä,,


    • Anonyymi

      Asiasta toiseen anteeksi!
      Mistä löydän miesten jatsarit?

      Kiitos etukäteen!⚘

      • Anonyymi

        On tää kova poika harrastaa yksin kirjottelua tää valdemar


    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe